streda 9. apríla 2014

Recenzia na želanie - Catrice Liplocking Base

Catrice Liplocking Base

Nedávno som pridala článok o produktoch na pery z mojej zbierky. Jedna z vás mi napísala, že by rada vedela ako som spokojná s produktom od Catrice a konkrétne to bol Liplocking Base.


Výrobca uvádza, že s touto bázou predĺžite výdrž rúžu. Táto transparentná báza má optimálne pripraviť pery na rúž. Je v praktickej veľkosti a prináša výsledky, ktoré nadchnú.


Ja som si produkt objednala cez internet, na jednej nemeckej stránke, ktorá okrem iných značiek má v ponuke aj Catrice. Táto báza pod rúže (ale aj lesky) stojí 3,99 €. Je v čiernom matnom obale so zlatým písmom a nejakým ornamentom na vrchnáčiku.

A čo dokáže?


Liplocking Base vyplní drobné vrásky pier a nádherne ukryje nedokonalosti. Párkrát som už bázu mala aj samostatne a nemala som s ňou žiadny problém. Je síce trošku lepkavejšia na dotyk, ale pery vôbec nevysušuje. A to ani vtedy, keď na nej máte rúž, ktorý vysušuje ako ďábel :D


Rúž sa na túto bázu aplikuje veľmi ľahko. Vytvorí klzký povrch. 

Pokiaľ ide o výdrž rúžu, tak aj tú predĺži. Nie samozrejme na celý deň, ale rúže mi s ňou vydržia o cca 2 hodiny dlhšie, čo je podľa mňa veľmi slušné.


Po aplikácií rúžu na bázu si môžeme všimnúť už len nepatrné odlišnosť. Pár drobnulinkých vrások je vyplnených. Zmenu síce veľmi vidieť nie je, ale  pocítiť by ste ju mohli. S bázou mi rúže pery vôbec nevysušujú a vydržia dlhšie, a preto som s ňou veľmi spokojná. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára