nedeľa 18. marca 2018

Moja vysnívaná svadba, časť prvá - inšpirácia

Ahojte!
Už mi ostáva len pár mesiacov s rodným priezviskom a preto by som vás chcela vziať na túto cestu k mojej vysnenej svadbe. Dnes by som vám chcela ukázať nejakú inšpiráciu, ktorá sa zapáčila mne. Dnes vám však neukážem nič konkrétne, ani vám neprezradím dátum... To si necháme do ďalších článkov :) 

Ako prvé by som vám chcela ukázať šaty. Niečo podobné hľadám, dlhé šaty s dlhým alebo takýmto polodlhým rukávom. Tieto sú naozaj veľmi pekné.

Zdroj - santiahandmade.com
Pôvodne som si vybrala celkom výraznú čelenku do vlasov, no nakoniec som to celé prehodnotila a radšej by som mala ako doplnok výrazné náušnice. Zapáčili sa mi šité šperky, tak som medzi nimi hľadala aj inšpiráciu na náušnice. Už na prvý pohľad mi padli do oka tieto krásky od santiahandmade.com

Zdroj - svadobnejedinecnosti.sk

Na svojej svadbe by som chcela mať niečo trochu personalizované. Moje hľadanie na internete skončilo pri týchto podarených štipcoch, ktoré dostávajú podobu nevesty a ženícha. Podľa vás vám vytvoria farbu vlasov, obleku, šiat... aby sa vám figúrky podobali. Mne sa tento nápad veľmi páči! 

Figúrky sa dajú využiť na menovky, či na držanie nejakej maličkosti pre vašich hostí alebo len ako malá milá spomienka na vašu svadbu. Kúpiť sa dajú na svadobnejedinecnosti.sk.

Zdroj - zuzig.sk

Čo sa týka dekorácií, tak ma zaujala stránka zuzig.sk. A hlavne táto kytica. Má jemné tóny, no zároveň vyzerá veľmi hravo a sviežo. Keby som sa rozhodla pre farebnú dekoráciu na svadbu, určite si vyberiem niečo takéto. Ja som sa však rozhodla pre niečo decentnejšie.

Zdroj - Chocolissimo.sk
Hľadala som aj niečo malé pre hostí. Najskôr som uvažovala nad vlastou etiketou na víno, ale nakoniec sme sa rozhodli pre niečo iné. Inšpiráciou mi bol e-shop Chocolissimo.sk, ktorý ponúka široký výber čokolád s vlastnou etiketou, ale aj milučké pralinky, na ktoré vám natlačia vaše mená, dátum svadby, či nejaké srdiečka... Fantázií sa medze nekladú a tak si môžete vytvoriť sladkosť podľa vašich predstáv. 

Zdroj - sloth.sk

A nakoniec prekvapenie pre družičky. Ja som sa rozhodla, že družičky mať nebudem, len svedkyňu. A za to, že pri mne bude stáť celú tú dlhú noc, by som sa jej chcela nejako odvďačiť. Ako poďakovanie som vybrala túto sviečku, v ktorej sa ukrýva šperk. A tak si tento darček užije dvojnásobne. Sviečku nájdete na e-shope Sloth.sk

Čo hovoríte vy na túto malú dávku inšpirácie? Zaujalo vás niečo? 
Ak máte nejakú išpiráciu aj vy, podeľte sa so mnou v komentároch. Ešte stále nie som na 100 percent rozhodnutá a nové nápady si rada pozriem. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára