nedeľa 31. januára 2021

Januárové beauty boxy - Glossybox, Lookfantastic, Goodiebox, My little box

Ahojte!

Máme tu posledný januárový deň a ja tak pozerám na kozmetický stolík, kde som mala nachystané beauty boxy z tohto mesiaca. Niektoré z týchto boxov už odoberám dlhú dobu a môžem povedať, že v januári bývajú trošičku slabšie. Či to bolo tak aj tento rok, vám ukážem v tomto článku.

Neviem, či sa tento mesiac (takmer) všetky boxy dohodli, ale boli v nich produkty od rovnakej značky. Našťastie, nie tie isté produkty. Však sa už poďme pozrieť na to, aká značka to bola.


 GLOSSYBOX

Glossybox je tento mesiac v klasickej ružovej krabičke. Dorazil ako druhý okolo polky mesiaca. Niektorá z vás sa ma pýtala, či by som nemohla uviesť aj ceny boxov. Za Glossybox platím mesačne 15 €, mám ho vo flexibilnom predplatnom a môžem ho každý mesiac ukončiť. 

Prvým produktom, čo mi padol do oka bola Vitamasques - Jeju green tea sheet face mask, čo je pleťová maska. Masky od značky Vitamasques sú dobré a už som si ich niekoľko aj sama objednala. Uvažujem o recenzii. Ecoooking - Cleansing gel je pleťový čistiaci gél, ktorý obsahuje extrakty z uhorky a aloe vera. Má pleť upokojovať. Je vegánsky. Značka Ecooking je mi už známa, skúšala som už jeden krém a olejček. Mixa - Repair hand cream rada vyskúšam. Značku Mixa poznám už dlho, ale vyskúšala som len micelárku a pleťový krém. A povedzme si na rovinu, krém na ruky sa vždy zíde. Daily concepts - Daily reusable rounds sú znovupoužívateľné odličovacie tampóniky. Podobné už používam dlhšiu dobu a už by som nemenila. Po použití ich jednoducho hodím do sieťky a do práčky. Vatové tampóniky už takmer vôbec nepoužívam. Verso - Nourishing cream with niacinamide, o značke som ešte nikdy nepočula. Tento krém má dodávať hydratáciu, je určený aj pre veľmi suchú pleť. Rada ho vyskúšam.


LOOKFANTASTIC

Lookfantastic box je tento mesiac vo fialovej pastelovej krabičke. Tento box prišiel tentokrát ako prvý. Za tento box platím 15,50 €, no mám ho predplatený na rok. Preto sa predplatné nedá ukončiť každý mesiac, ale až po uplynutí tejto doby. 

Prvý produkt je od značky Verso - Extra nourish eye cream, ktorý rada vyskúšam. A očný krém sa predsa vždy zíde. So eco - Complexion sponge taktiež rada vyskúšam. Momentálne sa síce veľmi nelíčim, keďže takmer nikam nechodím, ale keď sa život vráti do starých koľají, určite budem opäť používať aj takéto hubky na make-up. Grow gorgeous - Shine-enhancing overnight mask, tento produkt ma veľmi zaujal, no problém je v tom, že je to maska na vlasy, ktorá sa má večer vmasírovať do vlasov. A ráno sa má zmyť pomocou šampónu. Ja si vlasy vždy zmývam večer, a to veľmi meniť nechcem. Rada by som ju vyskúšala, ale zrejme poputuje ďalej. SVR - Intense moisturising cream tiež rada vyskúšam, no teraz mám veľa krémov, ktoré musím dopotrebovať, takže to potrvá. Sleek - Matte me ultra smooth matte lip cream je v Lookfantastic boxe už tretíkrát. Tentokrát v odtieni roasted almond. Musím sa priznať, že matné rúže som chvíľu zbožnovala, no radšej mám hydratačné rúže, aj keď tak dlho nevydržia. Nechám si ho, vyskúšam, či mi sedí odtieň, ale ako často ho využijem, naozaj neviem. Posledným produktom je Starskin - Double-layer hand mask gloves, čo je maska na ruky v podobe rukavíc. Masky využíjem v akejkoľvek podobe a tie od značky Starskin sú skvelé. Chystám na ne článok, takže v ňom určite uvidíte aj túto masku na ruky. 



GOODIEBOX

Goodiebox je tento mesiac v modrej krabičke, už klasicky - v podobe šuplíku. Dorazil ako tretí. taktiež okolo polky mesiaca. Za Goodiebox platím 19,95 € mesačne a je možné ho každý mesiac ukončiť.

Prvý produkt tohto boxu je taktiež od značky Verso - Nourishing cream with niacinamide. Je to úplne ten istý krém ako v Glossyboxe. To mi však nevadí, ak mi sadne, tak ho budem mať v zásobe. Ak nie, tak tento podarujem. Hneď po tomto kréme mi do oka padla zvláštna kefka od značky Karmameju - face brush. Nie je to štetec na nanášanie líčidiel, je určený na masáž tváre, krku a dekoltu. Má premasírovať pleť, prekrviť ju a prebudiť. Vyskúšam, ale pochybujem, že ma toto bude baviť viac ako trikrát. O  produkte Ya.be - feed your skin, feed your mind, face mask som ešte nikdy nepočula, takisto ako o tej značke. Maska sa má naniesť na tvár, nechať pôsobiť 10 až 15 minút a potom zmyť. Masky skúšam veľmi rada, a tak sa tomu nevyhne ani táto. Hairlust - hair growth & protection hair mask je zase maska na vlasy a tie skúšam taktiež veľmi rada. Táto má byť výživná a hydratačná. Na vlasoch sa má nechať 5 až 10 minút a potom zmyť. Posledným produktom je Terre de mars - 008 reddition body cleanser, čo je niečo ako sprchový gél, ktorý nemá peniť. Obsahuje extrakt z kávy a rozmarínu, ale aj aloe vera. Vonia pekne sviežo. O značke som ešte nepočula. 




MY LITTLE BOX

My little box prišiel tento mesiac v sobotu 23. januára . Nechal na seba dlho čakať, neviem, čo mali zase za problémy, ale pri tomto boxe som si už zvykla. Navyše ho posielajú priamo z Paríža, takže je jasné, že to trvá dlhšie ako ostatné boxy. Najmä teraz, keď všetko trvá o čosi dlhšie. Za tento box platím 17,90 € a je možné ho každý mesiac ukončiť. 

Box síce prišiel v krabičke, ale tá sa po rozbalení rozpadla a samotné produkty boli zabalené v plátenej taške s potlačou rastlín, kvetov a vtákov. K taške bola aj kozmetická taštička s rovnakou potlačou len s modrým pozadím. Obe vznikli v rámci spolupráce My little boxu s Season Paper. Obe si dám do ruksaku, taška sa zíde na neplanovaný nákup a kozmetickú taštičku naplním dezinfekčným gélom, balzamom na pery, púdrom a pilníkom na nechty. Prvým produktom, ktorý som z tašky vytiahla bola pleťová maska od značky 7 Wonders - Kalahari Melon moisturizing mask. O značke som ešte nepočula, no masky veľmi rada používam a aj dneska večer si nejakú vyberiem. Určite vyskúšam, uvidím, aká bude. Druhým produktom bola šampón od značky Guhl - Nature repair shampoo. Značku poznám, no musím priznať, že ma nikdy neuchvátila. Šampón určite miniem, no viem, že si ho viac nekúpim. V My little boxe vždy býva aj produkt od ich vlastnej značky - My little box. Tentokrát je to Coffe date, čo je píling na tvár so zelenou kávou a ricínovým olejom. Ešte som ho neskúšala, no dám si ho do kúpeľne a určite ho využijem. Je takej sivej farby, je v ňom vidieť čiastočky kávy a aj po káve vonia. Ale nie násilne, len veľmi jemne. Ja zbožňujem vôňu kávy. A posledným produktom tohto boxu je šatka, ktorá sa dá použiť ako dekorácia na kabelku alebo oblečenie, či do vlasov. Môj štýl to nie je, možno ju posuniem ďalej alebo jej nájdem nejaké iné využitie. 


V porovnaní s minulým mesiacom boli boxíky slabšie. Krabičky boli obyčajné, nemali žiadny špeciálny dizajn, čo možno vo februári opäť bude inak. Samotné produkty v boxoch nie sú zlé a rada ich vyskúšam, no chýbala mi dekoratívka. 

Čo hovoríte vy na tieto boxy, ktorý by bol tento mesiac vašim favoritom? U mňa je to tento mesiac Lookfantastic box. 


4 komentáre:

  1. Mojim favoritom by bol Glossybox, pretože milujem Mixu a tie odličovacie tamponiky by som rada vyskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa najviac páči mylitle box, tie tašky by som určite využila

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já bych měla radost z kteréhokoliv boxu, všechny vypadají super :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť