streda 19. mája 2021

Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara

 Ahojte!

Určite ste už o novej riasenke od Maybelline počuli, mňa očarila okamžite. Prvýkrát som ju videla na Instagrame a hneď som vedela, že  ju musím vyskúšať. Všade som kontrolovala, kedy bude v predaji a nakoniec som ju objednala na Notine. Som asi posledná blogerka na svete, ktorá na ňu robí recenziu. Ale to som celá ja, to sa už asi nikdy nezmení :).

Na prvý pohľad sa mi riasenka zapáčila, už len ten obal vyzerá skvelo. Je to opäť niečo nové, čo doslova bije do očí. No nie? Obal má podľa mňa vychytaný a vďaka nemu by mi riasenka padla do oka aj bez toho, že by som ju už predtým poznala z reklám. 

Riasenka Sky High má vďaka svojej flex tower kefke dodávať nielen objem, ale aj poriadne riasy predĺžiť. Ja mám riasy prirodzene dlhšie, takže na to sa nikdy sťažovať nemôžem. Hľadám, preto vždy riasenky, ktoré moje riasy zahustia. A táto to naozaj dokáže a s výsledkom som veľmi spokojná. Avšak čo sa týka samotnej kefky... To, že je flexibilná sedí, no je až príliš ohybná, že sa mi s ňou trošičku tažšie pracuje. Mám trochu zapadnuté oči, s niektorými riasenkami sa mi ťažko manipuluje, navyše s každou, a táto tiež nie je výnimkou, si narobím čierne fiačiky a čmuhy kade-tade okolo očí. To však nie je nič, čo by nevyriešila jedna vatová tyčinka s troškou micelárky. 

Táto riasenka obsahuje extrakt z bambusu, a čo je oveľa zaujímavejšie, obsahuje predĺžujúce vlákienká, ktoré majú riasy predĺžiť bez toho, aby ich zaťažovali. Tie vlákienká som si vôbec nevšimla, no zaujímavá je konzistencia riasenky. Každú riasu poriadne obalí, no schne o čosi dlhšie ako iné riasenky. Brala by som to ako nevýhodu, no možno práve vďaka tomu sa riasenka vôbec neotláča a nerozmazáva.

Riasenka sa má dať ľahko odlíčiť, čo má chrániť riasy. Je testovaná a zistili, že je vhodá aj pre citlivé oči a alergikov. To potvrdiť nemôžem, nemám citlivé oči a ani žiadnu alergiu. Ale čo sa ľahkého odličovania týka, to potvrdiť môžem. Ja na odličovanie používam micelárnu vodu a mikrofázové odličovacie tampóniky a s tými to ide perfektne. Nie je nič lepšie ako byť po dlhom dni za chvílinku odlíčená. Za toto dávam riasenke jedno obrovské plus. 

Zhrnula by som to tak. Riasenky sú veľmi individuálna vec, každá máme iné riasy a každej sadne niečo iné. Mne však táto riasenka dokonale vyhovuje, no musím sa ešte trošku lepšie zoznámiť s tou flexibilnou kefkou. Lash sensational sky high riasenku môžem odporúčať. 

Článok vznikol v spolupráci s eshopom Notino, za čo veľmi pekne ďakujem. 


2 komentáre:

  1. Ja som s touto špirálou tiež veľmi spokojná, ale súhlasím že tá kefka by mohla byť trošku pevnejšia. Ale inak dobrá špirála a kúpim si ju znovu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky ji mám a jsem velmi spokojená. Ze začátku mi ta ohebnost vadila, ale už jsem si zvykla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť