nedeľa 16. novembra 2014

Rossmann haul

Rossmann haul

Nedávno som sa zastavila v Rossmanne a pár vecí som si odtiaľ odniesla...

 
maybelline baby lips
Jeden balzam baby lips už doma mám. Už dlhú dobu a už je celkom minutý. Preto som sa rozhodla si zaobstarať nový v inej farbe. Zaujal ma práve tento - Cherry me. 
Cena: 2,45 €




  essence lash princess + eyeliner pen
O tejto riasenke som veľa čítala, veľa počula. Niektorým sadla, niektorým zas nie. Najskôr som ju nechcela, pretože riaseniek mám viac než dosť a nestíham spotrebovať. Ale keď som zbadala tú cenu a ešte okrem toho bola k maskare aj linka, tak som ju tam proste nemohla nechať.
 Cena: 1,65 €



essence hello autumn blush
Táto lícenka má po nanesení meniť farbu. V mojom prípade len trošičku stmavne, takže sa mi nehodí. Uvidím, čo s ňou... 
 Cena: 2,45 €


 
essence all about matt! fixing compact powder
 Tento púder mi odporučila jedna slečna, s ktorou si už chvíľku píšem. Takže na jej odporučenie som si ho zaobstarala. Zatiaľ som ho použila raz, takže ešte neviem povedať viac...
Cena: 2,95 €

 
blistex classic lip protector
Tento balzam na pery som nekúpila pre seba, ale pre môjho priateľa. Vždy mi nejaké kradol, tak bolo na čase, aby mal svoj. Tento som asi pred 5 mesiacmi mala, ale niekde som ho zabudla... Bol skvelý. 
Cena: 1,25 €

  
astor perfect stay fondation
Tento make-up bol vychválený na toľkých blogoch, že som naň bola veľmi zvedavá. A zatiaľ som veľmi príjemne prekvapená. Neskôr určite bude recenzia.
Cena: 8,85 €

  arizona blueberry white tea
Vždy keď sa zastavím v Rossmanne toto si  nemôžem odpustiť. Milujem čučoriedky a to v akejkoľvek podobe. 
Cena: 1,45 €

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára