štvrtok 4. októbra 2018

Moja vysnívaná svadba, časť tretia - svadobné šaty

Ahojte!
Dnes budeme opäť pokračovať v svadobných článkoch. Už sme sa venovali nejakej inšpirácií a svadobným oznámeniam. Dnes sú však na rade šaty a doplnky.

V článku so svadobnými inšpiráciami ste mohli vidieť šaty, aké by som chcela. Pri výbere šiat som mala dve podmienky
- vydávam sa v zime, preto som chcela, aby šaty boli dlhé a mali aj dlhé rukávy
- aby šaty neboli príliš drahé, pretože si ich oblečiem len raz za život


A takéto šaty som našla. Stálo ma to hodiny strávené pri počítači a dlhé prezeranie rôznych stránok. Nakoniec som ich objavila na amazone. Šaty ma aj spolu s poštovným stáli 145 €, čo je skvelá cena. 


Moje svadobné šaty sú samozrejme biele. Vrchná časť šiat je čipkovaná a na nad prsiami je už priehľadná. Sukňa šiat je tylová a pod niekoľkými vrstvami tylu sa ukrýva biela spodnička. 


Na sukni sú ešte malé detaily v podobe vyšívaných kvietkov. Veľmi sa mi tento detail páči. 


K šatám som si vybrala bielu listovú kabelku. Kabelka má na vrchnej časti strieborné kamienky, ktoré odrážajú svetlo do fialovej, ružovej a modrej farby. Kabelka je o čosi širšia ako klasická listová, zmestia sa do nej kľúče, mobil, púder, rúž a peňaženka. 
Kabelka je z amazonu stála 12,99 €.


Dlho som uvažovala, aký doplnok si zvoliť a prvé rozhodnutie padlo na čelenku. Objednala som si túto bielo-striebornú, no ešte si ňou nie som na 100 percent istá. Dá sa uviazať pomocou šnúrky, aby sa nešmýkala. Je pekne spracovaná a vyzerá kvalitne. 
Čelenka je taktiež z amazonu a stála 18,99 €.


Niečo modré je tradíciou, ktorú nechcem ani ja porušiť. A keďže som nevedela vôbec vymyslieť, čo modré by som na svadbe mohla mať, rozhodla som sa to schovať pod šaty. 
Modrý podväzkový pás som kupovala taktiež na amazone a stál 3,39 €.


A nakoniec vám chcem ukázať moje topánky. Sama som sa trošku zľakla, keď som vydela tie opätky, ale myslela som na to, že ja mám 158 cm a môj drahý dva metre, tak aby sme nevyzerali veľmi smiešne. 


Na topánkach ma zaujali ich detaily s kvietkami, v ktorých sú perličky. Vyzerajú taktiež čipkovanie, čo sa mi hodí k šatám.


Opätok topánok je celý pokrytý bielymi perličkami, čo sa mi veľmi páči. Chápem, že pre niekoho to už môže byť veľa, ale mne hneď padli do oka a od vtedy, čo ich doma mám sa na ne stále pozerám a už sa teším, kedy si ich konečne obujem.
Topánky som si kupovala na amazone a stáli 79 €.

Objednala som si aj biele náušničky, tie vám však ukážem až v inom článku, pretože ich mám na Slovensku a samozrejme som si ich neodfotila. 

Čo hovoríte na šaty? Určite vám potom ešte pridám fotky, samozrejme až po svadbe. Ďalšia časť tejto série pribudne už za pár dní. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára