piatok 24. januára 2020

Glossybox adventný kalendár 2019

Ahojte!
Od posledného otvoreného okienka na adventnom kalendári je to presne mesiac, tak je na čase, aby som vám ukázala, čo som v ňom našla. Ja som tento rok mala len dva - jeden od Waterdrop (ktorý na blogu neuvidíte, no na Waterdrop čoskoro bude recenzia) a Glossybox. A práve ten od Glossybox by som vám dnes chcela ukázať. 




Kalendár mal krásny dizajn a vyšiel s mottom It´s time to be Glossy. Ako každý klasický adventný kalendár mal 24 okienok, v tomto prípade škatuliek. Kalendár stál 89 € pre odberateľov Glossyboxu, pre ostatných zákazníkov bol drahší a stál 120 €. Ja som samozrejme odberateľ a navyše som mala našetrené glossy bodíky, takže som nakoniec zaplatila iba 65 €. 

Už pri pohľade na kalendár som bola veľmi zvedavá, čo sa v ňom ukrýva. Glossybox už pred predajom uverejnil, že v kalendári budú značky ako Benefit, Moroccanoil, Ciaté London, Babor a Rituals. Značky Benefit, Babor a Rituals patria medzi moje naobľúbenejšie, preto som neváhala ani sekundu a kalendár objednala. Dosť však bolo zbytočných slov, poďme sa pozrieť, čo sa v kalendári ukrývalo...




Okienko číslo 1 ukrývalo roller liner od Benefit cosmetics. Je to očná linka, ktorá sa má vďaka svojej precíznej špičke dať ľahšie kontrolovať. Preto  je možné vytvoriť perfektné linky. Okrem toho rýchlo zasychá, je odolná voči vode, vydrží 24 hodín bez vyblednutia a rozmazania sa.
Cena: 24,00 € za 1 ml, v kalendári bolo plné balenie

Od Benefitu mám doma niekoľko produktov, zbožňujem hlavne ich produkty na obočie a riasenky. Linku som už jednu mala, bola to tá they´re real, s ktorou sa mi pracovalo veľmi ťažko. Táto je naopak veľmi jednoduchá na aplikáciu a ja ju určite využijem.




V škatuľke číslo 2 som objavila tinted lip oil od značky Burt´s Bees. Jedná sa o zafarbený olejček na pery, ktorý perám dodá jemnú farbu, príjemný lesk a potrebnú výživu a hydratáciu. Navyše sú všetky produkty tejto značky 100-percetne prírodné, tak čo je viac potreba.
Cena: 13,95 € za 1,2 ml, v kalendári bolo plné balenie

Burt´s Bees poznám už dlhšie, doma mám niekoľko balzamov a rúžov na pery. Balzamy sú dobré, no nie najlepšie, aké som kedy mala a s rúžmi som spokojná. Toto ma však veľmi prekvapilo. Na perách je to veľmi príjemné, vyzerá to ako lesk, no nelepí a naozaj hydratuje. 


Číslo 3 schovávalo mini miracle eraser sponges  od Real Techniques. Tieto malé špongie sú vhodné na korektor, zafixovanie korektoru po očami, ale aj na odstránenie drobných chýb. 
Cena: 6,99 € za balenie

Od Real Techniques doma mám tie oranžové hubky, dokonca som ich dostala aj k narodeninám. Používam ich každý deň a iné už ani nechcem. Čo sa však týka týchto malých, tie nepoužívam vôbec a mám ich doma už niekoľko. Podarujem ich niekomu, kto ich využije. 


V škatulke číslo 4 som našla highlighter diamond glow od značky Annabelle Minerals. Ide o minerálny sypký rozjasňovač, ktorý je z prírodných zložiek, obsahuje aj kvalitný slnečnicový olej, ríbezľové semienka a vitamín E. 
Cena: 19,90 € za 4 g, v kalendári plné balenie

O tejto značke som už počula, no nikdy ma nič nezaujalo natoľko, aby som si niečo kúpila. Možno po tomto produkte zmením názor, no zatiaľ som ho ani len neotvorila, pretože mám veľa rozjasňovačov, ktoré momentálne rada používam. 


Okienko číslo 5 ukrývalo multi-functional soap sponge charcoal od značky Daily Concepts. Ide o špongiu, ktorá kombinuje čistenie pokožky s jemným pílingom. Pokožku prekrvuje, čím docieli regenerovanejší a sviežejší vzhľad pokožky. 
Cena: 6,95 € za kus

Značku poznám, mám od nej píling na tvár vo forme handričky, ktorý rada používam. Toto je pre mňa však novinka. Nikdy som nemala mydlo, na ktorom je už aj špongia. Určite to vyskúšam, ale pochybujem, že si to nájde miesto medzi mojimi obľúbencami.



V mikulášskom okienku číslo 6 sa ukrýval uni-brow od značky Winky Lux. Ide o ceruzku na obočie, ktorá má precíznu špičku, s ktorou sa dajú vytvoriť jemné línie. Tie potom treba už len vyplniť a pomocou kefky učesať do požadovaného tvaru.
Cena: 12,00 € za 3,5 g, v kalendári plné balenie

Túto značku som vôbec nepoznala a ani túto ceruzku na obočie som ešte neskúšala. Zatiaľ mám nejaké, ktoré najskôr musím minúť. No musím uznať, že balenie vyzerá luxusne a aj čo som skúšala na ruku vyzeralo dobre. Nezotieralo sa to ľahko, dokonca bez odličovača mi tam furt niečo ostávalo, okrem toho má táto ceruzka perfektný odtieň. 


V okienku číslo 7 som objavila gold eye pads od značky 7Vitamasques. Ide o masku pod oči, ktorá obsahuje extrakt zo zlata a kyselinu hyaluronovú. Dodáva hydratáciu a potrebné výživné látky.
Cena: 6,98 € za 3 ml, v kalendári boli 3 ml

Túto značku vôbec nepoznám, ani som o nej ešte nepočula. Masky na tvár, pery či pod oči zbožňujem a určite využijem aj túto. Raz do týždňa sa snažím svoju pleť rozmaznať maskami, a tak aj táto určite čoskoro príde na rad. 


V škatuľke číslo 8 som objavila truffle therapy face gommage od značky Skin&Co Roma. Jedná sa o jemný pílingový krém, ktorý obsahuje mandľový olej a prášok z marhuľových kôstok. Pleť čistí, odstraňuje suché šupinky a nečistoty. Exkluzívny extrakt z čiernych zimných hľuzoviek redukuje stárnutie pleti. 
Cena: 30 € za 150 ml alebo 10 € za 30 ml, v kalendári bolo 30 ml tohto produktu

Od tejto značky už doma mám denný krém, ktorý som však ešte neskúšala. Pílingy na pleť mám veľmi rada a používam ich raz do týždňa, ešte mám jeden otvorený, ale po ňom vyskúšam tento. 


V okienku číslo 9 bol lash extending primer od značky Manna Kadar Beauty. Je to podkladová báza pod riasenku, ktorá zaručuje perfektnú bázu, maximalizuje objem rias a dokonca riasy vyživuje. 
Cena: 21,50 € za 8 g, v kalendári 4 g

Túto bázu pod riasenku som už raz mala v jednom Glossyboxe a celú som ju minula. Či naozaj riasy vyživuje potvrdiť neviem, no naozaj boli riasy oveľa objemnejšie a riasenka mi dlhšie vydržala v dokonalom stave. Túto si nechám, keď budú mať moje riasy horšie časy, momentálne používam séra na riasy, tak som celkom spokojná. 


Pod číslom 10 sa ukrýval nail polish od značky Essie. Tento krémový lak na nechty má špeciálny štetec, s ktorým sa lak ľahučko nanáša. Lak drží niekoľko dní a dodáva nechtom čarovný akcent. 
Cena: 7,95 € za 13,5 ml, v kalendári bolo plné balenie

Laky od Essie som kedysi zbožňovala, no teraz si už veľmi nechty nelakujem. Okrem toho presne tento odtieň už mám, a tak som ho podarovala mamine. 


V škatuľke s číslom 11 som objavila 207 medium angled shading rose gold od značky Luxie. Je to štetec, ktorý je taký dobrý, ako vyzerá. Dizajn s jednou rosé gold farbou nie je len ozdobou kozmetickej taštičky, ale dokáže presvedšiť kvalitou svojich vegánskych materiálií. Je perfektný na aplikovanie a rozmazanie očných tieňov. 
Cena: 10,72 € za kus

Štetcov nikdy nie je dosť a štetce od Luxie sa mi ohromne páčia. Majú skvelú kvalitu, porovnala by som ich ku štetcom od značky Zoeva. Okrem toho mi chýbajú nejaké kvalitnejšie štetce na očné tiene, preto som sa z tohto veľmi potešila. 



V škatuľke číslo 12 sa schovávali zodiac bracelet od značky Purelei. Ide o gumičkové náramky v tmavom prevedení so zlatými detailami, ako stvorené na oživenie vianočného outfitu. 
Cena: 11,90 € za set

Gumičiek alebo náramkov od značky Purelei už mám doma niekoľko. No tieto čierne sa mi páčia najviac. Do vlasov si ich nedávam, ale sem-tam ich nosím ako náramky. 


Za číslom 13 sa ukrývala planet spa radiant gold face mask od značky Avon. Je to osviežujúca pleťová maska, ktorá dodáva hydratáciu, zbavuje pleť nečistôt a nechá pleť pôsobiť čistejšie, žiarivejšie a energickejšie.
Cena: 6,30 € za 50 ml, v kalendári plné balenie

Masiek na pleť už mám celú zbierku, no vždy sa z nich teším. Nepoužívam ich len ja, ale aj môj manžel, a tak sa u nás aj rýchlo spotrebujú. Túto tiež využijeme, už som ju postavila do kúpeľne. 


V okienku číslo 14 som objavila HD finishing powder od značky Bellápierre Cosmetics. Tento sypký púder je určený na fixáciu make-upu, pričom je k pleti veľmi jemný, zmatňuje lesknúce sa miestečka a zanecháva zamatový finiš. 
Cena: 28,50 € za 6 g, v kalendári bolo plné balenie

Tento púder ma veľmi potešil, pretože mi púder akurát dochádza. Sypké však nie sú mojim favoritom, ale dám mu šancu. 


Okienko číslo 15 schovávalo the ritual of Ayurveda foaming shower gel od značky Rituals. Je to sprchová pena, ktorá svojou vôňou rozmazná telo aj ducha. Obsahuje zložky ako indická ruža a olej z mandlí. Navyše pleť vyživuje. 
Cena: 4,90 € za 50 ml, v kalendári bolo 50 ml

Značka rituals je jednou z mojich obľúbených. A rada ritual of Ayurveda je mojou najmilšou. Vonia tak príjemne. Týchto sprchových pien som už mala niekoľko, ale mám aj iné produkty tejto rady. 




V krabičke číslo 16 bol the cream eyeshadow 313 light brown od značky 3INA Makeup. Krémové očné tiene, ktoré dlho vydržia a zanechávajú luxusný lesklý finiš, či už samotné alebo v spojení s inými očnými tieňmi. Tento tieň je vegánsky, neobsahuje žiadne parabény a nebol testovaný na zvieratách. 
Cena: 12,95 € za 3 ml, v kalendári bol plný produkt

Od značky 3INA už mám doma nejaké produkty, no ešte som na ňu neurobila žiadny názor. Niečo bolo dobré, niečo menej. Tento krémový očný tieň sa správa presne ako color tattoo od Maybelline. Tie som ja niekedy dávno veľmi zbožňovala, no teraz ich už vôbec nepoužívam a asi by som ich mala opäť vyhrabať. 



Za číslom 17 som našla cream lip + cheek pencil od značky Nudestix. Je to farba na pery, kontúrka na pery, ale aj lícenka, a to všetko v jednom. Vďaka svojej krémovej konzistencii sa nanáša rovnomerne a nechá sa ľahučko rozmazať. 
Cena: 23,00 € za kus

Značku Nudestix som doteraz nepoznala. Ale musím aj priznať, že podobné produkty nemám rada. Čo používam na pery si nedávam aj ako lícenku, verím, že pre niekoho to môže byť skvelé riešenie, no ja to využijem len ako rúž. 


S číslom 18 uzrel svetlo moroccanoil treatment od značky Moroccanoil. Je to olej na vlasy, ktorý im dodáva lesk, výživu a sú zamatové jemné na dotyk. Je obohatený o arganový olej a vitamíny. 
Cena: 17,00 € za 25 ml, v kalendári bolo plné balenie

Tento olejček na vlasy som už v boxoch mala niekoľkokrát a vždy sa z neho poteším. Veľmi rada ho používam, Príjemne vonia a mám naozaj pocit, že niečo robí. 


V škatuľke s číslom 19 bol pro-intense hyaluronic acid illuminating day cream od značky Avant Skincare. Kyselina hyaluronová, morská voda, jojobový olej a sójový lecitín sú efektívne zložky tohto hydratačného krému. Jeho cieľom je vyhladenie jemných línií a intenzívna hydratácia pleti. 
Cena: 110,95 € za 50 ml, v kalendári plné balenie tohto krému

Značku Avant dobre poznám, často o nej čítam a pokukujem po nej, no cena ma vždy odradí. Takže toto je môj úplne prvý Avant produkt! Mám z neho neskutočnú radosť a určite urobím aj recenziu. 



Krabička číslo 20 obsahovala universal blush od značky So Susan Cosmetics. Táto prirodzená jemná lícenka z jablkového extraktu a meďových peptídov. Má vegánsku formulu, ktorá zaručuje svieži a prirodzený vzhľad pleti.
Cena: 25,00 € za 4 g, v kalendári bolo plné balenie

Od značky So Susan už mám jeden rozjasňovač, ceruzku na oči a jednu lícenku, ktorú mám veľmi rada. No táto mi hneď padla do oka, má taký nádherný odtieň. Hneď som ju musela vyskúšať a je skvelá. 


Pod číslom 21 som objavila daily detox sheet mask od značky Sans Soucis. Táto detoxikačná maska intenzívne hydratuje pleť. Koktejl z broskyne, malinového a jablkového extraktu spolu s vitamínom E chráni pokožku pred voľnými radikálmi. Táto maska je presne to, čo vystresovaná pleť potrebuje.
Cena: 3,95 € za 16 ml, v kalendári plné balenie tohto produktu

Značku Sans Soucis už tiež dobre poznám. Zbožňovala som jeden krém a bola som veľmi smutná, keď som ho minula. Skúšala som už aj niekoľko masiek, no túto som ešte nemala. 


V krabičke s číslom 22 som našla babor loves you - ampoule collection od značky Babor. Táto 7-dňová kúra krásy obsahuje 7 ampuliek s vysoko efektívnym koncentrátom, ktorý necháva pleť vyzerať žiarivejšie a sviežejšie. Pleť je vitálnejšia, pôsobí mladšie a elastickejšie. 
Cena: 24,90 € za 7 kusov, v kalendári set so 7 ampulkami

Značka Babor patrí medzi mojich obľúbencov, hlavne keď ide o starostlivosť o pleť. Ich krémy a ampulky musím mať stále doma a vždy ma veľmi poteší, keď ich nájdem v nejakom boxe (alebo adventnom kalendári), pretože sú celkom drahé. 




V krabičke s číslom 23 bol trend edit od Ciaté London. Jedná sa o malú paletku očných tieňov, v ktorej je 9 vegánskych, metalicky žiarivých a matných odtieňov. Sú dobre pigmentované a na očných viečkach dlho vydržia. 
Cena: 25,00 € za 10,8 g, v kalendári plné balenie

Od Ciaté London mám doma mraky lakov na nechty. Len nedávno som zistila, že robia aj iné produkty a zaobstarala som si lesk na pery, rozjasňovač a riasenku. Táto paletka ma však vážne dostala. Je tak maličká, praktická... Tie odtiene sú ako robené pre mňa a navyše sú dobre pigmentované. 


V poslednej škatuľke som objavila eyebrow  enhancer 2.0 od značky NutraBrow. Toto sérum na obočie už za osem až desať týždňov používania stimuluje chĺpky obočia tak, že vyrastajú nové chĺpky. Posilňuje ich a podporuje k rastu. 
Cena: 34,95 € za 2 ml, v kalendári plné balenie

Značku NutraBrow vôbec nepoznám, preto som zvedavá, aká bude. Moje obočie je tak riedke, že doslova volal po takomto produkte. Ak to pomôže, som ochotná si ho kúpiť znovu. 


Kalendár mal celkovú hodnotu približne 470 € a obsahoval veľa zaujímavých produktov, z ktorých som sa veľmi potešila. Kalendár sa podľa mňa oplatil a určite si ho zaobstarám aj na budúci rok.

Čo naň hovoríte vy? Aké kalendáre ste mali? 

4 komentáre:

  1. Obsah byl fakt super. Já měla minulý rok nakonec kalendář od Alciny. A potom pár čokoládových.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, pěknou neděli přeji. Sice spousty značek neznám, ale dostat takový adventní kalendář, raduji se ☺♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je úžasný kalendář, krásné produkty. Já minuly rok neměla žádný, ale dcera ano, od Douglas s pečující kosmetikou a byl super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naozaj mal krásny dizajn a rozhodne sa oplatil,produkty v ňom vyzerajú zaujímavo :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť