pondelok 1. septembra 2014

Mini komoda z beauty boxov

Mini komoda z beauty boxov

Ahojte! Tak ja sa po dlhšej dobe zase hlásim :). Sťahovanie dopadlo úspešne, ak by ste chceli nejakú room tour alebo niečo podobné, tak dajte vedieť v komentároch. 
 Takže už mám konečne viac času na to, čo ma baví... Tak preto som opäť tu.

 Dnes som si pripravila niečo opäť z rady inšpirácií alebo tiež DIY. 

Celé to začalo tak, že som nevedela, čo s nahromadenými škatuľami z Glossyboxov. Mám ich už naozaj veľa a už nie je kam ich dávať. Tak som sa rozhodla, že si z nich vytvorím takú maličkú komodu, do ktorej dám nejakú kozmetiku. 



Potrebovať budete silné lepidlo alebo takúto pištoľ na horúce lepidlo, nožnice alebo nôž, nejaký kartón, na ktorom budete rezať (samozrejme, že ja som na to nemyslela a krájala na novinách), tiež dobrým pomocníkom je pravítko (ktoré som ja taktiež nemala po ruke a tak som všetko robila od oka).  

Zo škatúľ som si potom vyrezala predok a zadok komody, jednu bočnú stenu.
Podľa jednej steny som vyrezala aj druhú. Úplne naľavo na fotke môžete vidieť moju zadnú stenu v strede je bočná stena a ten akoby zbytok pôjde dopredu.

Takto všetky steny vyzerajú zlepené, lenže ja som to samozrejme nedomyslela a zabudla na spodnú časť, takže som musela ešte vyrezať aj tú. 
 

Spodné časti boxov som potom použila ako šuplíky a na vrchnú časť komody som nalepila ešte jednu vrchnú časť boxu.
Takto by už mohla vyzerať hotová komoda, lenže ja som sa rozhodla ju ešte nejako ozdobiť.


 Ako prvé som si zo stužky (ktorá je vždy v Glossyboxe) vytvorila niečo takéto, za čo môžem potom šuplík potom vytiahnuť von.


A potom som stužku jednoducho nalepila cca do stredu šuplíka.

Z čiernej stužky som si vytvorila mašličky... 


Kým mašličky schli na šuplík som nalepila na prúžky čiernej stužky.


Potom som už na tie pásiky len dolepila mašličku a šuplíky boli hotové.


Takže po skrášľujúcich úpravách vyzerá komoda takto...


Komodu som si umiestnila na svoj kozmetický stolík. ( A všimli ste si, že moja izba nie je oranžová? Áno, to je tým sťahovaním :D.)


Na vrch komody som si poukladala všetky make-upy, bb krémy, bázy pod make-up a krémy na tvár.


Do šuplíkov som naukladala krémy, ktoré ešte len čakajú na použitie, veci, čo mám do zásoby alebo nejaké drobnosti, čo nepoužívam až tak často.


Takáto komoda sa dá vytvoriť aj z rôznych iných krabíc, len treba mať pár rovnakých.

Dúfam, že sa vám článok páčil.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára