piatok 9. marca 2018

Môj Deň žien 2018

Ahojte!
Včerajší deň patril ženám. Bol to medzinárodný Deň žien. A keďže som vám nestihla popriať, tak dúfam, že ste prežili krásny Deň žien a že vás niekto potešil, hoci len kvietkom alebo čokoládou. :) 


Ja by som vám chcela ukázať ako vyzeral môj Deň žien. Začal sa ako každý deň, ja som mala voľno a môj snúbenec mal ísť do práce. Samozrejme budík odkladal až do tej doby, že sa ledva stihol naraňajkovať a umyť sa.


Ja som vybehla s Chelsea vonku a odprevadili sme ho k autu. Potom sa sa najedla ja, poriadila som v obývačke a potom som si vyložila nohy a zapla telku. Čakala som na poštu, pretože mi mal prísť balík (niečo na svadbu, svadobné články začnú vychádzať už onedlho). 


Keďže sa mi nechcelo variť, napísala som drahému, či sa nepôjdeme niekam najesť. A on súhlasil. O druhej prišiel z práce, ja som sa šla nalíčiť a keď som sa vrátila do obývačky, na stole ma čakali kvietky a malá marcipánová bonboniéra. Ten teda vie, čo mám rada a čím ma potešiť.



To však nebolo všetko, vyrazili sme do mesta Neubrandenburg (čo je asi 45 km od dediny, v ktorej bývame). Je tam veľké obchodné centrum. Najskôr sme vyrazili do parfumérie Douglas, pretože som cez portál Trybe dostala poukážku v hodnote 10 €. Vybrala som si dve peel off masky na tvár. Jedna je ružová a jedna modrá. Teším sa na ich testovanie.


Potom ma drahý vzal do drogérie Rossmann, kde som si vybrala ceruzku na obočie od Catrice, gél na obočie od Essence, transparentný púder od značky Makeup Revolution London a zaujímavú pleťovú masku v tvare malých vodných melónov od značky Kocostar, ktorú vôbec nepoznám.


A aby som si nekupovala len make-up, vybrala som si aj dva čajíky - biely čaj s liči a zelený čaj s japonskou čerešňou. Obidva sú od značky King´s Crown, čo je vlastná značka drogérie Rossmann.



Potom naše kroky smerovali do predajne New Yorker, kde som si taktiež mohla niečo vybrať. Môj drahý presne vie, čo mi robí radosť. V pláne som mala vybrať si nejaké sako. Ako to však býva, nič také, čo by sa mi páčilo som nenašla. Vybrala som si však tepláky a mikinu v sivej farbe. Páčilo sa mi na nej, že má motívy leňochoda. Leňochod je mi veľmi blízke zviera, pretože sama som niekedy leňochod. :) 


Potom sme išli spolu na obed, bola som však taká hladná, že som ho nestihla odfotiť. Ale bolo príjemné sa pekne najesť s drahým a nemusieť umývať riad. :D Potom naše kroky už smerovali k nášmu autu. Cesta domov trvala pol hodinu a ja som bola akási unavená. Po príchode domov som vybehla do bytu, vzala Chelsea na prechádzku. Po prechádzke som dostala chuť na nový čajík. A hádajte, ktorý som si dala? Dlho som sa rozhodovala, no nakoniec som si dala japonskú čerešňu.


Večer sme si spolu sadli na gauč, zapli telku a sledovali obľúbené seriály. A k tomu sme si dali moje milované kešu oriešky. 

Aký bol váš Deň žien? Užili ste si ho ako ja? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára