nedeľa 3. decembra 2017

Glossybox adventný kalendár 2017

Ahojte!
Dnes je to na blogu poriadna nálož adventných kalendárov. Ale myslela som si, že by vám to mohlo pomôcť pri vyberaní kalendára nabudúci rok. V tomto poste by som vám chcela ukázať adventný kalendár od značky Glossybox. Ak neviete o akú značku sa jedná, tak si skúste pozrieť nejaký článok na blogu práve s Glossyboxom. Jedná sa totiž o značku, ktorá predáva beauty boxy, ktoré si ja pravidelne kupujem. O to som bola zvedavejšia na tento kalendár, či v ňom budú také produkty ako bývajú v boxoch. Neraz som si v Glossyboxe našla nejakého obľúbenca a dúfam, že to bude tak aj pri tomto kalendári. 

Na dizajne tohto kalendáru si dali poriadne záležať. Má pekný vzor, keď je zatvorený, dá sa zaviazať mašličkou. Naozaj veľmi pekne premyslené.


Po otvorení uvidíte 24 krabičiek, v ktorých sa ukrývajú produkty. Krabičky majú taktiež pekný dizajn. Kalendár stál normálne 100 €, ja som ho kupovala v akcii aj s dvomi boxami za 120 €. Kalendár má obsahovať produkty v hodnote 400 €.

Poďme sa však pozrieť, čo za produkty do krabičiek uložili. Ako pri ostatných kalendároch, tak aj do tohto článku budem každý deň vkladať, čo v ňom bolo. 




ČÍSLO 1
Hneď v prvej škatuľke som našla paletku mesmerizing mineral palette od značky Pixi. Značku Pixi poznám a už nejakú dobu po nej pokukujem, no nikdy som si nič nekúpila. Pred nejakou dobou bol jeden produkt tejto značky v Glossyboxe, neviem, či som článok s tým Glossyboxom už publikovala, tak nebudem prezrádzať, čo tam bolo. Každopádne som takú peknú paletku hneď v jednotke nečakala. 
Paletka má 5,76 g a stojí 10,09 €.



ČÍSLO 2
V druhej krabičke som našla lovtender cuticle treatment od značky LOV. Krém na nechtovú kožtičku používam len raz za čas, ale môj priateľ trpí na zádery a suchú kožtičku, takže takéto krémy používa často a veľmi mu pomáhajú. Tento mu taktiež posuniem a ja si ho sem-tam požičiam.
Krém má 14 ml a stojí 9,95 €.



ČÍSLO 3
V ďalšej škatuľke som našla píling na pery coco kiss lip scrub od značky Hello Body, ktorá je mi neznáma. Čítala som o tom, že má byť v tomto kalendári a že to veľa žien potešilo, no ja túto značku vôbec nepoznám. Pílingy na pery mám veľmi rada a tento vonia veľmi pekne - ovocne, trošku sladko a len jemne po kokose. 
Pílingu je 15 g a stojí 19,99 €.




ČÍSLO 4
V štvrtej krabičke som našla ceruzku na obočie od značky Lord&Berry, ktorú už z Glossyboxu trošku poznám. Mala som už ceruzku na pery a jednu na oči. Na túto som veľmi zvedavá, sľubuje dlhú výdrž a že si odtieň nájde každý. Mne by tento mohol sedieť tak uvidím.
Táto ceruzka stojí 17,95 € za 0,96 g, táto mini verzia má 0,85 g, čo by vyšlo cca 15,89 €.




ČÍSLO 5
V ďalšej krabičke som našla náramok love od značky purelei. Značku už taktiež poznám z Glossyboxu, v ktorom už boli gumičky do vlasov, prívesok a náramok. Každopádne sa mi tento veľmi páči a v lete ho určite vynosím.
Cena tohto náramku je 14,90 €.




ČÍSLO 6
Mikulášska škatuľka bola zo všetkých najväčšia, dokonca ani číslo 24 nie je také veľké, preto som bola veľmi zvedavá, čo v nej bude. A veľké prekvapenie! Parfém od mojej milovanej značky Rituals..., od ktorej už mám hrozne veľa produktov. Vôňu som však ešte nikdy nemala, o to viac sa teším z tejto. Vonia príjemne, tak orientálne, trošku púdrovo. Baví ma aj to bielo-zlaté prevedenie. Určite si to niekde vystavím.
Táto vôňa má 50 ml a stojí 39,00 €.



ČÍSLO 7
V sedmičke som našla krém na ruky blissfully nourishing hand cream z rady planet spa od značky Avon. Páči sa mi obal tohto krému, ale som aj veľmi zvedavá na to, aký bude. Už onedlho uvidíte pár produktov na blogu a taktiež testovanie riaseniek. Takže do toho zaradím aj tento krém.
Tento krém normálne 6,00 €, ale často býva v akcii za 2,99 €.



ČÍSLO 8
V ďalšej krabičke som objavila lak od značky Babor. Má krásny staroružový odtieň s jemným nádychom sivej (05 wild roses). Aj keď si nechty veľmi nelakujem, tento si určite nechám. Značku Babor mám veľmi rada a jeden lak tejto značky, ale podarovala som ho. Tento určite vyskúšam a už sa veľmi teším.
Tento lak na nechty stojí 12,50 €.



ČÍSLO 9
Číslo 9 ukrývalo sérum na rast rias lash revitalisation serum od značky Nuvega. Toto sérum je vegánske, nebolo testované na zvieratách. Sérum som už raz mala v Glossyboxe, takže viem, že naozaj funguje. Chystám súboj takýchto sér, lenže ho musíte používať aspoň 3 mesiace, takže to trvá dlhšiu dobu, než ich vyskúšate viac.
Toto sérum stojí 49,95 €.



ČÍSLO 10
Ďalším produktom z Glossybox adventného kalendára je transulcent silk finishing powder, čo je transparentný fixačný púder. Je od značky Lily Lolo, o ktorej som ešte nikdy nepočula. Každopádne sa mi tento sypký púder celkom pozdáva a rada ho vyskúšam. Mám však ešte nejaké, čo musím spotrebovať, takže musí chvíľočku počakať.
Tento púder stojí 18,99 €.



ČÍSLO 11
Pod číslom 11 sa ukrýval glitter brush od značky inuwet. Značka je mi taktiež neznáma. Štetec je určený na make-up, ale pekne sa ním dá zapracovať hlavne korektor. Na štetci sa mi páči jeho rúčka, ktorá je plná ružových trblietok, no vyzerá to trošku detsky, akoby zo setu pre malé princezné :). Ale hlavné je, že funguje...
Cena tohto štetca je približne 17,00 €.


ČÍSLO 12
Číslo 12 bolo u mňa žiaľ prázdne, čo by sa pri kalendári za 100 € určite nemalo stať! Kontaktovala som už Glossybox a čakám na odpoveď. Ale doteraz, keď som mala v boxe niečo, čo bolo nalomené, pokazené alebo bol len trošičku ušpinený alebo pokrčený box, vždy poslali náhradu. Takže uvidíme, čo vymyslia tentokrát.
V 12. škatuľke má byť hyaluronic booster od značky Chris Farrell. Značka opäť neznáma.
Ten krém má stáť približne 50 € za 30 ml, v kalendári bola však len miniatúrka, koľko ml má neviem.



ČÍSLO 13
V krabičke číslo 13 bola gumička do vlasov od známej značky invisibobble. Špeciálna je však v tom, že sa jedná o limitovanú edíciu s príveskom, ktorý dizajnovali Lisa a Lena. Lisa a Lena sú dvojičky z Nemecka, ktoré sa stali hviezdami musical.ly.
Táto gumička stojí 4,95 €.



ČÍSLO 14
V krabičke s číslom 14 som našla golden caviar luxurious creme mask, čo je luxusná krémová maska s kaviárom od značky Biodroga. Túto značku poznám, no nikdy som od nej nič nemala. Obzvlášť sa teším z tejto masky, pretože je moja pleť v zime vždy hrozná, a tak ju určite využijem a možno nie len ja, ale aj môj drahý.
Táto maska stojí 39,50 € za 50 ml, v kalendári bolo 15 ml, čo by stálo 11,85 €.



ČÍSLO 15
Pod číslom 15 sa ukrývala malá riasenka all in one mascara od značky Artdeco. Od značky Artdeco som už mala niekoľko produktov, no riasenku som ešte žiadnu neskúšala. Ale zdá sa mi, že túto miniatúrku už doma mám.
Táto riasenka stojí 14,95 € za 10 ml, táto miniatúrka má 3 ml, čo by stálo 4,95 €.



ČÍSLO 16
V krabičke číslo 16 som našla krém youth memory night cream od značky Lancaster. Značku poznám, ale zdá sa mi, že je skôr určená pre staršie ženy. Tento krém podarujem kamarátke, je o niečo staršia a viem, že krém využije.
Tento krém stojí 65,90 € za 50 ml, v kalendári bolo 15 ml, čo by stálo približne 19,70 €.




ČÍSLO 17
V čísle 17 bolo príjemné prekvapenie! Vôňa playful od značky Otto Kern. Ešte nikdy som od tejto značky nič nemala, no chystala som sa vyskúšať, preto sa veľmi teším, že teraz už môžem.
Táto vôňa stojí 19,99 €.



ČÍSLO 18
V krabičke číslo 18 bol lak na nechty od značky Catherine, ktorú už z Glossyboxu dobre poznám. Doma mám už niekoľko lakov tejto značky a vždy som s nimi bola spokojná. Tento si však nenechám, pretože lak v podobnom odtieni už mám. Podarujem ho niekomu, kto ho využije.
Tento lak stojí 12,95 €.



ČÍSLO 19
V krabičke číslo 19 bol gentle body scrub od značky Jil Sander, ktorú poznám, no nikdy som od nej nič nemala, pretože ma natoľko nezaujala. Tento pílig vonia veľmi pekne sviežo a čisto. Ešte som ho nepoužila, no už stojí v kúpeľni.
Cena tohto pílingu je 24,99 € za 200 ml, takže týchto 30 ml vychádza na 3,74 €.




ČÍSLO 20
Číslo 20 schovávalo lícenku light and shadow od Catrice. Lícenka je v odtieni 030 Rose Propose a mne sa tento odtieň veľmi páči. Od Catrice som už nejaké lícenky mala a bola som s nimi spokojná. Dúfam, že aj táto bude taká dobrá.
Cena tejto lícenky je 3,95 €.



ČÍSLO 21
V krabičke s číslom 21 bol rozjasňovač, ktorý bol vytvorený špeciálne pre Glossybox. Vytvorený však bol značkou Kryolan. Tento rozjasňovač ja už mám, takže sa naň môžete tešiť vy. V najbližšej súťaži ho zrejme uvidíte.
Tento rozjasnovač stojí 14,50 €.




ČÍSLO 22
V 22. krabičke bola vôňa decadence od značky Marc Jacobs, ktorú samozrejme poznám, no ešte som od tejto značky nič nemala. Je pravdaže drahšia, a tak si kúpu treba poriadne premyslieť. Mne sa táto vôňa veľmi páči a páči sa mi aj dizajn obalu.
Táto vôňa stojí 41,79 € za 30 ml, takže za týchto 5 ml by ste zaplatili približne 6,96 €.



ČÍSLO 23
V krabičke číslo 23 bola kontúrka na pery od značky Malu Wilz, ktorú už taktiež poznám, samozrejme len vďaka Glossyboxu. Kontúrka je v peknej červeno hnedej farbe, akú ešte nemám. Z druhej strany ceruzky je štetček, ktorým sa dá nanášať rúž. Ja sa z tohto produktu veľmi teším.
Cena tohto produktu je 12,80 €.



ČÍSLO 24
V poslednej krabičke bol collagen booster cream, čo je krém s kolagénom od značky Babor. Značka Babor robí veľmi kvalitné ampulky a krémy na pleť, ktoré sú obľúbené. Ja sama som už skúšala niekoľko produktov tejto značky (aj z dekoratívky) a nikdy som nebola sklamaná, práve naopak. Tento krém ma veľmi potešil a myslím si, že je skvelým ukončením tohto kalendára.
Cena tohto krému je 94 € (50 ml)

Moje hodnotenie tohto adventného kalendára
Tento kalendár má krásny dizajn, ktorý sa mi na prvý pohľad zapáčil. Škatuľky v ňom taktiež vyzerali pekne a dobre sa otvárali. Každý deň som bola zvedavá, čo vnútri nájdem. Najviac ma potešili vône od Rituals a Marc Jacobs, paletka očných tieňov od Pixi a píling na pery od HelloBody. Takmer všetky produkty si sama ponechám a vyskúšam. Niektorým však nájdem nové domovy.

Poďme sa však pozrieť na počty. Tento kalendár stál 100 €, ja som ho kupovala v ponuke aj s dvomi beauty boxami (Rituals box ste už mohli vidieť na blogu a vianočný uverejním buď dnes alebo v najbližších dňoch) za 120 €. Kalendár obsahoval produkty v celkovej hodnote približne 445 €.

Pre mňa sa tento kalendár oplatil a ak bude v predaji aj na ďalší rok, určite si ho kúpim.

Čo hovríte vy na tento kalendár? Páčil by sa vám?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára