streda 12. mája 2021

Aprílové beauty boxy - Glossybox, Lookfantastic, Goodiebox, My little box

 Ahojte!

Dnes tu pre vás mám moje mesačné zhrnutie beauty boxov. Nič sa nezmenilo, stále odoberám Glossybox, Lookfantastic box, Goodiebox a My little box. V apríli to však s boxíkmi trvalo o čosi dlhšie, pretože začiatkom mesiaca boli sviatky. O to viac som sa tešila, keď konečne dorazili. 

GLOSSYBOX

Aprílový Glossybox vyšiel s témou Woke up in spring v klasickej ružovej krabičke. Tentokrát prišiel práve Glossybox ako posledný, čo sa ešte nikdy nestalo. Vraj mali nejaké problémy s dodávateľmi. Box však v poriadku dorazil a to je hlavné. 

Prvým produktom z tohto boxu je Moana granite scrub od značky Baija Paris. Od tejto značky som už jeden píling mala a bol výborný. A tento je rovnaký, rozdiel je len vo vôni. Ale aj tento krásne vonia a ja ho budem rada používať. 

Highlighter rosé od značky Elikya beauty ma veľmi potešil. Na jar a leto rada používam aj tekuté rozjasňovače, ktoré si jemne miešam do make-upu. O značke som však ešte nikdy nepočula, preto som zvedavá, aký tento produkt bude. 

Concealer od značky KAB Cosmetics ma však z tohto boxu potešil najviac. Nie že by som ich mala málo, ale rada skúšam nové. Zatiaľ som našla len dva, na ktoré si nedám dopustiť. A práve jeden z nich som objavila vďaka Glossyboxu. Som zvedavá, aký bude tento, pretože značku vôbec nepoznám. 

Clear Gesichtsfluid Heilerde Bio-grüner-Tee od značky Averde je produkt na pleť, ktorý je celkom dosť tekutý, obsahuje liečivé bahno, bio zelený čaj a zinok, ktorý reguluje tvorbu mazu pleti. Má pleť vyživovať a hydratovať. Myslím, že tento produkt pre mňa nebude, nie preto, že by som si myslela, že je zlý. No už som si našla produkty, s ktorými je moja pleť spokojná. Podarujem ho niekomu, kto ho využije. 

Posledným produktom tohto boxu je Festes Shampoo Kamille & Calendula-Öl od značky Garnier. Ide o tuhý šampón na vlasy s harmančekom a nechtíkom. Je založený na prírodných zložkách, je vegánsky a neobsahuje žiadne silikóny. Má vlasy vyživovať, hydratovať a dodávať im lesk. Najskôr som sa z neho potešila, no nesedí mi jeho vôňa. Je príliš intenzívna a niečo mi na nej vadí. Taktiež poputuje ďalej. 

Glossybox bol v apríli o čosi slabší. Dva z piatich produktov nie sú nič pre mňa, z ostatných troch mám radosť. Za Glossybox platím 12,50 € mesačne a tento mesiac má hodnotu približne 50 €.

LOOKFANTASTIC 

Lookfantastic box vyšiel s témou It´s time to blossom v sýto ružovej krabičke, ktorá sa mi páči. No každý boxík si naozaj nechať nemôžem. Buď ho posuniem ďalej alebo skončí v koši na papier. Dôležitejšie sú však produkty,  ktoré sa v boxe nachádzajú. Tento mesiac ich bolo rovno 6.

Prvým produktom je Mayfair lane nail polish od značky Nails inc. Laky tejto značky mám veľmi rada, rýchlo zaschnú, majú krásne odtiene. Je to jedna z mála značiek, pri ktorých mi lak vydrží viac ako jeden deň. Lak je v peknom pastelovo ružovom odtieni. 

Scrubex od značky Glov je píling na pery v podobe hubky alebo skôr handričky, ktorú si natiahnete na prsty a môžete si ňou prechádzať po perách. Už som to skúšala a uznávam, že som si predstavovala horšie a že si viem predstaviť, že to budem používať častejšie. 

Evercalm global protection day cream od značky Ren ma veľmi potešil. Od značky Ren som toho skúšala už celkom dosť a vždy som bola spokojná. Najradšej mám ich Ready steady glow tonic, ktorý používam už mesiace. Rada vyskúšam aj tento krém, ktorý má pleť hydratovať. Obsahuje antioxidanty a veľa olejov zo semienok - napr. sezamové, slnečnicové. 

Rose infused sheet mask od značky Beauty pro je plátená maska na tvár, ktorá je z bambusových vlákien. Obsahuje bulharskú ružu. Má pôsobiť proti starnutiu a začervenaniu pleti. Veľmi rada ju vyskúšam.

3/4 lenght no.011 light & wispy lashes od značky Eyelure ma až tak nepotešili. Umelé mihalnice nenosím, no pri týchto som chvíľu uvažovala, či ich vyskúšam. Sú totiž menšie, tým myslím kratšie ako klasické mihalnice. Oceňujem aj to, že v obale je už aj lepidlo. Ale najviac to, že vyzerajú celkom prirodzene. Uvidím, možno sa raz odhodlám a vyskúšam ich. 

Posledným produktom tohto boxu je Pink orchid subtle restoring overnight serum od značky Avant. Tomuto produktu som sa potešila zo všetkých najviac. Značka Avant patrí medzi veľmi drahé značky s kvalitnými zložkami. O značke Avant chystám článok, takže vám ju ešte predstavím bližšie. Toto sérum je určené na noc, má pleti napomáhať proti stresu. Hlavnými zložkami tohto séra sú ružová orchidea a kyselina hyalurónová.

Za Lookfantastic box platím mesačne 15,50 €, tento mesiac je hodnota boxu približne 140 €. Produkty ma potešili a všetky vyskúšam. 

GOODIEBOX

Goodiebox vyšiel s témou Upside down v ružovej krabičke, v pre Goodiebox klasickej forme s podobou šuplíku. Box dorazil ako prvý, čo ma dosť prekvapilo. Aj v tomto boxe objavila 6 produktov.

3-1 glycolic acid molecular boost eye serum od značky Able skincare je očné sérum s kyselinou glykolovou. Viem, že kyselina glykolová má schopnosť vyhladzovať vrásky, no mám trošku obavy využívať kyseliny v očnom okolí. Vyskúšam to, som veľmi zvedavá, ako to bude pôsobiť. 

Glow highlighter stick od značky MCo beauty je rozjasňovač vo forme tyčinky. Má krémovú textúru, krásny ružový odtieň. Mám síce radšej púdrové produkty, no verím, že na moju suchú pleť budú dobré aj krémové produkty. Rada ho vyskúšam. 

Vitamin C serum od značky Ecooking už poznám a nerobilo mi dobre. S vitamínom C musím byť na pleti opatrná, vždy sa mi vytvoria začervenania, zistila som, že je to zrejme kombináciou s niacinamidom, ktorý večer používam. Preto toto sérum ani skúšať nebudem a rovno ho podarujem niekomu, kto ho využije. 

I´m pomegranate mask sheet od značky Tony Moly je opäť plátená maska, z ktorej sa veľmi teším. Od značky Tony Moly som už dlhú dobu nič nemala. Masky používam často a veľmi rada, mám pocit, že mi naozaj pomáhajú. Snažím sa ich používať tak dvakrát do týždňa. Túto som si už položila na kozmetický stolík a tento týždeň ju vyskúšam. 

Hand cream with cocoa butter and vitamin E od značky Ivy Aia je krém na ruky s kakaovým maslom, bambuckým maslom, mandľovým olejom a vitamínom E. Krémy na ruky míňam veľmi rýchlo, pretože ich používam každučký deň. Tento krém vonia veľmi príjemne a ja ho už mám na nočnom stolíku. 

Posledným produktom tohto boxu je Hydra matte pore correct velvet cream od značky Figs&rouge. Nie som si istá, čo je toto za produkt. Ale má sa chovať ako báza pod make-up, tak som zvedavá. Od značky Figs&rouge sa mi toho doma nazbieralo celkom dosť, preto sa môžete tešiť na článok. 

Goodiebox ma mesačne stojí 19,95 € a v apríli mal hodnotu približne 180 €. Okrem toho bolo v boxe navyše balenie žuvačiek, ktoré to však na fotku nezvládlo. Z tohto boxu poputuje len jeden produkt ďalej, nie preto, že by bol zlý, ale preto, že ho moja pleť neznesie. 


MY LITTLE BOX

Aprílový My little box vyšiel s témou Dolce vita. Na tomto boxe zbožňujem ten zmysel pre detail a hlavne to, že v ňom nie je iba kozmetika. Boxík sám o sebe je krásny, farebný, dodáva chuť na dovolenku. 

Prvým kozmetickým produktom tohto boxu je krémový očný tieň Smooth creaminal od značky My little box. Dal sa vybrať z troch odtieňov a ja som zvolila veľmi pekný jemný zlatý odtieň. Najskôr som ho nechcela ani vyskúšať, no potom som sa odhodlala a som nadšená. Tieň po chvíľke zaschne a už sa ani nehne. Musím ho vyskúšať aj ako podklad pod púdrové tiene.

Powder puff lippie od značky Nyx ma veľmi potešil. Podobný produkt na pery som ešte neskúšala a som veľmi zvedavá ako to funguje a či púder na perách nevysušuje. Je v odtieni teacher´s pet, ktorý ma tiež veľmi zaujal. 

Posledným kozmetickým produktom je Daily hand cream od značky Babor. Značku Babor veľmi dobre poznám, zbožňujem ich ampulky a krémy na tvár, no krém na ruky som ešte neskúšala. Vonia veľmi pekne, určite ho využijem. 

Okrem kozmetiky boli v boxe a dve drobnosti. Prvou je visačka na kufor s rovnakým motívom ako na boxe. Neviem síce, kedy opäť niekam vycestujeme, no odložím si ju. Je to niečo, čo by som si sama určite nekúpila, o to viac sa z toho teším. Okrem visačky boli v boxe ešte slnečné okuliare, z ktorých som najskôr nadšená nebola. Myslela som si, že sa mi nebudú hodiť a že ich nosiť nebudem. Na moje prekvapenie mi sedia a ja ich určite využijem. Zrejme si ich dám do auta. 

Za tento boxík platím 17,90 € mesačne. Pri My little boxe je veľmi ťažké rátať jeho hodnotu, pretože obsahuje veľa My little box produktov, čo sa týka kozmetických produktov aj doplnkov. Niekde som čítala, že by hodnota mala byť okolo 60 €.


V apríli to boli celkom vydarené boxíky. Najviac ma potešili Lookfantastic a Goodiebox. No z Glossyboxu som bola tento mesiac trošku sklamaná, aj preto, že prišiel tak neskoro, ale aj z výberu produktov. Dúfam, že to tento mesiac bude lepšie, aj keď dnes už mám 12. a ešte ani jeden box nedorazil. 

Čo hovoríte vy na tieto boxy? Ktorý by vás potešil najviac? 

1 komentár:

  1. Mne by sa najviac páčil ten šuplíčkový box. A tie slnečné okuliare :)

    OdpovedaťOdstrániť