streda 29. augusta 2018

Moja vysnívaná svadba, časť druhá - svadobné oznámenie

Ahojte!
Dnes by som vám chcela ukázať nejakú inšpiráciu na svadobné oznámenia a pre aké svadobné oznámenie sme sa rozhodli my. 

Všetko to začalo 7.7.2017, keď ma môj drahý požiadal o ruku (čo tomu predchádzalo si pozrite v článku Môj rok 2017). Začala som teda plánovať svadbu. Prvé, čo sme museli premyslieť bolo miesto konania svadby - ja som z Banskej Bystrice a môj drahý z Horehronia. Najskôr som tvrdohlavo bojovala za svadbu v BB, no potom som si uvedomila, že svadba na Horehroní môže mať ešte väčšie čaro a že väčšina Paľkovej rodiny to má domov na pár krokov.
Najťažším rozhodnutím bol dátum svadby. Každý chce mať na svadbe krásne počasie, ideálne aj oslavu niekde vonku... O tom som snívala aj ja. Lenže v lete máme v robote toľko práce, že by sa mi nedalo vziať si dovolenku, utekať na Slovensko a zosobášiť sa. Rozhodnutie teda padlo, že sa budeme brať v zime. Moji rodičia sa brali v novembri, preto som si povedala, že tiež chcem svadbu v novembri. Vybrali sme teda sobotu 24. novembra 2018.
Čo sa týka priezviska, som za tradíciu a to, že si žena berie priezvisko svojho manžela. A to chcem aj ja. Lenže v Nemecku mám trošku problémy s tým ová na konci. A tak si vezmem jeho priezvisko, ale v mužskom tvare. Tým pádom budem mať úplne rovnaké priezvisko ako môj drahý.




A potom sa to začalo...
Pri hľadaní svadobného oznámenia som narazila na stránku sisine.sk, ktorá ponúka veľa druhov oznámení, ktoré sú originálne v tom, že sú ručne maľované. Môžete si dať navrhnúť oznámenie podľa svojich predstáva alebo si dokonca vybrať balíček, v ktorom máte napríklad aj číslovanie stolov, menovky alebo etiketu na fľašu. Graficky sú tieto oznámenia naozaj krásne a niečo podobné som chcela. 


Potom, čo som to povedala môjmu bratovi, spomenul si, že jeho kamarátka Terezka krásne kreslí a tak ju môj brat oslovil, či by mi vedela niečo podobné nakresliť. Poslali sme jej text a ona začala pracovať. Samozrejme to nejakú dobu trvalo, pretože tomu musela venovať viac času. Výsledok však stojí za to a my sme za toto jedinečné svadobné oznámenie veľmi radi. 


Terezka má aj facebookovú stránku TM Art, na ktorej si môžete pozrieť aj iné diela. Ak by ste chceli nakresliť portréty, pozvánky na oslavu, či svadbu alebo hocičo iné kontaktovať ju môžete na e-maily terezamuzikovska@gmail.com. 



A teraz sa poďme pozrieť detailnejšie na to spomínané oznámenie. Berieme sa v zime, preto sme si priali niečo so zimným motívom a tento sa nám veľmi páčil. Terezka nám poslala na výber tri návrhy a obaja sme sa zhodli, že tento sa nám páči najviac. 

Pri výbere textu to bolo o čosi ťažšie, chcela som niečo, čo by nás charakterizovala (hlavne, čo sa týka citátu). Drahý to všetko nechal na mne, no ak by povedal, že s niečím nesúhlasí, vymyslela by som niečo inšie. Ale aj on bol s textom spokojný.


Pretože budeme mať niekoľko hostí aj z Nemecka, potrebovali sme aj oznámenie po nemecky. Text v preklade do slovenčiny nie je rovnaký, ale premyslela som to takto a už by som to nemenila.

Čo hovoríte vy na naše oznámenie? Páči sa vám alebo by ste zvolili niečo úplne iné?

Do svadby nám ostáva už len menej ako 3 mesiace a dovtedy by som vám postupne chcela poukazovať všetko, čo som na svadbu zvolila. Momentálne však nemám toľko voľného času, čo by sa počas októbra malo zmeniť, takže sa na ďalšie svadobné články môžete tešiť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára