pondelok 25. decembra 2017

Súboj Avon riaseniek

Ahojte!
Dnes tu pre vás mám menší súboj medzi riasenkami od značky Avon. Keď som bola mladšia (tak pred približne 7 rokmi, proste na strednej škole) som vždy mávala produkty tejto značky. Vždy som maminu prosila, aby mi niečo objednala a veľmi som sa tešila, keď moja nová riasenka a očná linka dorazili. Keď som sa však osamostatnila a začala zarábať sama, chcela som vyskúšať aj iné značky. Teraz nebudem hovoriť až kam sa táto zvedavosť po novom dostala...
Opäť by som však chcela vyskúšať niečo od Avonu a dnes to budú práve riasenky, na ktoré som bola veľmi zvedavá.


Od Avonu som dostala na testovanie 5 riaseniek podľa vlastného výberu. Ja som si zvolila tieto a chcela by som vám ich predstaviť trošku podrobnejšie. 



Avon True - Supershock Volume Mascara
Zahusťujúca špirála s veľkou kefkou pre krytie a oddelenie rias jedným ťahom. Jedinečné zložnie s mikrovláknami, ktoré zväčšia svoj objem a dokonale zahustia riasy - až 12x hustejšie riasy bez hrudiek. 

Toto sľubuje táto riasenka. Ja musím priznať, že s touto veľkou kefkou sa mi nepracuje dobre. Štetinky kefky sú od seba ďaleko, takže sa mi riasy produktom neobalia dostatočne. Musím naniesť niekoľko vrstiev, aby som dostala želaný efekt. Keď ho však docielim, mám vždy krásny objem, 12-krát hustejšie moje riasy určite nie sú, ale sú podstatne hustejšie, čo sa mi veľmi páči. Počas dňa sa nerozmazáva, nedrolí, neotláča. Túto riasenku určite dopotrebujem, no určite si ju viac nekúpim, pretože tá kefka mi proste nevyhovuje. Ja viem, je to veľmi individuálne, pretože sama poznám viacero dievčat, ktoré práve takéto veľké kefky vyhľadávajú.



Avon True - Wide Awake Mascara
Špirála pre efekt väčších očí a vytočené riasy, ktoré sú až 4x hustejšie. * vytáča riasy * dodáva objem * poskytuje dlhotrvácny účinok.
Kefka: Kefka v tvare presýpacích hodín nadvihne riasy, aby oči vyzerali väčšie.
 Zloženie: Zloženie 2 v 1 vytočí riasy a dodá až 4-násobný objem. Jedinečný komplex udržiava riasy vytočené po celý deň. Oftalmologicky testované. Vhodné pre citlivé oči.

Keď som sa prvýkrát pozrela na kefku tejto riasenky, až som zľakla. Ako toto má fungovať, myslela som si. Prvé použitia boli boj, ale potom som si na kefku zvykla a naozaj funguje dobre. Dodáva pekný objem, opticky riasy predĺži a riasy mi ostávajú vytočené počas celého dňa (do odlíčenia). Táto riasenka sa mi taktiež neotláča, neopadáva a ani sa nerozmazáva. Riasenke nemám, čo vytknúť, no myslím si, že pre tie, čo sa práve začínajú líčiť, táto kefka asi nebude. 



Avon Mark - Spectralash
Špirála pre objem rias: 1 špirála - 3 účinky! Vytvorte želaný objem rýchlo a jednoducho! Len stočte na 1, 2, alebo 3 a prispôsobte objem rias od výrazného po maximálny! Až 8x väčší objem. S klasickou kefkou pre objem a nanášanie bez hrudiek. Vyberte si svoj efekt a zvádzajte pôvabne hustými riasami! Oftamologicky testovaná, vhodná pre citlivé oči a nositeľov šošoviek, hypoalergénna. 

Táto riasenka je veľmi zaujímavá tým, že má tri stupne, kde si môžete nastaviť želaný objem. Musím povedať že rozdiel medzi stupňom jeden a dva veľmi nevidím, ale pri treťom akoby vyšlo produktu viac, riasy obalí viac čiernej farby a dodá to naozaj o čosi viac objemu, ale hlavne viac zvýrazní riasy. Líčenie s touto riasenkou si viem predstaviť k výrazným očiam a jemným perám. Presne také líčenia niekedy nosievam rada, ale skôr na výnimočné príležitosti. Spectralash riasenka mi na riasach robí pekný efekt, objem, s ktorým som spokojná a ja ju určite s radosťou domíňam.



Avon Mark - Big and Style 
Zoznámte sa s prvou kefkou na svete pre zmenu stylingu rias s technológiou Lashflex. Technológia Lashflex umožňuje zloženiu udržať si pružnosť, tak môžete zmeniť styling aj po tom, čo farba uschne. Teraz môžete zmeniť styling svojich rias aj bez odlíčenia očí. Pridajte objem - maximálny efekt bez rozmazávania, zmeňte tvar - zmeňte vzhľad rias bez odlíčenia očí, naneste znova - pridajte ďalšie vrstvy inovatívnej farby, ktorá ostáva pružná po celý deň. Bez hrudiek a bez rozmazávania! Kefka Lash sculptor s dlhými a krátkymi štetinami poskytuje dokonalý objem vonkajším a vnútorným riasam. 

Na túto riasenku som bola asi najviac zvedavá. Zdá sa mi, že som ju niekde videla v reklame a aj som o nej kdesi čítala. Ja som však prvé použitia bola veľmi sklamaná. Riasam nedodala žiadny objem, žiadny úžasný styling, práve naopak - mihalnice mi polepila a vyzeralo to otrasne. Skúšala som to s ňou viackrát, no zakaždým to dopadlo katastrofálne. Nechala som ju teda pár dní stáť a skúšala som iné riasenky. Keď som sa k nej vrátila, mala už trošičku suchšiu konzistenciu a vtedy sa mi s ňou pracovalo dobre. Vyvorila mi dostačujúci objem, počas dňa sa nerozmazávala, neopadávala, neotáčala sa. Čo sa týka tej zmeny stylingu počas dňa bez odličovania očí, to som vôbec neskúšala, pretože mám rada riasenky, ktoré nosím celý deň až do odlíčenia a aj keď idem večer niekam s priateľmi, nepridávam si viac riasenky. Takže toto posúdiť neviem. 



Avon Mark - Big and Darling
Kto hovorí, že nemôžete mať 6-krát hustejšie riasy? Zahusťujúca špirála s krémovo-gélovým zložením neopadáva, nevytvára hrudky a nerozmazáva sa. S kefkou pre úžasný objem pre výrazný vzhľad očí. Vytvára až 6-krát hustejšie riasy bez hrudiek, dodáva riasam zamatovú hebkosť, zanecháva ich jemné a pružné. 
Kefka: Ohnutá kefka kopíruje prirodzený tvar rias, zatiaľ čo viacvrstvové štetinky s trojuholníkovým prierezom zachýtavajú každú riasu, vďaka čomu ich dokonale oddeľujú od korienkov po končeky. 
Zloženie: Jemnejšie a prispôsobivejšie krémovo-gélové zloženie s kolagénom, keratínom a proteínmi dodáva riasam objem a zároveň ich zanecháva pružné, bez hrudiek, opadávania a rozmazávania sa. Zloženie je vodeodolné. Oftamologicky testované. Vhodné pre citlivé oči a nositeľov šošoviek.

A toto je moja víťazka! Tento súboj vyhrala táto riasenka! Jej kefka mi dokonale vyhovuje. Skvelo sa mi s ňou pracuje, aj keď je kefka, povedzme trošku tučnejšia, dá sa s ňou precízne pracovať. Na riasenke sa mi páči hlavne kombinácia jej konzistencie s dobre zvolenou kefkou, pretože produktom obalí každú riasu, krásne ich oddelí a vykúzli pekný objem, s ktorým som veľmi spokojná. Počas dňa sa nerozmazáva, neotláča, neopadáva a vydrží až do odlíčenia. Či je riasenka vodeodolná som neskúšala. Vodeodolné riasenky nevyhľadávam, ale môžem potrvdiť, že riasenka vydržala na mihalniciach aj počas jemného dažďa.


Celkovo by som povedala, že ma riasenky od Avonu milo prekvapili a netušila som, že si medzi nimi aj nejakú favoritku, ktorú by som rada používala ďalej. Ani jedna z týchto riaseniek nebola vyslovene zlá a ja vám ich môžem odporúčať. Samozrejme každá z nás si musí odskúšať, ktorá z nich jej naviac sadne. Riasenky v katalógoch bývajú často v zľave, takže si myslím, že si každá vyberie a dokonca za dobrú cenu.

Ak používate nejakú riasenku od Avonu alebo ste už nejaké skúšali, napíšte mi, ktorá sedela najlepšie vám a nezabudnite napísať, čo hovoríte na tieto riasenky.

Na koniec by som sa rada poďakovala značke Avon za možnosť odskúšať si tieto špirály. Teším sa na ďalšiu spoluprácu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára