streda 29. októbra 2014

Septembrové nákupy

Septembrové nákupy

V septembri som si dlho šetrila na návštevu drogérie. Chcela som si už dlhšie zaobstarať niektoré z nasledujúcich produktov, no stále som len váhala a chodila okolo nich. Keďže som si ale teraz našetrila, tak som si ich konečne dopriala. 



Neutrogena visibly clear pink grapefruit
 Tieto dva produkty som chcela už dlhšiu dobu, ale mala som ešte iný gél a peeling. Ale po ich spotrebovaní mi už nič nestálo v ceste. Denný gél na čistenie pleti má pomáhať v boli proti vyrážkam a uhrom. Pleť po ňom vyzerá veľmi zdravo a sviežo, pritom pleť vôbec nevysušuje.
Denný peeling odstraňuje odumreté kožné bunky, hĺbkovo čistí pleť, čím predchádza tvorbe vyrážok. 
Tieto produkty majú ešte príjemnú sviežu vôňu grapefruitu. Veľmi rýchlo som si ich obľúbila a už po mesiaci používania je moja pleť viditeľne lepšia a môžem povedať, že si ich kúpim určite znovu.
Cena: 3,75 čistiaci gél (200 ml), 3,75 € peeling (150 ml)



 alverde čistiaci gél a peeling pre mužov
 Áno, aj toto som priniesla z DM. Dôvod je prostý. Môj priateľ si sám takéto veci nekúpi, aj keď vie, že mu dochádzajú a že ich potrebuje. Vybrala som mu tieto dva produkty od alverde, aby skúsil, či mu prírodná kozmetika bude viac pomáhať. Po mesiaci používania je vidieť zmenu, pleť má čistejšiu. 
Cena: 2,65 € čistiaci gél (150 ml), 2,65 € peeling (100 ml)



 Bi-Oil 
Tento olejček je tiež produktom, o ktorom som dlho premýšľala. Nakoniec ma to ale zlomilo a ja som si ho vzala. Sľubuje zjemnenie jaziev, strií, má taktiež pomôcť pri zjednotení tónu pleti. Pleť nevysušuje, práveže poriadne hydratuje. Používať sa má ráno a večer po dobu 3 mesiacov. Po mojich 3 mesiacoch určite bude recenzia. 
 Cena: 9,95 € / 60 ml

L´oreal Hydra active 3
Tieto dva produkty určite pozná každá z vás. Micelárnu vodu a pleťovú vodu od tejto značky som si kúpila teraz už druhýkrát. Už mi došli, tak to bolo potrebné. Oba tieto výrobky si neviem vynachváliť... Hoci micelárka od značky Bioderma mi tiež veľmi vyhovuje, no táto je oveľa lacnejšia a urobí mi rovnakú službu. Vyčistí a nevysuší. :D
 Cena: 3,95 € micelárka (200 ml), 2,95 € pleťová voda (200 ml)


  Labello lip butter
O lip butter od nivea sa tak básnilo na blogoch, že som ich túžila mať. No v DM mali len tieto od Labello, ale podľa toho, čo som čítala majú byť úplne rovnaké. Vybrala som si tieto dve - čučoriedkové a vanilka makadamia. Oba sú skvelé. Krásne voňajú, pery hydratujú, zvláčňujú. Teraz ich používam častejšie ako moje milované EOS balzamy. 
 Cena: 2,25 € / kus (1 ks - 19 ml)

 Maybelline lasting drama 36h liner black shock
Poznáte push-up liner od značky Benefit? Tak toto je v rovnakom prevedení. Tiež na spodnej časti točíte, na vrchnej strane vychádza gélová linka. Tešila som sa, keď som tento produkt objavila. Pretože linka od Benefitu stojí trošku viac a neviem, či to do nej opäť investujem, keď mi dojde. Sklamanie nastalo až doma. Potočíte spodnou časťou, no žiadnej linky sa nedočkáte. Je to tam celé upchané, potom je to všetko upatlané. Neviem, či je to vadný kúsok, alebo sú také všetky. Ale radšej to už viac nerisknem. 
Cena: 11,85 €



P2 dramatic lashes ultra black mascara
Niekde som čítala, že táto maskara pekne predĺži a zahustí riasy. Tak som si ju tiež kúpila. Áno, aj s mojimi riasami robí rovnaký efekt, jediné, čo mi na nej trošičku vadí, že kefka naberá až príliš veľa produktu, preto sa mi s ňou ťažšie pracuje. 
Cena: 3,95 €


P2 pekfect face refine+prime 
Báza pod make up, ktorá má pleť hydratovať, dodávať matný finiš, pričom obsahuje aj UV ochranu SPF 15. UV ochranu potvrdiť nemôžem, ale so zbytkom súhlasím. Spolu s nasledujúcou bázou a inými produktami od P2 chystám recenziu, takže viac až potom.
 Cena: 5,95 €

  
 P2 perfect face refine+prime
Pleti má dodávať hodvábny pocit, zmatniť ju a zakrývať nerovnosti pleti. Taktiež všetko splňuje, ale ako som už vyššie písala, všetko ostatné v recenzii neskôr.
Cena: 4,25 €

 P2 perfect face refine+prime all-over loose powder
Má zafixovať make-up, zmatniť a dlho vydržať. Pri tomto výrobku ešte nemôžem nič potvrdiť, ešte som ho totiž to neskúšala. Viac samozrejme neskôr v recenzii.
Cena: 4,65 €

 Maybelline make-up tipy a beauty tajomstvá kniha
Keď som ju zbadala musela som ju mať. Ku knihe bola aj linka na oči, ktorú hneď uvidíte nižšie. 
 Cena: 6, 65 € vrátane linky


 Maybelline master precise liquid eyeliner
Tak táto linka je naozaj úžasná. Veľmi ľahučko s ňou urobíte linky, ktoré sú naozaj čierne, dlho držia,  nerozmazávajú sa. 

 Po nákupe v DM som ešte bola nakupovať potraviny v Lidli. Určite poznáte ich značku Cien, hoci do dekoratívky tejto značky som si ešte netrúfla, ale ich sprchové gély a peny do vane úplne zbožňujem.


 Cien beauty elements onyx deluxe
Pena do kúpeľa s moringou olejodárnou a bambuckým maslom vytvára bohatú pena, rozmaznáva vašu pokožku. A aby toho nebolo málo... tak nádherne vonia!
 Cena: neviem už presne, cca 1,50 €

Pár dní po tejto mojej výprave do DM mi kamarát daroval 30 eurový poukaz do drogérie Rossman. Samozrejme, že som hneď išla a hneď som ho minula... Ale... stálo to za to :D

Šampóny... nuda, ja viem... Ale ten od Herbal essence mi krásne voňal a je určený na objem, tak som si ho vzala. Šampón od Garnier som chcela už dlhšie, práve tento. Je proti lupinám a určený na rýchlo sa mastiace vlasy. 
Cena: Herbal essence - 1,55 €, Garnier Fructis - 1,75 €

  
L´oreal Lumi magique make-up
Po tomto make-upe som tiež už dlhšie túžila, ale stále som si hovorila, že ich mám doma dosť a najskôr musím nejaké spotrebovať. Ale keď som dostala ten poukaz, tak som to nevydržala. 
A som rada, že som nevydržala, pretože je úžasný. Momentálne môj najobľúbenejší. Recenzia bude.
 Cena: 13,95 €


Maxfactor CC cream
Jedna nemecká youtuberka, ktorú už dlhú dobu sledujem ho tak ospevovala, že som ho musela mať. Ešte som ho neskúšala, takže recenzia bude, ale až niekedy neskôr.
 Cena: 11,95 €


essence hello autumn eyebrow set
Konečne... Posledným produktom, ktorý som v septembri kúpila sa stávajú tieto tiene na obočie od essence. Sú z limitky hello autumn. Musím povedať, že som si ich obľúbila a používam ich denne. 
Cena: 2,45 € 

 Som hrozná ja viem... V septembri som si toho naozaj pokúpila veľa. O pár dní v novom poste uvidíte už aj októbrové nákupy. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára