utorok 24. septembra 2024

Trashy, alebo kozmetické smeti iných u mňa :)

 

Ahojte!

Koncom augusta ku mne dorazil Trashy (ak neviete, o čo sa jedná, pozrite si článok Trashy alebo zbav sa svojich smetí) a ja som až dodnes nedostala k tomu, aby som vám ho ukázala. O pár týždňov dorazí opäť a tak už bolo na čase. Prvý náhľad do obrovskej škatule už môžete vidieť. Znovu som ostala prekvapená, čo všetko sa tam nazbieralo a hlavne z toho, čo niektoré členky nášho Trashy klubu vytriedili. A tak sa mi opäť potvrdilo, že to, čo nefunguje pre jednu, môže byť favoritom tej druhej... 


V prvej taštičke bolo veľa vzoriek, nejaké masky na tvár, jedna maska na vlasy a dokonca aj milý náramok so znakom nekonečna. Niečo som si vybrala. Čo, vám ukážem až na konci článku. 


Produktov na pery sa nám tu taktiež nazbierala veľká hromada. Bola som veľmi prekvapená hlavne zo značiek Mac a Natasha Denona. Ten rúž od ND mal žiaľ taký tmavo-hnedý odtieň, ktorý sa mi veľmi nepáčil. Zbytok ma nejako nezaujal...


Aj riaseniek je v balíku hojne. Riaseniek mám však sama veľkú zásobu a keď mi riasenka proste nerobí želaný efekt, tiež rýchlo letí do Trashy. Preto som si z tejto kategórie nevybrala nič. 


Čiernych ceruziek na oči, či čiernych liniek mám doma taktiež dosť, takže aj tieto ostávajú v balíku.


Obyčajné laky na nechty už dlho nepoužívam, pretože som už pred dvomi rokmi prešla na uv laky. Niektoré farby týchto lakov sa mi páčili, no všetky ostali v balíku a určite si nájdu nové majiteľky. 


V jednom boxe som našla takýto pestrý mix. Boli v ňom očné tiene, korektory, lesky a balzamy na pery, ale aj umelé riasy, či klieštiky na mihalnice. Vybrala som si jeden produkt, ktorý by ste si na tejto fotke ani len nevšimli...


V ďalšom boxe boli sprchové gély, telové mlieka, ale aj odličovač, maska na vlasy, či sérum so zinkom. Dlhšie som uvažovala nad tým očným tieňom od značky Elf, no nakoniec som ho tam nechala. Ak by však v ďalšom kole stále bol tam, tak si ho vezmem. 


Po otvorení ďalšieho boxu som opäť objavila pestrý mix - produkty na vlasy, na telo, na tvár, na pery, ale aj trblietky, či pilník. 


V ďalšej krabici som objavila niekoľko paletiek očných tieňov, púdre, lícenky, rozjasňovače, ale aj štetce, či produkty na pery a jedna riasenka od značky Benefit. 


V poslednej krabičke boli nejaké krémy, vône, ale aj napríklad štetec na lícenku, či umelé nechty. Bola som veľmi prekvapená, čo všetko sa nám v Trashy nazbieralo. To, čo som vám ukázala ani zďaleka nie je všetko. Máme tam aj krabičku s čajmi, jednu so sladkosťami, potom jednu do ktorej vkladáme produkty pre určitú členku, pretože vieme, že tieto produkty hľadá... 


A toto už sú produkty, ktoré som si vybrala. Vzala som si dve masky na tvár od značky Isana, jedna je proti vráskam a druhá je s retinolom. Obidve sú na dve použitia. Tekutý očný tieň od značky Zeesea ma zaujal svojim odtieňom, ktorý vám hneď aj ukážem. Mac rúžov mám doma už niekoľko a zbožňujem ich, preto keď som ho zbadala a zistila, že tento odtieň ešte nemám, bolo rozhodnuté. Okrem toho som si vybrala aj priehľadný gél na obočie od značky MCo Beauty, soľ do kúpeľa s pomarančovou vôňou od značky Accentra a štetec na lícenku od značky Luvia



A tu už vidíte odtieň Mac rúžu a odtieň tekutého očného tieňu od Zeesea. Ten som už stihla otestovať a keď na očnom viečku zaschne, nepohne sa až do odlíčenia. Nezalezie do ohybu viečka, som veľmi spokojná a ďakujem tej členke, ktorá sa ho zbavila. 


Keď som balík balila, aby som ho poslala k ďalšej v poradí, objavila som na úplnom spodku škatule túto paletku od značky Pixi. Značku Pixi mám veľmi rada a očné tiene od nej už taktiež mám, no táto ma zaujala. Nie, že by som podobné odtiene ešte nemala, no na jeseň bude skvelá a chcem ju vyskúšať. 


Dajte mi vedieť, či by ste si vedeli vybrať aj vy. Ste v podobných výmenných skupinách alebo máte komu posúvať produkty, ktoré vás nebavia alebo pre vás nefungujú?


4 komentáre:

  1. Och, pošlite to aj ku mne, ja by som sa tam vedela navyberať!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa nájdu aj na Slovensku dievčatá, čo by do toho išli. Skús pozrieť v nejakých kozmetických skupinách na Fb.

      Odstrániť
  2. Tie produkty, čo si si vybrala, by som si vzala tiež, ale vedela by som si navyberať viac. Musím si tiež nájsť baby na takúto akciu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nájdeš! Ja som už našla aj druhú skupinu, článok bude čoskoro.

      Odstrániť