piatok 29. januára 2021

Moje narodeninové a vianočné darčeky 2020

 

Ahojte!

Dnes som sa opäť dostala ku počítaču, a tak som sa rozhodla vám konečne ukázať, čo som dostala k narodeninám a pod stromček, no niektoré produkty som dostala už v auguste k meninám. 

Narodeniny som tentokrát oslávila prevažne v škole. Dostala som niekoľko kytíc, ktoré som samozrejme nestihla odfotiť, no boli naozaj krásne. Taktiež čokolády a bonboniérky som nestihla odfotiť :D. Okrem vecí, ktoré vám ukážem som dostala ešte nejaké kúsky oblečenia a deku s rukávmi, ktorú mám na gauči a hreje ma aj pri písaní tohto článku. Od spolužiačiek som dostala dekorácie do bytu, také sklenené nádoby, ktorý si môžem naplniť vždy podľa ročného obdobia. 



Na narodeniny som dostala aj túto červenú škatuľku od Douglas. Našla som v nej nejaké vzorky, ale aj lak na nechty značka Essie, sprchovaciu penu od Rituals, riasenku od Douglas a balzam na pery od značky Model Co v spolupráci so značkou Karl Lagerfeld. 

Dostala som aj červené Douglas vrecko, v ktorom boli malé produkty od High, Annayake, Rituals, Lancôme, It cosmetics a Inner beauty.


Priala som si bronzer. A tak som ich dostala niekoľko. A nie len také hocijaké. Ale rovno tie, ktoré by som chcela vyskúšať. Na mojom zozname už dlho bol bronzer od Nars v odtieni laguna, ale aj chocolate soleil od Too Faced, ktoré som dostala už k meninám, a tak ich už mám dobre vyskúšané. Okrem nich som dostala aj bronzer life is a festival od Too Faced a butter bronzer od Physicians Formula, ktorý je tiež veľmi známy a ja sa teším, že ho konečne mám. 


Želala som si aj novú lícenku. K meninám som dostala lícenku od značky Nars v tom najznámejšom odtieni orgasm. K narodeninám som dostala Papa don´t peach lícenku od Too Faced. 

Keď sme už pri značke Nars... Bronzer a lícenka boli moje úplne prvé produkty tejto značky, ktoré som dotala už v lete. Po ich vyskúšaní som chcela otestovať viac produktov od značky Nars, a to hlavne make-up. Ten menší, ku ktorému som dostala aj pumpičku je z rady sheer glow. Je v odtieni mont blanc, čo je krásny svetlý odtieň, ktorý mi úplne sadol. Druhý je z rady natural radiant, taktiež v odtieni mont blanc. Korektory sú z rady radiant creamy v odtieni vanilla. Jeden som si kúpila v septembri, no ten je už takmer prázdny, tak som rada, že mám do zásoby. 


V oku som mala taktiež pár produktov od značky Becca. Dostala som poukážku, a tak som si za ňu vybrala bronzer v odtieni sunrise waves, rozjasňovač v odtieni pearl a rúž v odtieni souffle. Už pred dlhou dobou ma zaujal zero no pigment foundation, preto som si ho taktiež vybrala, ale také sklamanie som už dávno nezažila. Využijem ho ako podkladovú bázu, ale foundation by som to nikdy nenazvala. 

Make-up a korektor od značky Urban Decay z rady Stay naked som si nadelila sama niekedy pred letom. Tento make-up som používala celé leto a stále v ňom niečo mám. Určite si ho kúpim znovu. Korektor je taktiež skvelý, ale neviem, či si ho znovu objednám, pretože chcem vyskúšať aj iné značky. 


Okrem nich som si vybrala aj all nighter fixačný sprej, ktorý som už dlho chcela vyskúšať a k objednávke som dostala miniatúrku riasenky lash freak. 


Pár mesiacov som pokukovala po značke Natasha Denona. Táto značka však nepatrí k tým lacným a ja nechcem investovať do produktov, ktoré nepoznám. Hlavne keď sa jedná o značku, od ktorej som ešte nič nemala. Dostala som túto Love paletku, ktorá ma farbami veľmi neočarila, no tiene sú skvele pigmentované a na očnom viečku vyzerajú úžasne. Okrem tejto paletky už mám tri ďalšie produkty tejto značky (z adventných kalendárov), určite bude recenzia. 


Veľmi dlho som túžila vyskúšať púder od značky Laura Mercier. A keď sa mi naskytla príležitosť, tak som si vybrala aj tento púder. V kombinácií s bázou pod make-up stál rovnako ako samotný púder, preto som sa rozhodla vziať si radšej tento set a rada vyskúšam aj bázu. Ešte som sa ku nim nedostala, no dúfam, že vo februári si na ne už nájdem čas. 

A ako posledné som si priala nové parfémy. Mala som možnosť si vybrať a rozhodla som sa pre tieto tri -  Armani - Si passione som si vybrala, pretože som mala vzorku tejto vône a zamilovala som si ju. Michael Kors - Sexy ruby som si vybrala naslepo. Hľadala som nejakú sladšiu vôňu a táto mala dobré hodnotenia. Pri prvom použití som bola veľmi sklamaná, no keď sa vôňa vyvinie, je skvelá. A posledná je Lancôme - Idôle. Tú som si priala už dlhšie, no vždy som si povedala, že ju nepotrebujem. Ale  potrebovala som a teraz to už viem. Je to nádherná vôňa a hneď sa zaradila medzi moje obľúbené. O mojich obľúbených vôňach bude čoskoro článok. 

Ak máte nejaký tip na sladký parfém, dajte mi vedieť. Čo ste dostali vy pod stromček?

2 komentáre:

  1. Tak to je poriadna nálož kozmetiky!Ja som dostala oblečenie, kabelku a z kozmetiky parfém YSL Libre a od starkej je to už tradícia balíček od Avonu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné dárky jsi dostala. Já jsem minulý rok dostala převážně peníze, protože jsem si potřebovala koupit nový telefon a ještě jsem si koupila i čtečku knih. Z kosmetiky jsem toho moc nedostala, ale to nahradilo každodenní otvírání adventních kalendářů.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť