utorok 20. mája 2014

Májový Glossybox

Glossybox - Festival Edition

Májový Glossybox sa mal niesť vo festivalovej nálade. Čo sa v ňom ukrývalo?



Produkty vyzerali fajn, ale že by som z toho padla na zadok, tak to asi nie... 
O produktoch píšem len to, čo som našla v popisku, pretože mi Glossybox prišiel len včera, takže som produkty ešte neskúšala.

alessandro - pedix heel rescue balm


Tento balzam na nohy obsahuje bambucké maslo a olej z čajovníka, ktoré sa optimálne postarajú o nohy, dodajú potrebnú starostlivosť. 

Cena tohto produktu je 14,95 € za 100 ml. V Glossyboxe bola vzorka 30 ml. 

Anatomicals - sud the lot of you. get lost grime body cleanser



Tento sprchový gél je bez parabénov, kombinácia papája, mango a aloe vera dodá pokožke príjemný čistý pocit. 

Cena 4,00 € za 250 ml. Toto je plné balenie výrobku. 

J. Cat Beauty - flying solo eyeshadow in half naked




Tento očný tieň s jemne zlatým odtieňom má nechať oči zažiariť. Má textúru, ktorá zaručí dlhú výdrž. Obsahuje vitamín E. 

Cena tohto mono tieňa je 4,95 € za 2,5 g. Taktiež plné balenie produktu.

Postquam - antioxidant & make-up removal wipes


Tieto vlhčené obrúsky sú určené na odlíčenie pleti, ale taktiež hydratujú a tonizujú pleť.
Neobsahujú žiadne parabény ani alkohol. Tiež vhodné na ruky, počas rôznych akcií.

Cena 10,00 € za 24 ks. Taktiež plné balenie.

The Body Shop - vitamin E nourishing night cream


Počas koncertov alebo rôznych festivalov vystavujeme pleť rôznym radikálom. Tento nočný krém sa o pleť stará celú noc. Počas spánku dodáva pleti intenzívnu hydratáciu a napomáha regenerácií. Obsahuje vitamín E, pantenol. 

Cena za takýto krém je 17,00 € za 50 ml. V boxe bolo 15 ml.

Glossybox tentokrát pridal aj niečo, čo sa naozaj na rôzny festivaly hodí. 


Ružové štuplíky do uší :D

Ako sa vám tento box pozdáva, ja som z neho na riť nespadla, ale nie som ani sklamaná. Krém na nohy v lete nie je zlá vec, sprchový gél sa hodí vždy :D. Ten očný tieň sa mi veľmi páči, určite ho budem používať. Odličovacie obrúsky tiež dobrá vec na cesty alebo naozaj na festivaly. Ale z nočného krému od Body Shop sa asi najviac teším.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára