piatok 7. septembra 2018

Kozmetické adventné kalendáre 2018

Ahojte!
Článok s kozmetickými advetnými kalendármi sa už na mojom blogu stáva pomaly tradíciou. Dnes som sa opäť rozhodla vám nejaké kalendáre ukázať. Samozrejme to nie sú všetky, ktoré na trhu nájdete, vybrala som len tie, čo ma zaujali alebo tie, ktoré sú od značiek, ktoré zbožňujem, či sama používam.

Viem, že je skoro na článok s adventnými kalendármi, ale po minulé roky som mala takú skúsenosť, že boli veľmi rýchlo vypredané. Preto som vám chcela dať pár tipov ešte predtým, než ich už nezoženiete... 

Zdroj: Google
Ako prvé ma zaujali kalendáre od značky The Body Shop.
Toto je kalendár s názvom 25 DAYS OF THE ENCHANTED ULTIMATE ADVENT CALENDAR. Jeho cena je 120 € a má obsahovať produkty v celkovej hodnote až 265,50 €. Obsahovať má produkty na telo, na tvár, ale aj dekoratívnu kozmetiku a nejaké doplnky. 

Musím povedať, že viac ako samotné produkty ma zaujal dizajn kalendára. Jeho cena je taktiež dosť vysoká a hoci by som ho mala veľmi rada, rozhodla som sa si tento kalendár nekúpiť. 

Zdroj: Google

Tento The Body Shop adventný kalendár má názov 25 DAYS OF THE ENCHANTED DELUXE ADVENT CALENDAR. Kalendár stojí 85 € a má obsahovať produkty v hodnote až 141,50 €. Obsahuje dekoratívnu kozmetiku, pleťovú kozmetiku - v plných a cestovných balenia a samozrejme nejaké doplnky. 

Opäť nádherný dizajn, skvelé produkty, no ja som sa rozhodla opäť pre iné kalendáre, ktoré vám ukážem na konci tohto článku. Cena je taktiež vyššia, no už prijateľnejšia ako u prvého kalendára. 

Zdroj: Google

Posledný kalendár od The Body Shop sa nazýva 24 DAYS OF THE ENCHANTED ADVENT CALENDAR. Stojí 50 € a má obsahovať produkty v hodnote 100 €. Podľa fotografie sú to plné a cestovné balenia produktov, medzi ktorými nájdete telovú, pleťovú, ale aj dekoratívnu kozmetiku. 

Dizajn tohto kalendára sa mi páči najmenej, no cena kalendára mi príde skvelá. Musím priznať, že som nad týmto kalendárom chvíľu uvažovala, no povedala som si, že si radšej objednám jednu zimnú limitku tejto značky a budem spokojná. 

The Body Shop adventné kalendáre majú byť v predaji od polky septembra v predajniach, ale aj online. 

Zdroj: Google

Adventné kalendáre od Clinique sa na trhu objavujú taktiež každý rok. Ja od tejto značky zbožňujem hlavne radu na čistenie pleti pre suchú a zmiešanú pleť. Mám aj pár kúskov ich dekoratívnej kozmetiky, no tá podľa mňa nie je až taká úžasná. Tento kalendár by som si kúpila len v prípade, že by som značku nepoznala, pretože v ňom máte množstvo produktov, ktoré môžete vyskúšať. Všetko sú to však len miniatúrky a cestovné balenia.
Cenu som nenašla, ale predpokladám, že nebude z tých pod 50 €.

Zdroj: Rituals.de

Značku Rituals zbožňujem. A kalendár od tejto značky by som mala veľmi rada a aj keď som minulý rok tvrdila, že si ho tento rok objednám, predsa len som sa rozhodla pre iné kalendáre.

Rituals má tento rok dve varianty - Rituals Exclusive (červený) a Rituals Deluxe (zelený). Obidva majú formu stromčeku a dajú sa postaviť kamkoľvek. Exclusive obsahuje produkty v hodnote 115 € a jeho cena je 59 €. Vo variante Deluxe nájdete produkty v hodnote 140 € a kúpiť ho môžete za 89 €. Nájdete v nich plné produkty dekoratívnej, pleťovej a telovej kozmetiky, ale aj pár cestovných balení. Dostupné sú od začiatku septembra. 

Zdroj: Google

Ostala som prekvapená, keď som na internete našla aj kalendár od značky Avon. Obsahovať má od lakov na nechty v klasických a trendových farbách, cez najnovšie rúže až po riasenku. Zastúpenie však nájde aj plátená maska na tvár, produkty na čistenie pleti, ale aj krémy na ruky, či očný krém. Kalendár nepatrí medzi tie najlacnejšie, má stáť 55,99 €. Obsahovať má produkty v hodnote približne 200 €. Objednať sa bude dať (podľa mojich informácií) od 18. októbra v online shope.

Zdroj: Google

Aj milovníčky lakov na nechty si prídu na svoje, a to s týmto kalendárom od značky Alessandro. Značka prichádza s kalendármi na trh každý rok, a viem, že minulý rok ich mali niekoľko v rôznych cenových kategóriách. Či to tak bude aj tento rok, to neviem. Tento kalendár stojí 39,95 € a obsahuje rôzne odtiene lakov na nechty, krém na ruky, krém na nechtovú kožtičku, ale aj mini pilníček.

Tento kalendár je v predaji už od začiatku septembra, avšak zatiaľ som ho našla len na stránke qvc.de.

Zdroj: Google

Už aj pri značke Essence sa stáva tradíciou, že u nich nájdete adventný kalendár. Vždy však vymyslia niečo nové a ich dizajny padnú do oka nejednej slečne a dokonca aj mne (27 ročnej starej koze) sa ich obaly vždy páčia. Tentokrát nezvolili klasický formát s okienkami, ale krabičky, ktoré vypadávajú von. V kalendári nájdete produkty zo stáleho sortimentu, produkty s limitovaným vianočným dizajnom, ale aj produkty, ktoré boli špeciálne navrhnuté len pre tento kalendár.

Cena tohto kalendáru je 24,99 €, kúpiť by sa mal dať v Dm, ale aj online. Dostupný by mal byť od začiatku októbra, bližšie info však nemám.

Zdroj: Google

Neviem, či aj značka Catrice mala minulý rok kalendár, vôbec si neviem spomenúť. Tento kalendár je zaujímavý tým, že nemá žiadne okienka, ani krabičky. Kalendár dostal názov #DIY, čo už veľa prezrádza. Obsahuje 24 produktov (z klasického sortimentu, ale aj špeciálne produkty), 24 papierových vrecúšiek a 24 nálepiek. Vďaka tomu si kalendár môžete vyskladať sami podľa toho, ako by ste chceli a môžete ho podarovať.

K cene som sa nedopátrala, ale myslím, že bude o čosi drahší ako ten od Essence. V predaji má byť od konca septembra.

Zdroj: Google

Tento adventný kalendár bude zaujímavý zrejme skôr pre naše české susedy, pretože je od drogérie Rossmann. V tomto kalendári majú byť zastúpené ako produkty z dekoratívky, tak z pleťovej a telovej kozmetiky hlavne od vlastných značiek tejto drogérie (napr. Isana, Rival de Loop, For Your Beauty).

Kalendár má byť dostupný od začiatku októbra a stáť bude 89 €.

A teraz by som vám rada ukázala kalendáre, pre ktoré som sa ja rozhodla a určite uvidíte ich rozbaľovanie na blogu...

Zdroj: Glossybox.de

Zdroj: Google

Minulý rok som mala kalendár od Glossyboxu. A tak tomu bude aj tento rok. Tento kalendár má obsahovať dekoratívnu, pleťovú a telovú kozmetiku. Má obsahovať značky ako Rituals, Benefit, Marc Jacobs, Babor a Huda Beauty. Produkty majú byť v hodnote približne 400 €, čo ma naozaj zaujalo.

V predaji má byť od 1. októbra a stáť má 140 €, pre predplatiteľky Glossyboxu má stáť 100 €. Ja Glossybox odoberám, takže ma potešilo, že ho budem mať za špeciálnu cenu. A prvý október už mám v kalendári vyznačený, aby sa mi nejaký Glossybox kalendár ušiel.

Zdroj: Lookfantastic.de

Zdroj: Google

Lookfantastic kalendár som taktiež mala aj minulý rok a bola som z neho nadšená, hlavne z jeho dizajnu. Tento rok je dizajn v porovnaní s minulým rokom obyčajný, ničím až tak pútavý a okrem kalendára nemá žiadnu inú funkciu. Má malé šuplíčky, v ktorých sa produkty ukrývajú. Obsahovať má produkty z dekoratívnej, pleťovej a telovej kozmetiky, ale aj nejaký štetec a podobne.

Má obsahovať niečo z dekoratívky, niečo z pleťovej a niečo z telovej kozmetiky, či nejaké doplnky ako napríklad štetec. Jeho cena je 94,95 € a pre predplatiteľky lookfantastic beauty boxu bola 20 percent zľava, a tak som za tento kalendár zaplatila len 76,78 €.

Zatiaľ nemám žiadne informácie o Amazon beauty adventnom kalendári, avšak hneď ako bude na trhu, objednávam si aj ten. Minulý a predminulý rok som s ním bola spokojná a chystám sa si ho zaobstarať aj tento rok. Douglas adventný kalendár som taktiež mala minulý rok a rada by som ho mala aj tento. Ale ani o tom ešte nemám žiadne informácie. Akonáhle sa niečo dozviem alebo ich objavím, tak článok doplním.

Čo hovoríte na tieto adventné kalendáre? Zaujal vás nejaký?
Mimochodom na rozbaľovanie kalendárov z minulého roku sa môžete pozrieť pod štítkom Adventné kalendáre 2017.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára