pondelok 28. decembra 2015

Moje narodeninové a vianočné darčeky

Ahojte!
Dnes by som vám chcela ukázať pár darčekov, ktoré som v decembri dostala...


11. decembra som oslávila svoje 24. narodeniny. Preto by som vám rada ukázala aj to, čo som dostala k tomuto môjmu sviatku.


Od kamarátov Simonky, Laciho a Freďa som dostala takúto krásnu kyticu. Neskoro som ju odfotila, pretože ruže mi začínali schnúť, ale takúto krásnu kyticu som ešte nikdy nedostala.


Okrem kytičky mi darovali aj tento zlatučký a hlavne taký jemnučký a mäkučký vankúšik. Spí sa na ňom výborne :) 


Od kolegyne z práce som dostala ďalšiu kyticu. Bola taktiež nádherná a vôbec som to nečakala. Takže ma to naozaj veľmi potešilo. 




Od kolegov a šéfky som dostala poukážku do parfumérie v hodnote 40 €. Pri tejto poukážke bola vzorka vône yellow diamond od Versace a vzorka vône Lavender on the rocks od Atkinsons. Za poukážku som mala v pláne si vybrať púder značky Chanel. Samozrejme v meste, v ktorom bývam Chanel dekoratívku nemali...





...takže som sa nakoniec rozhodla pre púder značky Dior. Vyzerá veľmi luxusne a ja sa už teším na jeho prvé použitie.


K Dior púdru som dostala zelený kalendárik na rok 2016 s nápisom keep calm and wear lipstick! :) 



Od maminky a ocina som darčeky k narodeninám dostala už v októbri keď som bola na Slovensku. Dostala som set kabelky a peňaženky v námorníckom štýle (tuším od Oriflame) a listovú kabelku v sivej metalickej farbe s medenými detailami. 



Ku kabelkám som ešte dostala stojan na náušničky a dva laky od Oriflame.




Od priateľa som dostala vysnívanú paletku Vice 4 od Urban Decay. Tak z tohto darčeka som mala neuveriteľnú radosť. 



K paletke som dostala aj miniatúrky riasenky Perversion od Urban Decay a vône Si od Giorgio Armani. 

To bolo všetko z mojich narodeninových darčekov. Všetky ma nesmierne potešili. 



Pod vianočný stromček som si veľmi priala tablet a ten som aj dostala. Presnejšie je to Samsung Galaxy Tab 3. 






K vianociam som si priala len tablet, ale keďže môj drahý načúva celý rok, čo by som si priala... Tak som dostala aj to, na čo som ja už takmer zabudla... Sodastream. K nemu boli v balení dve väčšie a dve menšie fľašky a 6 vzoriek sirupov. Tri veľké sirupy som dostala k tomu - s bazovou, brusnicovou a energy príchuťou. 

Čo pekného ste dostali pod stromček vy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára