nedeľa 18. mája 2014

Loreal Nude Magique

Loreal Nude Magique




Ahojte! Dnes som pre vás pripravila článok, recenziu na dva produkty, ktoré často používam a neviem si ich vynachváliť. Sú to produkty od značky Loreal konkrétne z rady Nude Magique.


Prvým produktom je Eau De Teint, čo je make-up s ľahkým zložením, ktorý by mal na pleti pôsobiť akoby ste žiadny make-up nemali. Je naozaj poriadne tekutý, no zato krytie má naozaj veľmi dobré. Na tvári naozaj nevytvorí žiadnu masku, nevlieza do žiadnych vrások, ani nerobí žiadne stopy, či nepríjemné fľaky. 
Ja mám tento zázračný make-up v odtieni 120 pure ivory. 


Make-upu je 20 ml, je naozaj peknom sklenenom balení s lesklým fialovým vrchnáčikom z plastu. Čo sa mi ale veľmi nepáčilo je spôsob aplikácie. Na otvor máte pritlačiť prst, pohrkať a make-upom, čo máte na prste sa nalíčiť. Áno, najskôr som s tým veľmi bojovala, no nakoniec som s i zvykla.

Make-up je naozaj veľmi tekutý, rozotiera sa naozaj veľmi ľahučko. Síce mám o trošku tmavší odtieň akoby som potrebovala, no ten make-up sa akoby prispôsobí a na pleti vôbec nevidno, že je taký tmavý.
Jeho cena je 12,95 €.


Druhým produktom je BB Powder Blemish Balm. Tento púder krásne zmatňuje, zakrýva nedokonalosti pleti, vytvára takú zamatovú štruktúru na pleti, no pri tom všetkom zanecháva pleť veľmi sviežu a pôsobí ako nenašminkovaná. 

Tento púder som si taktiež veľmi obľúbila a spolu s vyššie uvedeným make-upom sa skvele dopĺňajú. Púder má tiež ľahučké zloženie, čo mne treba hlavne do teplých letných dní. Na pleti bez zmeny kľudne vydrží osem hodín, presne tak ako píšu na obale a čo je naozaj dôležité, tieto dva výrobky mi pleť vôbec nevysušujú.


Balenie je opäť veľmi pekné, pod samotným produktom sa nachádza ešte zrkadielko a špongiový aplikátor.
Cena tohto púdru je 6,95 €.

Za mňa sú tieto produkty asi tie najlepšie, ktoré som v drogérií našla a určite si ich po spotrebovaní opäť kúpim. A určite odporúčam, stoja za to!
Máte s týmito produktami skúsenosť?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára