štvrtok 24. apríla 2014

Vyhodnotenie giveaway + nová giveaway

Vyhodnotenie giveaway + nová giveaway

Ahojte! Dnes mám pre vás konečne vyhodnotenie giveaway :)



Tentokrát som sa rozhodla nevyberať pomocou random.org. Rozhodla som sa odmeniť jednu z vás... A vybrala som tú, ktorá sa mi snažila pomôcť pri tvorbe nového vzhľadu blogu. Ako jediná hneď reagovala a napísala správu, z čoho som sa naozaj veľmi tešila.

A teda víťazkou sa stáva Kattiikk - Katka Bachanová
Katka, ešte raz veľmi pekne ďakujem :) 

A keďže je ešte mnoho z vás, ktoré ste aktívne, či na FB alebo na blogu, tak som si nasledujúcu giveaway premyslela nasledovne...


Získať môžete jeden z dvoch beauty boxov, ktoré som zostavila. Jeden získa jedna z vás pomocou random.org a jednu si zase vyberiem ja. 

Podmienky sú opäť veľmi jednoduché, stačí napísať do komentára, pod akým menom sledujete cez GFC.

Giveaway potrvá od dnes do 25. mája.

Obsah boxov vám ale budem prezrádzať postupne :)

Dnes teda odtajním tieto produkty (naľavo vždy box č. 1, napravo box č.2)

Manhattan - Endless Stay Duo Eyeshadow, odtieň Purple Pankow (box 1), Strange Nights (box 2), cena 3,99 € za kus

Catrice - Absolute Eye Colour, odtieň 450 Oh, Itś Toffeful!, 580 Carrots Of The Caribbean (box 1), 620 Inglorious Mustards, 370 Don´t Lie, Lac! (box 2), cena 2,39 € za kus

Terra Naturi - Tasty Lipgloss, oba v odtieni 03 lively lychee, cena 2,79 € za kus
Essence - Beauty Beats eyeshadow, odtieň 02 I´m Backstage (box 1), 03 As Long As You Love Me (box 2), cena 1,99 € za kus

Box 1 sypká lícenka od bellápierre cosmetics, odtieň Desert Rose, cena 12,99 €, box 2 lícenka vytvorená značkou Kryolan pre Glossybox, odtieň Glossy Rosewood, cena 12,90 €.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára