nedeľa 3. marca 2024

Pamätáte si ešte značku EOS?


 Ahojte!

Nedávno som bola večer sama doma, nudila som sa, a tak som prechádzala rôzne e-shopy. Po Vianociach máva veľa obchodov výpredaje, tak som si povedala, že sa len pozriem. 

Na Amazone som potom strávila niekoľko minút a narazila som na značku EOS. Spomenula som si, ako mi v roku 2013 doniesla kamarátka z Ameriky môj prvý EOS balzám na pery. Bolo to to malé ikonické vajíčko, ktoré potom zrazu bolo všade. Všetci ho mali a všetci sme ich milovali. Boli to obyčajné balzámy ne pery, ktoré však mali iné balenie a rôzne príchute. 

Ja som ich v tej dobe zbierala a mala som ich veľmi veľa, no keď si na to spomeniem, veľa som ich potom vyhodila, pretože som ich nestihla spotrebovať. Okrem toho keď sa na to tak spätne dívam, ani neboli také dobré. Obyčajné Labello robilo mojím perám lepšiu službu ako EOS. 

A po tom, čo celý ten boom pomaličky odznel, sa značka EOS začala krok po kroku strácať. Nemecký trh značka opustila už začiatkom roku 2021 a ja som si to vôbec nevšimla. Keď som si to teraz začala googliť, EOS som už takmer nikde nenašla.  

Na Amazone som však natrafila na setík pozostávajúci z dvoch krémov na ruky a jedného balzámu na pery vo forme tyčinky. Set stál 6 €, a tak som si povedala, že si ho vezmem a vyskúšam, ako to teraz so značkou EOS je. 

Začnem krémami na ruky. V sete boli dva, a to pink citrus a coconut, obidva z rady Shea better. Ja nie som milovníčkou kokosu, preto som ten kokosový ani neotvárala. Pink citrus som si nechala a testovala niekoľko tyždňov. 

Páči sa mi obal tohto krému na ruky, má 30 ml, čo je skvelá veľkosť do každej kabelky. Rýchlo sa do pokožky vsiakne, čo mám na krémoch na ruky veľmi rada. Má aj veľmi príjemnú citrusovú vôňu, no takú jemnú a prirodzenú. Čo sa však schopnosti ruky hydratovať, to teda nie je až také vychytané a na krémy na ruky od Neutrogeny sa nechytá. Krém si preto hodím do kabelky na také to krémikovanie počas dňa, no večer a ráno nastúpi opäť môj favorit. 

Super soft shea lip balm je balzám na pery a je vôni (alebo príchuti) toasted marshmallow. Je to klasický balzám na pery v tyčinke, čo je podľa mňa praktickejšie ako to vajíčko. Fialová farba nepatrí medzi moje obľúbené, ale odhliadnuc od toho, by som si ho takto kľudne kúpila, keby som ho niekde zbadala.  

Balzám na 4 g a naozaj pekne vonia, dokonca aj jemne sladko chutí. Čo sa týka jeho schopnosti hydratovať... no, sú lepšie balzámy na pery. Žiaľ v tomto ma EOS zase raz neohúril. Dopoužívam ho, no ďalší by som si určite nekúpila. Pokiaľ ma samozrejme o pár rokov zase nenapadne jeden si objednať... však, čo ak by sa zlepšil. 


Každopádne mi napíšte, či od značky EOS ešte niečo doma máte. A taktiež ako ste so značkou boli spokojné... 

2 komentáre:

  1. Ten balzám mal veľký hype a nebol až taký dobrý. A potom sa tá značka vytratila. Mne teda vôbec nechýba.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne tá značka taktiež nechýba.

    OdpovedaťOdstrániť