utorok 3. decembra 2013

Ciaté

 Ciaté

Tento mesiac sme zháňali ešte nejaké darčeky pod stromček, tak som si aj ja pár vecí kúpila. Pod stromček, pre mňa, odo mňa :D.


Tento set od ciaté sa nazýva very colourfoil manicure, obsahuje lak na nechty, farebné fólie, lepidlo na fólie, tú vec s umelými nechtymi (asi si to mám najskôr skúsiť, než to dám na nechty). 



Foil Fix, lepidlo na fólie
Lak na nechty ciaté, odtieň kiss chase























V návode na použitie pre tento set sa píše, že najskôr máte na nechty natrieť dve vrstvy základného laku. Samozrejme, nechať poriadne vyschnúť. Keď je lak suchý začína vaša kreativita. Lepidlo na fólie potriete len na tie miesta, kde chcete fóliový efekt dosiahnuť. Lepidlo necháte chvíľočku len tak na nechty až pokým nie je priehľadné, prilepíte vybranú fóliu farebnou stranou nahor, chvíľočku počkáte a rýchlym trhnutím odstránite.
farebné fólie
Fólií bolo v balení celkom dosť, musím povedať, že som ich čakala oveľa menej. Ale je veľmi ťažké ich skutočnú farbu zachytiť fotoaparátom.

farby pridaných fólií

výsledný efekt

Set som už trošku vyskúšala. Na vlastných nechtoch ešte nie, ale určite sa do toho tiež pustím.

Máte už s niečím podobným skúsenosti? Ja nie, toto je pre mňa niečo nové.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára