štvrtok 20. septembra 2018

Glossybox Beauty world tour edition

Ahojte!
Po takej dlhej dobe tu pre vás opäť mám Glossybox. Naposledy som pridala článok o marcovom boxe, takže je to už pol roka. Nemala som na blog čas, ale teraz je to opäť o čosi lepšie...


Pred pár dňami mi prišiel septembrový Glossybox a ja som doň hneď nakukla...


Tento mesiac je s témou Beauty world tour a má krásny rozprávkový dizajn, ktorý mi hneď padol do oka a ja si tento box určite odložím. Ešte neviem, čo do neho dám alebo kam ho vystavím, ale určite nepoputuje do koša. Téma ma taktiež zaujala a ja som bola veľmi zvedavá, čo v boxe nájdem.


Trifle Cosmetics
Praline Palette
Paletka pre všetky prípady! Táto obsahuje 6 intenzívnych, multifunkčných odtieňov, ktoré sa dajú nanášať nasuche alebo namokro. Ich formula sa zakladá na krémových mikro pigmentoch, ktoré sú zlisované do zamatovej textúry. K tomu všetkému ešte zrkadielko a obojstranný aplikátor.
Cena: 18,80 za 1 ks

Ako prvá na mňa vykukla táto paletka. Má veľmi zaujímavú zostavu tieňov, čo by ste medzi mojimi očnými tieňmi len tak nenašli. Napriek tomu som sa rozhodla, že si ju nechám,  pretože je maličká, vhodná na cestovanie a ako doplnok nejakej nude paletky bude fajn. Dizajn paletky mi príde trošku detinský, ale aj roztomilý. Tiene som zatiaľ skúšala len na ruke, ale sú dobre pigmentované a príjemné. Jedine aplikátor poputuje k niekomu inému. 


Merci Handy
Hand cleaning gel 
Only for Glossybox kollektor edition
Tento dezinfekčný gél na ruky, ktorý bol vytvorený špeciálne pre Glossybox, určite musí do kozmetickej taštičky, pretože na ceste okolo sveta nesmie chýbať. Je v malom formáte, takže pasuje do každej taštičky a čistí ruky kdekoľvek, pritom zanechá príjemnú vôňu.
Cena: 2,90 € za 30 ml

Čistiace gély na ruky zbožňujem a obzvlášť tie od Merci Handy, preto sa vždy poteším, keď jeden z nich nájdem v boxe. Momentálne som často u doktorov a tam mám takýto gél vždy pri sebe. Ale aj keď cestujeme alebo sme celý deň niekde vonku bez možnosti si umyť ruky. 


Royal Apotic
Scrubbie exfoliating lip treatment
Tento aromatický píling ideálne pripravý pery na ďalšie kroky. Vďaka cukru odstránia suché šupinky z pier, počas čoho pery vyživujú vďaka arganovému a mandľovému oleju. 
Cena: 12,00 € za 30 ml

Pílingu sa tiež vždy poteším, či už na telo, na tvár alebo aj na pery. Tento taktiež určite využijem, len mám ešte dva ďalšie otvorené. Od značky Royal Apotic som už mala telový krém a ten bol skvelý, preto rovnakú kvalitu očakávam aj od pílingu na pery. 


Dr. Scheller Natural & Effective
Face cream
Tento pleťový krém obsahuje aloe vera extrakt, mandľový olej a extrakt z kvetov nechtíka. Toto vyživujúce trio je ideálne pre citlivú pleť. Zjemňuje začervenanie pleti a vyživuje suchú pleť. Iritácie pleti sa s týmto krémom nekonajú, pretože neobsahuje žiadnu parfemáciu ani farbivá.
Cena: 10,95 € za 50 ml - v boxe 15 ml tohto krému

Krémov na tvár mám doma neskutočne veľa, takže tento zatiaľ odložím do šuplíka. Od značky Dr. Scheller som už dávno vyhrala denný a nočný krém, ktoré som darovala mamine, takže ani neviem, aká táto značka je. Určite vám potom dám vedieť, keď krém vyskúšam. 


Sante Naturkosmetik
Eyeliner pencil silky grey special edition for Glossybox
Táto ceruzka na oči má krémovú textúru a intenzívnu farbu. Dokáže vykúzliť dramatickú linku, či jemné detaily v líčení. 
Cena: 2,99 € za 1,3 g

Ceruzky na oči nepoužívam od druhého alebo tretieho ročníka na strednej a nemienim s tým opäť začínať. Táto má peknú sivú farbu, no ja pre ňu nemám využitie a preto poputuje ďalej. 


Ako prídavok som našla v boxe aj hair food 3in1 masku na vlasy od značky Garnier. Na túto radu masiek na vlasy som sa už dívala a viac ako banánová ma zaujala tá s goji bobuľami a tá s makadamiovými orieškami. Rada však vyskúšam aj túto banánovú a ak bude dobrá, skúsim aj nejakú z tých druhých. 


Moje hodnotenie tohto boxu:
Neviem ako dobre sa tieto produkty hodili k téme beauty world tour. Niektoré sa hodili viac, niektoré menej, ale prakticky si na takú cestu môžete zabaliť čokoľvek vás len napadne... 
V tomto boxe ma najviac potešila paletka očných tieňov, gél na ruky a píling na pery. Krém taktiež neskôr využijem a aj vzorček masky na vlasy. Jediný produkt, ktorý poputuje ďalej je ceruzka na oči. 

Celkovo hodnotím box známkou 2. Nepadla som z neho na riť, ale nebola som ani sklamaná. 

Momentálne sa však už teším na predaj Glossybox adventného kalendára, ktorý štartuje 24. septembra. Okrem kalendára sú v ponuke dva boxy - jeden s Babor kozmetikou a jeden so značkou Benefit. Na tie sa taktiež veľmi teším a určite vám ich na blogu ukážem. 
A keď je už reč o adventnom kalendári, aj tento rok si pre vás jeden pripravila. Sledujte blog pravidelne, aby vám súťaž neušla... Už čoskoro sa na blogu objaví :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára