piatok 4. októbra 2024

Septembrové nákupy - Trend it up novinky, Elf v Rossmanne...

Ahojte!

Po augustovej eskalácií som si povedala, že to v septembri tak nepreženiem, ale... nedodržala som to. V októbri to už naozaj bude lepšie, a ja dúfam, že už nákupy nebudú vychádzať každý mesiac. Tentokrát som potrebovala len farbu na vlasy a chcela som si omrknúť novinky od Trend it up. Okrem toho z drogérie Rossmann vyhodili značku Revolution, ktorá mi nikdy nebola sympatická a ani kvalita tých produktov ma nikdy neohúrila. Nahradila ju značky Elf, čo ma veľmi potešilo, pretože som už dlhšie chcela pár produktov vyskúšať. 

Farbu na vlasy používam túto Excellence cool creme od značky L´oréal. Je to odtieň 8.11 a moje vlasy jemnučko zosvetlí a zanechá studený podtón. Farba stojí 5,75 €, ku farbe bola zadarmo maska na vlasy. Tak som si farby rovno vzala dve, však veď to sa nepokazí a za 2 mesiace budem vlasy farbiť znovu. 

Na vlasy som si vzala aj šampón a kondicionér z rady wahre Schätze (neviem, ako sa táto rada nazýva na Slovensku) od značky Garnier. Obsahuje arganový olej a mandľové mlieko. Šampón má 250 ml, kondicionér 200 ml a obidva stáli po 2,49 €. Kupovala som si ich hlavne na cestovanie. 

Neviem, či to tak máte aj vy, ale ja nikdy nemám gumičky do vlasov. Neviem, kde ich strácam ale kde všade ich nechávam, ale už som súrne nejaké potrebovala. Na značku Invisibobble bola akurát 20 percent zľava, tak som si vzala jedno balenie čiernych gumičiek a jedno s hnedými a čiernymi gumičkami. Nakoniec som si vzala aj jednu väčšiu čiernu gumičku. Všetky normálne stoja 5,95 €.


Bodylotion s čerešňovou vôňou od značky Balea som si vzala len preto, že bol v Dm appke zadarmo. Má 200 ml a jeho normálna cena je 1,75 €. Rovnaký prípad nastal aj pri sprchovom géle Creme soft od značky Nivea. Ten normálne stojí 1,95 € a má 250 ml. Krém na ruky od značky Neutrogena mám najradšej, pretože sa naozaj ihneď vsiakne. Na noc mi je to jedno, ale cez deň používam jedine tento. Stojí 2,95 € a má 75 ml. 

Žiletky na holenie kupujem vždy, keď sú v akcii. Nie keď ich potrebujem, ale keď sa to oplatí, spravím si zásobu a potom zase dlho nekupujem. Teraz som každý mesiac nejaké nakúpila a celú zimu až do jari žiadne nové nepotrebujem. Tieto od Gillette Venus v xl balení so 4 hlavicami som kúpila so zľavou 50 percent. Normálne stoja 15,95 € a mňa vyšli na polovicu. 


V Dm bola aj zľava 20 percent na značku Inkee. Tú som vôbec nepoznala, a pretože je jeseň a zima pre mňa obdobím dlhých horúcich kúpeľov, tak som sa pri nej zastavila. Ako vidíte je určená pre deti, ale čo je dobré pre deti, je dobré aj pre mňa. Vybrala som si jednu guľu do kúpeľa, v ktorej má byť malá postavička koníka ako morskej panny. Výsledok vám určite ukážem v článku so spotrebovanými produktami. A druhá je šumivá bomba v tvare jednorožca, ktorá má vodu zafarbiť farbami dúhy. Cena prvej bomby je 3,95 € a druhej 2,45 €.


Nepotrebovala som masky na tvár ani pod oči, no povedala som si, že sa začína obdobie, kedy moja pleť bude opäť suchšia a trošku starostlivosti navyše jej určite neublíži. Veľmi rada mám masky od značky Balea a Isana (Balea masky stoja 1,95 € a Isana 1,99 €). Okrem nich som si vzala niekoľko balení hydrogélových vankúšikov pod oči (Balea stoja 95 centov, Isana boli vo výpredaji za 79 centov a Schaebens boli v akcii za 70 centov). 


V parfumérií Douglas som objednávala nejaké adventné kalendáre (ktoré čoskoro uvidíte, na nejaké však ešte čakám) a aby som dostala nejaké  produkty zadarmo, tak mi chýbalo nejakých 20 eur. Vzala som si tieto BeautifEYE brightening eye patches od značky Pixi, ktoré stáli 23,99 €. V balení je 60 masiek pod oči, a keďže ja ich používam každý deň, tak ich vždy mám poriadnu zásobu. A značku Pixi mám veľmi rada, hlavne čo sa ich skin care týka. 


A toto sú tie produkty, ktoré som ku objednávke dostala zadarmo. V modrej kozmetickej taštičke sa schovával Protini polypeptide cream od Drunk elephant, Infinite shine nail polish od značky O⋅P⋅I, Kylash volume mascara od značky Kylie cosmetics, Hyalluronic acid serum od značky Inkey, Honey infused hair mask od značky Gisou, Precisely, my brow pencil od značky Benefit, ale najväčším prekvapením bol Hair and body fragrance mist od značky Sol de Janeiro

Na tieto dva krémy Cellular expert lift od značky Nivea som sa nechala zlákať vďaka akcii 1+1 zadarmo, a tak som ten nočný krém mala úplne zadarmo. Inak by oba stáli 19,95 €, a to som nejako nebola ochotná zaplatiť, keď neviem, či mi sadnú. Retinol je zložka, ktorá mojej pleti dobre sadla a naozaj vidím výsledky, tieto krémy však obsahujú bakuchiol, čo je rastlinná alternatíva retinolu, ktorá však má byť k pleti o čosi jemnejšia. Som veľmi zvedavá a rada ich vyskúšam. Oba krémy majú 50 ml. 

A keď sme už pri tom retinole. Radu Retinol boost od značky Neutrogena som si veľmi obľúbila a od začiatku októbra sa ku retinolu opäť vraciam. Vybrala som si denný krém a sérum, oba stáli po 13,95 €. Krém má 50 ml a sérum 30 ml. Už sa chystá článok, v ktorom sa dozviete viac. 

Rossmanne som si všimla tento Cleansing balm od značky Isana, chcela som ho vyskúšať, tak som si  jeden vzala. Uvažujem, že spravím malé porovnanie tohto a toho od značky Balea a nejakých ďalších, ktoré som skúšala. Má 100 ml a stojí 4,99 €. 



Tento rok som objavila krémové a tekuté bronzre a lícenky a zistila som, že na mojej suchej pleti fungujú lepšie ako tie púdrové. Preto keď som zbadala krémový bronzer Melted sun od Catrice (9g, 4,95 €), ihneď letel do môjho košíka. Je v odtieni Pretty tanned. Buttermelt blush (5 g, 9,95 €) od Nyx som si vzala na vyskúšanie, pretože už mám bronzer z tejto rady a som veľmi prekvapená. Táto lícenka je v odtieni For the butta



Sun kisser od značky Maybelline sú už u mňa klasikou. Každý mesiac pribudnú ďalšie do zbierky a ja ich proste zbožňujem. Tento je v odtieni Electric bronze a  ja viem, že ešte jeden do zbierky pribudne. Má 4,7 ml a stojí 9,95 €. Express brow satin duo som si vzala pretože som ho chcela vyskúšať. Rozhodla som sa pre odtieň dark blonde, ktorý mi síce sedí ale perfect match to nie je. Stál 7,95 €. 


Našla som aj nejaké novinky od značky Essence, ktoré som chcela vyskúšať. Prvým z nich sú ich Hydro gel eye patches (1,45 €) v tvare obláčiku alebo krídel. Lip oil hydra kiss v odtieni Pocketful of sunshine (4 ml, 2,45 €) som si vzala do kabelky, no je na perách veľmi príjemny, jemnučko zafarbený a ja som si ho už obľúbila. Do košíka mi skočil aj The super peptide glossy lip treatment (10 ml, 2,95 €), čo je veľmi príjemný balzam na pery. Vzala som si aj ich nový tekutý bronzer Baby got bronze (10 ml, 3,45 €), ale aj ich Drop of sunshine bronzing drops (25 ml, 3,95 €). Okrem toho majú aj nové krémové produkty v tyčinkách a ja som sa rozhodla vyskúšať Baby got blush v odtieni Cherry cherry baby, Baby got bronze v odtieni Hazelnut hug. Majú po 5,5 g a stoja 2,95 €. Jelly grip under eye primer ma zaujal a kamarátka mi ho odporúčala s tým, že jej korektor pod očami nezalieza do vrások. Som veľmi zvedavá. Má 4,6 g a stojí 3,25 €. A ako posledné som si vzala z ich limitky olej na pery Midnight bite spooky-licious treat, ktorý je dvojzložkový a vyzerá skvelo na halloweena. Má 4 ml a stojí 2,75 €.


No a samozrejme so nemohla obísť ani novinky od značky Trend it up. Anti shine paper (50 ks, 1,95 €) nepatria k novinkám, no ja som potrebovala niečo do roboty, čo mi stiahne lesk z pleti po celom dni. Dewy cream blush sú nové krémové lícenky, ktoré som si vzala rovno v dvoch odtieňoch - 020 a 030. Skúšala som ich zatiaľ len raz a musím povedať, že zatiaľ som príjemne prekvapená. Majú 2 g a stoja 2,95 €. Smooth glow fluid filter foundation bol produkt, na ktorý som bola najviac zvedavá, ale musím povedať, že takto samostatne je to príliš veľa lesku, vyzerá to veľmi neprirodzene. Keď ho dám pod make-up, tak to vyzerá dobre. Mám ho v odtieni warm ivory, stál 4,95 € a má 30 ml. Matte blush cream je tekutá lícenka, ktorú som si vzala v odtieni 210 a 220. Ešte som jej veľa pozornosti nevenovala, no určite na tieto novinky budú recenzie. Lícenky majú 12 ml a stoja 3,45 €. To v tom malom ružovom obale je Glaze oil lipgloss v odtieni soft bonbon. Je to priehľadný olejček na pery, ktorý ma však neočaril tak, ako tie od Essence. Avšak do kabelky je skvelý a má ozaj rozkošné balenie. Má 5 ml a stojí 2,45 €. A posledným produktom, ktorý ma zaujímal bol 18h high coverage concealer, mám ho vo farbe 009. Ešte som ho neskúšala, no určite ho uvidíte v inom článku. Korektor má 4,5 ml a stojí 2,95 €.



V Rossmanne som našla ešte zbytky z limitovanej edície Essentials by Maxim od značky Rival loves me, ktoré vznikli v spolupráci s jedným influencerom, ktorý sa na youtube prezentuje pod menom Maxim Giacomo. Vzala som si Bouncy highlighter (6 g, vo výpredaji 2 €), ktorý má takú zvláštnu textúru. Je to jeden z tých produktov, do ktorého môžete vtlačiť prst a tak to ostane, no ten produkt to nepoškodí. Napriek tomu má skvelú pigmentáciu a studené trblietky, čo bude podľa mňa super na vianočný večierok. Okrem toho som si z tejto kolekcie vzala ešte Blur stick (8 g, vo výpredaji 1,75 €). Vo výpredajovom košíčku som ešte objavila tenkú ceruzku na obočie Super slim eyebrow pen, a pretože stála len 1,30 € za kus, vzala som si rovno 3. 



Veľkou novinkou v septembri bolo to, že teraz majú v Rossmanne namiesto nudnej značky Revolution, značku Elf. Toto ma veľmi potešilo a bola som veľmi sklamaná, keď som prvýkrát nedostala žiadne produkty, pretože bolo komplet všetko vypredané. Počkala som teda ešte 2 týždne a išla som sa pozrieť znovu. A toto je to, čo som si odniesla domov... Bude extra recenzia, takže vám len v rýchlosti napíšem, čo skončilo v mojom nákupnom košíku. Power grip primer (24 ml, 11,99 €) ma zaujal na prvý pohľad, hľadám hydratačné podkladové bázy, a tak som túto taktiež chcela vyskúšať. Vybrala som si aj Stay all night micro-fine setting mist (80 ml, 11,99 €), pretože teraz míňam to, čo mám, ale akurát nemám fixačný sprej, ktorý by som si kúpila znovu, preto mu chcem dať šancu stať sa mojou stálicou. Uvidíme... Halo glow liquid filter (31,5 ml, 15,99 €) má byť lacnejšou alternatívou podobného produktu od Charlotte Tilbury, preto som ho chcela vyskúšať. Keď som ho v Rossmanne zbadala, ihneď letel do košíka. Mám ho v odtieni fair. Soft glam satin foundation (30 ml, 8,99 €) má byť hydratačný make-up, má mať hodvábne matný finiš. Som zvedavá, chcem ho vyskúšať práve aj s tým filtrom v kombinácií. Mám ho v odtieni fair neutral. Ultra precise brow pencil (0,5 g, 6,99 €), som si vybrala v odtieni neutral brown a vzala som si ho len tak na skúšku. Ceruziek na obočie mám dosť, ale rada vyskúšam aj iné. Halo glow beauty wand blush (10 ml, 9,99 €) som si vzala rovno v dvoch odtieňoch. Ten tmavší je berry radiant a ten svetlejší candlelit. Som na ne veľmi zvedavá. Okrem týchto dvoch som si vzala aj ďalšie dve tekuté lícenky, ale tie sú z rady Camo a nazývajú sa len Liquid blush (4 ml, 7,99 €). Vybrala som si taktiež dva odtiene - ten vľavo je peach perfect, ten vpravo dusty rosé. Glow reviver lip oil (7,6 ml, 7,99 €) je olejček na pery, ktorý som si vybrala v priehľadnom odtieni crystal clear. Zapáčil sa mi natoľko, že už sú ďalšie dva na ceste ku mne. Hydrating camo concealer (6 ml, 7,99 €) som si vzala na doplnenie líčenia, pretože chcem s touto značkou vyčarovať kompletné líčenie. Chýba mi však ešte púder, čo sa tiež čoskoro napraví. Vzala som si ho v odtieni light ivory. A posledným produktom je Halo glow beauty wand contour (10 ml, 9,99 €), čo je tekutá kontúra na tvár. Za poslednú dobu som si tekuté produkty tak obľúbila, že som si musela vziať aj toto. Mám ju v odtieni medium




Na jednej facebookovej stránke som našla jednu pani, ktorá pracuje priamo pre Charlotte Tilbury. Po výmene niekoľkých správ sme si padli do oka a navrhla mi, že ak by som niečo chcela, majú veľa produktov s malými vadami, ktoré poputujú do rôznych beauty outletov. Ona má však ešte zamestnaneckú zľavu, a tak to cez ňu vyšlo naozaj lacno. Za 6 ceruziek na obočie Brow lift v odtieni medium brown som zaplatila 35,99 €. A paletka 4 očných tieňov Bigger, brighter eyes filter v odtieni walk of no shame ma vyšla 24,99 €. 


Nie že by som opäť potrebovala nové štetce, pretože som si ich minulý mesiac nakúpila kopec... ale tie Concealer brush od Essence som mala v pláne kúpiť už naposledy a zabudla som. Takýto štetček stojí 2,95 €. Make-up brush od značky Parsa mi padli do oka pri nákupe potravín v obchode Famila, pretože tam majú celú stojan tejto značky. Myslela som si, že by mohli byť fajn na tekutý bronzer. Jeden tento štetec stál 4,99 €.



Nejakým doplnkom sa nikdy nevyhnem. Tentokrát som si vzala znovupoužívateľné vankúšiky pod oči a masku na čelo (3,95 €) od značky Ebelin. Bola to limitovaná edícia Beauty of Orient. Okrem toho som si z limitky Rainbow magic vzala pinzetu (1,45 €) a špongiu na make-up (1,65 €). Strúhatko na ceruzky (0,95 €) je zo štandartného sortimentu. Pred pár dňami som narazila na ďalšiu limitku, z ktorej som si vybrala masážne pomôcky na tvár a pod oči (5,95 €), ktoré ma naozaj veľmi zaujali. Hlavne na zapracovanie séra. 



Neverím, ale dostali sme sa na koniec tohto dlhého článku a obrovského nákupu. Trošku viac pozornosti chcem venovať aj svojim nechtom. Vzala som si dva uv laky od značky Néonail, ktoré už používam minimálne 2 roky. Pre mňa novinkou v drogérií boli Gel nail strips od značky Ardell. Tie chcem využiť hlavne, keď nebudem mať čas na dlhé manikúry, počas ťažkých dní v práci alebo tak... Stáli 9,95 € a vzala som si ich v dvoch farebných prevedeniach - moonlight pearl a cupids bow. 2in1 trapez file pilníček od značky Essence som si vzala pretože je na ňom extra napísané, že je určený na uv gel nechty, preto ho chcem vyskúšať. Stál 1,95 €. Od Essence som si vzala ešte Cuticle trimmer, ktorý používam vždy na úpravu nechtovej kožtičky predtým, ako si začnem robiť nechty. Stálo to 1,25 €. A ako posledné som si vzala fixku na nechtovú kožtičku od značky Balea. Tú som už raz kúpila, ale zhabal mi ju manžel. Ten sa o svoje nechty a ruky stará lepšie ako ja. Táto fixka stála 2,45 €.


To je za mesiac september všetko! Ja pevne dúfam v to, že v októbri toho tak veľa nebude... aj keď som už videla novú limitku od Essence a Catrice, okrem toho som už objednala nejaké produkty od Elf, z Halloween limitky od Rival loves me som si tiež už kúpila dva produkty... ach jaj, som nepoučiteľná!


4 komentáre:

  1. Ja som tiež tento mesiac išla do dmky len po jar a nakoniec to dopadlo podobne. Nie až tak brutálne ako u teba, ale poznám to.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O značke elf som už dlho nič nepočula. Som zvedavá na recenziu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenzia bude, neviem či ešte tento mesiac alebo skôr začiatkom novembra, ale určite bude!

      Odstrániť