utorok 26. januára 2016

Najobľúbenejšie kozmetické produkty za rok 2015

Ahojte!
Dnes mám konečne trošičku pokoja a času, tak som sa rozhodla písať. Dôvodom mojej mesačnej neaktivity na blogu bola choroba a potom aj to, že som takmer dva týždne strážila psíka a aj v práci to bolo náročné. Teraz sa chcem však opäť začať blogu venovať častejšie a začnem rovno tým, čo je najlepšie a to najobľúbenejšie produkty za rok 2015. 



Je hrozne veľa produktov, ktoré mám rada a ktoré rada používam. No do dnešného článku sa prebojovali len tie najlepšie z nich. Minulý rok som podobný článok nepísala, ale ak by vás zaujímalo ako sa to všetko zmenilo, tak kliknite SEM a prečítajte si obľúbencov z predminulého roka. 

Aby som to dlho neobkecávala chcela by som už len dodať, že v každej kategórií som vybrala dva produkty - jeden drahší a jeden lacnejší drogériový alebo ľahko dostupný.


Make-up
Do tejto kategórie by som obľúbencov vedela zaradiť viacero. No keďže je to len o tých naj, musela som sa rozhodnúť. 


Mac - face & body foundation
Tento make-up som vybrala preto, že nielen že v lete drží ako pribitý, je odolný voči vode a potu, ale na pleti vyzerá nenápadne a prirodzene, čo je zas na úkor krytia, ktoré je skôr nižšie. Mne také krytie presne vyhovuje. Make-up je však možné aj vrstviť a tým krytie zvýšiť. K pozitívnym vlastnostiam make-upu ešte patrí aj to, že sa neotláča, nerozmazáva a má dobrú výdrž. 

Loreal - perfect Match
Tento make-up mi dokonale sedí. Pleť mi vôbec nevysušuje, neotláča sa na oblečenie, nerozmazáva sa, netvorí žiadne fľaky. Má také stredné krytie. S dobrou bázou a púdrom mi vydrží aj 9-10 hodín, čo naozaj skvelé. 


Korektor
Korektorov mám doma tiež celkom hojne, takže som dlhšie uvažovala, ktoré dva sem zaradiť (zbierka korektorov TU). Ale nakoniec pravda je taká, že sú naozaj len dva také, čo so sebou všade ťahám.


Mac - pro longwear concealer
Tento korektor je hustejšej konzistencie, stačí ho len máličko a dokáže zakryť tmavé kruhy pod očami, vyrážky, začervenania pleti alebo malé chybičky pleti. Má skvelú kryciu schopnosť a úžasnú výdrž. 

Maybelline - anti age effekt cover make-up
Tento drogérkový korektor je určený pod oči.  Keď mám kruhy pod očami neuveriteľne tmavé použijem predchádzajúci korektor. No to sú len extrémy. Bežne stačí tento korektor. Má ružový podtón, čo ešte viac pomáha pri prekrývaní kruhov pod očami. Nezalieza do vrások a prepúdrovaný vydrží koľko potrebujem.


Púder
Púder je kategória, v ktorej veľmi rada skúšam nové. Veľmi rada púdre dostávam alebo si ich kupujem. No keď mi nejaký nevyhovuje alebo nedrží, okamžite letí do koša. Momentálne mám púdrov trošku viac, tak sa snažím spotrebovať a stále hľadám nové stálice.


Dior - Diorskin forever compact
Tento púder vlastním len pár týždňov, no napriek tomu už viem, že je skvelý. Pleť jemne zmatní, vyzerá však prirodzene. Má úžasnú výdrž, skvele zafixuje make-up. Na tento púder bude čoskoro recenzia. 

Catrice - prime and fine mattifying powder
Púder od Catrice je mojim obľúbencom v bežnom dennom líčení do práce. Pleť zmatní, dobre zafixuje make-up a predĺži jeho výdrž.


Báza pod make-up
V tejto kategórií bol výber produktov asi najľahší. Používam stále dookola len dve bázy. Okrem toho bázu pod make-up nepoužívam každý deň, len keď naozaj viem, že to potrebujem. 


Payot - my payot super base
Táto báza je podľa mňa úžasná. Je takej jemne silikónovej konzistencie (ja mám takéto bázy rada), no napriek tomu je veľmi ľahučká. Krásne pleť vyhradí a predĺži výdrž make-upu. 

Nyx - photo-loving primer
Hoci táto značka nepatrí medzi drogériové, nie je to značka, ktorú by ste nezohnali. Okrem toho ani nie je zas až taká drahá. Táto fialová báza je na pleti priehľadná. Má silikónovú konzistenciu. Pleť vyhladí, predlžuje výdrž make-upu a na fotkách vyzerá pleť naozaj dokonale.


Lícenka
Líceniek mám aktuálne 15 a každá jedna má niečo do seba. Niečo, čo na nej zbožňujem. Okrem toho sú lícenky často tým produktom, čo vnášajú trošku farby mojej fádnej tvári. 



Miners - colourquilt soft powder blush
Túto lícenku zbožňujem vďaka jej farbám. S jednou lícenkou mám tak veľa možností. Najviac som používala mix dvoch farieb, ktoré vidíte vpravo. Lícenka má skvelú pigmentáciu a výdrž.

Sleek - blush (rose gold)
Táto lícenka taktiež nie je z drogérie, no napriek tomu Sleek už nepatrí medzi značky, ktoré by nám boli nedostupné. Túto lícenku mám len od októbra, no za ten čas som si ju stihla zamilovať. Mám nádherný odtieň, ktorý sa mi veľmi páči. Pigmentácia a výdrž taktiež skvelé, tak čo  viac ešte treba. :)


Bronzer
Bronzer je produkt, ktorý využívam skôr len na jar. Sama neviem prečo. Iba, že by sa jednalo o matný bronzer. Matné bronzery využívam častejšie - jemne si nimi kontúrujem tvár. 



Emite make up - tan booster bronzer
V tomto bronzery už mám značnú priehlbinu. Používam ho veľmi rada. Vôbec nie je oranžový, na pleti vyzerá celkom prirodzene. Má dobrú výdrž.

Manhattan - matt bronzing powder
Tento bronzer už tak trošku do oranžova je. Je aj o dosť tmavší, no na opálenú pleť je skvelý. Je dobre pigmentovaný a má aj dobrú výdrž.


Rozjasňovač 
Rozjasňovač je produkt, ktorý som dlhú dobu vôbec nepoužívala. Myslela som si, že by toho na tvári už bolo veľa. No potom som vyskúšala svoj prvý rozjasňovač a zistila ako dobre to môže vyzerať. A hlavne na jar a v lete. 



Make up factory - skin luminizer
Tento rozjasňovač je úplne dokonalý. Obsahuje veľmi drobnulinké trblietky, ktoré na pleti nie je vidieť. Je vidieť len odlesky do zlatej a bielej farby.

P2 - iluminICE highlighting pearls
Tieto malé béžovo-zlaté perličky taktiež zbožňujem. Odrážajú sa do zlata, ale pôsobia veľmi jemne. 


Báza pod očné tiene
Keď som prišla na to, čo dobrá báza pod očné tiene dokáže, už nikdy som si očné tiene bez bázy nenaniesla. Mám zatiaľ len 4 takéto produkty, rada si vyskúšam nejakú novú, takže už viem, čo najbližšie pôjdem loviť do drogérie.



Absolute New York - eyeshadow primer
Táto báza pod očné tiene je svetlej pleťovej farby. Viečko zjednotí a tiene sa naň skvele prichytávajú. Zvyšuje ich intenzitu a výdrž. Nezlievajú sa do nevkusných čiaročiek a vydržia na mieste až pokým ich neodlíčim.

essence - i love stage eyeshadow base
Táto báza je takým slabším odvarom ten predchádzajúcej. Trošku zvýši intenzitu tieňov a predĺži ich výdrž. Je oranžovej farby, dobre zjednotí viečko. 


Paletka očných tieňov
V tejto kategórií som si vytvorila ešte aj podkategórie. A to nude a farebné. Paletiek mám aktuálne celkom dosť, a tak bolo celkom obtiažne sa rozhodnúť len pre dve...

Začnem tými nude paletkami...





Urban Decay - Naked 2
Moja milovaná paletka by tu nesmela chýbať. Asi veľa o tieňoch UD písať nemusím. Úžasná pigmentácia, skvelá výdrž, veľmi príjemná konzistencia. 

Maybelline - the nudes
Táto drogériová paletka ma veľmi prekvapila svojou kvalitou. Samozrejme predchádzajúcej paletke sa nevyrovná, ale tieto tiene sú dobre pigmentované, dobre sa mi s nimi pracuje. Vyhovuje mi ich výdrž aj ich konzistencia. Recenziu ste už mohli vidieť TU

A teraz tie farebné paletky...





Urban Decay - Vice 4
Ako som už písala - kvalita UD tieňov. Navyše sa mi veľmi páči dizajn paletky a aj výber odtieňov. Recenzia na túto paletku bude na blogu čoskoro. 

bh cosmetics - bh party girl after hours
V tejto paletke sú matné aj trblietavé odtiene. Tiene sú dobre pigmentované. Recenziu ste už mohli vidieť TU.


Mono očné tiene
Mono očných tieňov mám celkom dosť. Dokonca niekoľko som ich už poničila (článok TU), pretože mi zaberali veľa miesta, okrem toho ich až tak často nepoužívam. Oveľa radšej používam paletky očných tieňov. Ale keď už, tak siaham skôr po krémových očných tieňoch. 





Malu Wilz - red carpet edition (60 lilac beauty)
Tento krémový očný tieň je tmavej fialovej farby s ružovými, modrými a striebornými trblietkami. Tieň drží ako pribitý, nerozmazáva sa. Niekedy ho používam aj ako bázu, hlavne pri veľmi výraznom líčení.

Maybelline - color tattoo (on and on bronze)
O kvalite color tattoo asi tiež veľmi nemusím dlho písať. S prehľadom sa vyrovnajú aj podstatne drahšiemu predchádzajúcemu tieňu. 


Riasenka
Riaseniek mám hrozne veľa. Aj veľa som ich už minula, skúšala... Bolo veľmi zložité nájsť len dve, ktoré sú tie naj, pretože každá je iná a na každej mi vyhovuje niečo iné. Preto som sa rozhodla vám ukázať dve drahšie a dve lacnejšie riasenky. 


Benefit - roller lash
Táto riasenka bola pre mňa veľkým prekvapením. Riasy zahustí, predĺži, vyzdvihne a vytočí. Za mňa je toto zatiaľ úplne najdokonalejšia riasenka, čo som doteraz skúšala.

Urban Decay - Perversion 
Na tejto riasenke zbožňujem konzistenciu a kefku. Veľmi dobre sa mi s ňou pracuje. A mám aj rada, aký efekt mi robí na riasach - perfektne predĺží a zahustí.

Loreal - volume million lashes
Táto riasenka má skvelú kefku. Veľmi mi riasy nepredlžuje, ale zato poriadne zahustí. Na bežný pracovný deň ju používam veľmi často. 

Maybelline - the rocket volum´ express mascara
Táto riasenka má veľkú a tučnú kefku. Napriek tomu som sa s ňou naučila pracovať. A šlo to ľahšie, než som si myslela. Robí veľmi pekné riasy - trošku predĺži a poriadne zahustí. 


Produkty na obočie
V tejto kategórií mám všemožné produkty. Tiene na obočie, ceruzky, gély. 


Veľmi rada používam gély na obočie. Dodajú farbu, tvar a zafixujú. Okrem toho ušetria čas. Zohnať sa už dajú od lacnejších značiek až po tie drahšie.



Benefit - gimme brow
Tento gél na obočie je najlepší z tých, čo mám. Mám kefku, ktorá nie je príliš tvrdá a veľmi dobre sa s ňou pracuje. Taktiež je tento gél trošičku viac pigmentovaný ako ostatné. Obočiu dodá tvar a zafixuje ho tak, že drží celý deň na mieste.

Loreal - brow artist genius kit
Absolútnym víťazom v kategórií obočie sa však stáva tento setík. Obsahuje vosk na obočie, tieň, kefku so štetčekom a pinzetku. Vhodný spoločník na cestovanie. Obočiu dodáva farbu, tvar a drží, až kým ho neodlíčite.


Balzam na pery
Balzamov na pery mám veľa. Ani na fotke všetky nevidíte. Veľa balzamov mám rada. A bez nich sa nezaobídem, v každej kabelke mám nejaký, ak nie aj dva.



Lollipops Paris - délicieuse
Tento priehľadný balzam má takú gélovitú konzistenciu. Na perách je veľmi príjemný. Pery dobre hydratuje a vyživuje. Sladko vonia aj chutí.

Labello - lip butter
Masielko na pery mám rovno v dvoch príchutiach. Obe príchute zbožňujem. Je to už taká moja klasika. Dobre hydratujú a stali sa neodmysliteľnou súčasťou mojej večernej rutiny.


Rúž na pery
Rúžov na pery mám málo. No možno nie málo, ale je ešte veľa odtieňov, ktoré v zbierke nemám a rada by som mala. Takže táto časť mojej kozmetickej zbierky sa určite ešte bude rozširovať.







Make up store - creamy watermelon
Tento rúž na pery má dobrú pigmentáciu a na to, aký je krémový, tak mám aj dobrú výdrž. Veľmi dobre hydratuje. Najviac však na tomto rúži zbožňujem ten odtieň.

Loreal - collection exclusive by Doutzen (Doutzen´s Nude)
Tento rúž je konzistenciou a výdržou veľmi podobný predchádzajúcemu. Nie je však až tak veľmi pigmentovaný, je to ako jemný balzam. Pery však veľmi dobre hydratuje, dodáva im jemnú nude ružovú farbu.

To by bolo teda pre dnes všetko. Máte nejakých favoritov rovnakých ako ja?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára