štvrtok 29. februára 2024

Februárové beauty boxy

 

Ahojte!

Vo februári ku mne dorazili dva beauty boxíky, ktoré som sa vám rozhodla dnes ukázať. Uvažujem o tom, že si znovu objednám aj Lookfantastic beauty box, ale ešte som sa nerozhodla. Preto vám dnes ukážem len My little box a Glossybox. 

Ako prvý dorazil My little box, preto vám ho aj ako prvý ukážem. Tentokrát prišiel vo fialovej krabičke so zlatým nápisom La Flemme, čo znamená lenivosť. Téma je úžasná a niečo iné ako valentínsky box, ktorý je už februárovou klasikou. 

V My little boxe bývajú vždy 2 doplnky a 3 kozmetické produkty. Tento mesiac som v boxe objavila fialovú sviečku, ktorá jemnučko vonia po nejakej sladkosti a bielu tácku s nápisom Lazy Sunday Morning. Tácka sa mi veľmi páči, určite jej niekde nájdem pekné miestečko. 

Čo sa kozmetických produktov týka, tak v boxe boli tentokrát 4. Prvým z nich je Turmeric superfood restoring treatment mask od značky Dr Botanicals. Táto kurkumová pleťová maska sa má nechať pôsobiť 20 minút. Jej úlohou je pleť hydratovať, zjednotiť jej tón a rozjasniť ju. Rada ju vyskúšam. Maska má 30 ml a stojí 11,99 €.

Protecting lip balm od značky Uriage ma potešil asi najviac. Tento balzam na pery som už raz mala a bola som nadmieru spokojná. Pery má upokojovať, chrániť pred vysušením a samozrejme vyživovať a hydratovať. Všetko môžem potvrdiť. Veľmi sa teším, že sa mi tento balzam opäť dostal do rúk! Má 15 ml a stojí 8,95 €.

Remederm dry skin shower oil od značky Louis Widmer je olejček do sprchy, ktorý obsahuje 6 rastlinných olejov, ktoré pokožku vyživujú a chránia pred vysušením. Okrem toho obsahuje aj panthenol a bisabolol, ktoré pokožku upokojujú. Tento olejček má 50 ml (originálna veľkosť 200 ml za 21,50 €). 

Posledným produktom je Niacinamide+ refining serum od značky Dr. Susanne von Schmiedeberg. Značku poznám a viem, že patrí k tým drahším. Toto sérum stojí 59,45 € a má 30 ml. Za úlohu má redukciu tvorby nadbytočného mazu, zmenšenie pórov a vyhladenie pleti. Teraz mám otvorených veľa produktov na pleť, takže toto sérum bude musieť počkať, no som naň veľmi zvedavá. 

Celkovo sa mi februárový My little box veľmi páčil. Tentokrát sa box naozaj vydaril! Páčia sa mi ako tie dva doplnky, tak aj kozmetické produkty. Neviem, čo by sa dalo urobiť lepšie. Asi mi len chýbal nejaký produkt z dekoratívky.

Ako druhý dorazil Glossybox, ktorý prišiel v klasickej ružovej krabičke s logom Glossyboxu. Vo februári mal tému You are loved!, od ktorej som očakávala také tie klasické valentínske produkty ako ružový rúž alebo lesk, riasenku, možno nejakú masku na pleť. V Glossyboxe býva minimálne 5 produktov, z toho prvé tri sú v každnom boxe. Ostatné sa môžu líšiť. 

Prvým produktom februárového Glossyboxu je Persian sunset EDP od značky Avant. Značka Avant taktiež patrí medzi drahšie, preto som na tú vôňu bola veľmi zvedavá. Vonia sladko, kvetinovo, ale aj jemne korenisto. Mne sa veľmi páči, ale je to za mňa skôr letná vôňa. S parfémom som však v boxe vôbec nepočítala, o to viac sa z neho teším. Má 10 ml a stojí 32 €.

Mineral blush od značky Bellapierre cosmetics bol už v Glossyboxe niekoľkokrát. Neviem, či tiež v odtieni Desert rose, no je to celkom jedno. Musím však povedať, že sypké lícenky nemám veľmi v obľube. Dám jej šancu, no viac by som bola nadšená, keby bola v klasickej lisovanej forme. Táto lícenka má 6 g a stojí 19 €.

Triangular powder puff single od značky Brushworks je teraz moderná labutienka na púder. Mám ich doma už niekoľko a naozaj som si ich obľúbila. Ďalšej som sa len a len potešila. Táto labutienka stojí 5 € za kus. 


Tento mesiac boli v Glossyboxe dva produkty, ktoré sa môžu líšiť a toto sú moje dva...

Smooth with added groove pink grapefruit + mandarin body lotion od značky Anatomicals je telové mlieko s príjmnou vôňou po grapefruite a mandarínke. Pokožku má vyživovať a dodávať  jej hydratáciu. Toto telové mlieko má 100 ml a stojí 3,50 €.

Age purify serum od značky Filorga je sérum, ktoré pôsobí proti znakom stárnutia pleti, zároveň ju má chrániť pred znečistením. Toto sérum má 7 ml a toto mini balenie má hodnotu 16,80 €.

Celkovo sa mi Glossybox tento mesiac páčil, no My little box sa tentokrát podaril oveľa viac. Lícenka má krásny odtieň, no poputuje ďalej. Nadšená som však z parfému a labutienky na púder. To maličké sérum vyskúšam, no za tú cenu by som si ho nikdy nekúpila.

Čo hovoríte vy na tieto boxy? Ktorý by sa vám páčil viac? A ktorý produkt by vás najviac potešil?


2 komentáre:

  1. Tentokrát by aj mňa viac potešil my little box. Tá sviečka by sa mi hodila do obývačky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se mi víc líbí My litlle box. Já odebírám box od LF, těším se na březnový 👍

    OdpovedaťOdstrániť