nedeľa 19. januára 2020

Vianočný Glossybox - It´s the season to be Glossy

Ahojte!
Od Vianoc je to už nejaký čas, a ja som si až teraz spomenula, že som vám zabudla ukázať vianočný Glossybox. 


Dizajn bol krásny, hodiaci sa k adventnému kalendáru. Motto tejto krásnej krabičky bolo It´s the season to by Glossy. Box stál 35 € pre odberateľov, pre všetkých ostatných 49 €. Ja som odberateľom Glossyboxu a navyše som mala ešte nejaké body, nakoniec som platila 29 €.

Vianočné boxíky väčšinou bývajú niečo výnimočné a produkty v nich sa mi vždy páčili. Preto som bola veľmi zvedavá, čo sa ukrýva v tomto...



Michalsky Berlin
Style
Eau de parfum for woman
Inšpirovaná metropolou Berlín vznikla táto prenikavá elegantná vôňa. Na pokožke vytvára neodolateľnú ženskú auru. Kvetinová nôta, pekný farebný koncept a trendy optika lákajú ku každodennému používaniu i spríjemnenie sviatočných dní.
Cena: 12,95 € za 30 ml

Michel Michalsky je známy módny návrhár, ktorý založil aj značku vôní Michalsky Berlin. Ja som už dlhšiu dobu uvažovala na tým, že by som si jednu vôňu objednala, no nikdy som sa k tomu nedokopala. Bolo to pre mňa veľké prekvapenie, keď som ju vytiahla z boxu. Trošku som sa však bála, že sa mi nebude páčiť, ale je to úplne môj vkus. Je to krásna jemná kvetinovo-púdrová vôňa. Pre mňa  skôr na lete alebo jeseň, ale určite ju využijem. 



Wunder2
Wunderextensions lash extension stain mascara
Táto dlho držiaca riasenka s tónovacím efektom riasam dodáva čierno-čierny finiš, a to počas dlhých 72 hodín. Oči nedráždi, nerozmazáva sa, neopadáva a má vode odolné zloženie. 
Cena: 29,95 € za 8 g

Od značky Wunder2 som už skúšala niekoľko produktov a vždy som bola veľmi očarená, ako fungujú. Splňovali všetko, čo sľubovali. Na túto riasenku sa tiež veľmi teším, jediné, čo je pre mňa zvláštne je tá výdrž. Kto si už necháva riasenku 72 hodín? Napadá ma len nejaký festival pod stanom, ale ja by som sa aj tam odlíčila. Každopádne, teším sa na jej testovanie. 


JuwelKerze
Bath bomb love affair
Každý potrebuje čas len pre seba a presne na to je vytvorená táto bomba do kúpeľa. Vôňa zeleného čaju, osviežujúcich citrusov, kvetinová nôta, mošus a vanilka počarujú zmyslom a postarajú sa o upokojujúci moment vo vani. Bombu skrášľujú sušené kvietky, ktoré dodajú kúpeľa ešte niečo extra. Navyše sa v každej bombe ukrýva šperk zo striebra. 
Cena: 19,95 € za 120 g

V zime sú horúce kúpele pre mňa doslova neodmysliteľné. Vo vani dokážem stráviť aj dve hodiny a často si kupujem aj rôzne olejčeky alebo aj bomby do kúpeľa. Preto sa aj z tejto veľmi teším. Ešte som ju nepoužila, tak neviem, aký šperk sa v nej ukrýval, no veľmi sa naň teším. Toto je pre mňa presne niečo, čo sa dokonale hodí do vianočného beauty boxu. 



Purelei
beauty mirror 
Toto pekné beauty zrkadielko je ideálnym partnerom na cesty. Je vždy po ruke, keď je potrebné trošičku sa upraviť. Toto dvojité zrkadielko nie je len veľmi praktické, ale vďaka svojmu dizajnu aj dokonalou ozdobou kabelky, či kozmetickej taštičky. 
Cena: 15,00 € za kus

Zrkadielok mám doma už niekoľko a aj keď ich veľmi nepoužívam, je mi ľúto ich dať preč. Toto je naozaj krásne, no v kabelke už jedno mám. Uvidím, kde mu nájdem miestečko, pretože je naozaj praktické. Na jednej polke je to normálne zrkadielko, no na druhej má zväčšujúce sklo, ktoré mi na mojich ostatných chýba. Zrkadielko som ešte v žiadnom boxe nemala, takže to bolo ďalšie prekvapenie. 



HelloBody
Coco smooth daily eye cream
Ošetrenie očného okolia je dôležité, tomu napomáha tento vegánsky očný krém, ktorý je na báze bambuckého masla a veľa iných zložiek, ktoré sú z 99% prírodné. Tento krém utlmuje tmavé kruhy pod očami a zjemňuje opuchy. Okrem toho očné okolie vyhladzuje a pomocou kokosového oleja dodáva hydratáciu. Neobsahuje silikóny, parabény a ani žiadne mikroplasty. 
Cena: 29,99 € za 15 ml

Značku HelloBody som nepoznala a akoby zo dňa na deň jej bol plný Instagram. Každá blogerka, či youtuberka ju chválila a všetky ju zrazu mali. Dobrý marketingový ťah, pomyslela som si. No keď som videla tie ceny, pochopila som, prečo musia robiť takú reklamu. Potom som niekde dostala vzorky denného krému a bola som pozitívne prekvapená. Potom bol v jednom boxe píling na pery a ja musím povedať, že lepší som ešte nemala! A teraz som veľmi zvedavá, aký bude tento očný krém, pretože môj mi už došiel, pustím sa hneď do jeho testovania a potom určite bude recenzia. 



L.O.V Cosmetics
the statement blush palette
Táto paletka obsahuje päť jemne sa lesknúcich líceniek - od studenej béžovej a ružových tónov po zlatú broskyňovú. Všetky zaručujú svieže žiarenie. Majú krémovú textúru a zanechávajú zamatový pocit na pleti. Okrem toho má paletka pekné strieborno-mramorové balenie, ktoré sa nemusí ukrývať, ale môže zdobiť kozmetický stolík. 
Cena: 18,99 € za 19,2 g

Paletky ma vždy potešia. A paletiek s lícenkami nemám veľa. Ak vôbec dve. Už som ich skúšala, druhý odtieň sa mi páči najviac, ten v strede je skôr ako rozjasňovač a ten posledný asi nevyužijem. Ale som veľmi rada, že môžem vyskúšať lícenky od značky L.O.V, pretože od tejto značky som toho ešte veľa neskúšala. Mám pár rúžov a riasenku, ale to je všetko. 


Moroccanoil
luminous hairspray
Poddajné a lesklé vlasy sa dajú docieliť týmto sprejom na vlasy. Obsahuje účinné zložky a arganový olej. Vlasy sa po nich dajú ľahšie formovať a ostanú flexibilné, držia svoj tvar a odrážajú svetlo. A potom je ho možné jednoducho vyčesať. 
Cena: 26,50 € za 330 ml (v boxe 75 ml, čo stojí 10 €)

Musím povedať, že toto je jediný produkt, ktorý ma až tak nepotešil. Laky na vlasy nepoužívam, no rozhodla som sa ho vyskúšať. Potom som však zistila, že doma ešte jeden mám, tak som sa tento rozhodla darovať mamine. Tá ho určite využije. 


Ako darček bol v boxe ešte krém na ruky (hand and nail cream) od značky Caudalie. Ten som si odložila, pretože krémy na ruky sa v našej domácnosti rýchlo míňajú. Môj manžel je kuchár a stále má suché ruky, preto si doma robím (doslova) zásoby krémov na ruky. Tento určite čoskoro príde na rad. 


Celková hodnota tohto boxu sa vyšplhala na niečo málo cez 140 €, čo je naozaj veľa. Ale aj odhliadnuc od toho sa mi tento box veľmi páčil. Zostava produktov bola skvelá a z každého jedného produktu sa teším. Najviac ma potešila vôňa a bomba do kúpeľa, no veľmi sa teším aj na očný krém a riasenku. 

Čo hovoríte vy na tento box? Potešil by vás alebo skôr nie?

1 komentár:

  1. Mě by box rozhodně potěšil. Je v něm tolik výborných produktů.... Jeden z nejlepších za poslední dobu.

    OdpovedaťOdstrániť