utorok 8. apríla 2014

Peelingy

Peeling

Ahojte! Dnes som sa rozhodla vám napísať pár slov k tomu, čo vlastne peeling je a načo je to dobré, aj keď to mnohé viete a nepotrebujete to viac čítať. 
Ďalej vám chcem predstaviť aj peelingy, ktoré mám doma, ktoré používam.

Tak poďme na to...

Peeling používame pretože sa naša koža neustále obnovuje a tie staré vrstvy sa odlupujú. Tento proces môže trvať aj veľmi dlho a tá stará koža - jej šupinky bránia vytvoreniu novej kože. Pleť potom vyzerá nezdravo. Preto je potrebné raz za čas urobiť peeling tela, tváre, rúk, chodidiel, ale aj pier.

Ja mám aktuálne doma 5 peelingov. A teraz sa na ne spoločne pozrieme...

Wellnes&Beauty Zucker-Ol-Peeling

Na telo mám momentálne doma len jeden  peeling a to tento od Wellnes&Beauty, ktorý som kúpila v drogérií Rossman za (cca) 5 €. Je ho 300 g. 


Tento cukrovo-olejový peeling, ktorý obsahuje mangový olej a kúsky akoby toho kokosu, čo dávame bežne do koláčov :D. Kryštáliky cukru sú dosť drsné, preto ma citlivejšiu pokožku by som to nedoporučovala. Čo na tomto peelingu ale naozaj zbožňujem (samozrejme okrem ten božskej sviežo-sladkej vône) sú tie olejčeky. Po použití tohto peelingu sa nemusím ničím krémovať aj niekoľko dní, pretože tak nádherne celé telo vyživia. Takže vysušenie pri ňom vôbec nehrozí. Pokožku to krásne vyhladí, už na prvý dotyk cítiť, že tá stará hnusná koža je preč. 
Čo sa týka balenia, niekomu môže prísť totálne nepraktické, no mňa zaujal aj vďaka nemu. 


Ja som z tohto peelingu nadšená a určite si ho kúpim znovu.

Essence My Skin 4in1 cleansing cream


Tento produkt mám byť 4 v jednom. Vzadu sa už ale píše len že čistenie, peeling a maska v jednom. Produkt od essence má 150 ml, jeho cenu si už naozaj nepamätám, pretože som ho kupovala už veľmi veľmi dávno.





Ako maska bol tento produkt fajn, keď odhliadnem od toho, že až dosť nepríjemne štípal. A ako peeling... No, čakala som od neho viac. Keď si kúpim peeling čakám aj nejaké výsledky, že pleť bude na dotyk jemná a vyhladená. Nebola. Po tomto peelingu sa mi dokonca začali tvoriť okolo nosa a obočia šupinky, pleť bola až priveľmi vysušená a to bol dôvod, prečo som tento produkt už nikdy viac nepoužila.

Čo sa týka obalu, ten ma veľmi zaujal, preto som si tento produkt kúpila. Je to klasická tuba, z ktorej produkt vytlačíte. Konzistencia bola na začiatku taká hustá pasta ako maska, ktorá obsahovala zelené zrniečka. Po čase sa táto pasta ale nejak zhrčkavela, preto je asi na čase, aby som produkt vyhodila.

Essence pureskin anti-spot micro peeling

Oproti tomu produktu vyššie je toto úplný miláčik. Tento jemný peeling od essence obsahuje 100 ml, jeho cenu neviem, mala som ho v nejakom beauty boxe. 

Na obale sa píše, že obsahuje hĺbkovo čistiace mikro perličky, naozaj tam sú, sú modrej farby a pleť naozaj čistia. S čiernymi bodkami to síce nepohne to je jasné, ale predchádza vzniknutiu nových nedokonalostí pleti. Taktiež má pleť zmatniť a zjemniť. Toto tiež splňuje. A  posledným bodom je že bojuje proti čiernym bodkám a vyrážkam. No, ako som už napísala s čiernymi bodkami to teda nepohlo, ale mám pocit, že na vyrážky mi to pomohlo.


Peeling je gélovej konzistencie s modrými perličkami. Je veľmi jemný, pokožku nedráždi, nevysušuje, no aj tak je po ňom pleť hladká a zbavená odumretých buniek. Čo je pre mňa tiež veľké plus je tá svieža vôňa. Tento produkt odporúčam (nie len ja, ale aj môj priateľ) a určite si ho po spotrebovaní zakúpim.

Soap&Glory Scrub Your Nose In It

Tento peeling na tvár som si kúpila v parfumérií Douglas, jeho cena je 14,99 € a produktu je 100 ml. 

V popise sa píše, že máte peeling vmasírovať do T-zóny, nechať 2 minúty pôsobiť a poriadne zmyť. 
Ja ho používam na celú tvár. Nie je až taký drsný, ale ani nie je taký jemný ako predchádzajúci od essence. Pleť krásne vyhladí, zbaví starej kože, no trošičku vysušuje, čo samozrejme hneď napraví denný krém.


Vôňa je svieža, taká akoby mentolová, čo mne osobne vôbec neprekáža. Konzistenčne je produkt ako hustá pasta, s ktorou sa ale veľmi dobre pracuje a dá sa krásne vmasírovať do pleti. 

Tento peeling mám veľmi rada, no po jeho spotrebovaní sa pozriem po nejakom inom, no nemôžem povedať, že sa k nemu ešte niekedy nevrátim. 

Entre Belle Liplift Peel


Tento peeling je určený na pery, je ho 15 ml a jeho cena je 12,95 €. Našla som ho taktiež v jedno boxe, tento konkrétne minulý mesiac v Glossyboxe.

Peeling som hneď skúšala, používam  ho raz do týždňa a musím povedať, že som úplne nadšená! Nikdy predtým som ešte peeling na pery neskúšala, preto som bola rada, že som ho našla v Glossyboxe. Jeho úlohou je zbaviť pery odumretých buniek a dodať im potrebnú hydratáciu. Obe spĺňa. Ale aké sú tie pery po ňom jemné! 


Obal má veľmi pekný - kombinácia bielej so zlatou, čo sa mne veľmi páči. Tento peeling je skôr krémovej konzistencie a peelingové čiastočky v ňom sú veľmi jemné.

Ako ste na tom vy a peelingy? Ak máte s nejakým len dobré skúsenosti, kľudne napíšte do komentára, ja sa rada pozriem po nejakom novom. 

A mám ešte niečo pre vás...
DIY domáci peeling na telo

Cukor a sprchový gél (pomer 50:50), pripravte si ho ale tesne predtým ako pôjdete do sprchy, aby sa cukor neroztopil. Môžete pridať aj trošku olivového oleja. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára