nedeľa 6. decembra 2020

Douglas Luxury advent calender 2020

 Ahojte!


Dnes tu máme druhú adventnú nedeľu, Vianoce sa tak rýchlo blížia, no ja zatiaľ vôbec nemám vianočnú náladu. Možno sa to dnes zmení, pretože sa konečne chystáme piecť, ale trošičku mi napomáhajú aj moje adventné kalendáre. 

V tomto článku vám chcem ukázať luxury advent calender od parfumérie Douglas, ktorý som otvorila už v novembri. Kaledár stál 39,99 €, má 24 okienok a obsahuje produkty len od značky Douglas. Kozmetiku si často objednávam práve z Douglas eshopu, no ich vlastnú značku vôbec nepoznám. Rozhodla som sa, že ju prostredníctvom tohto kalendára preskúmam. 




Kalendár má na vrchu veľké zrkadlo, pod ním dva šuplíky, v ktorých sa ukývajú produkty. Po vyprázdnení by to mohol byť boxík na prvé malovátka pre malú parádnicu. Ja žiadnu v rodine nemám, tak ešte uvidím ako ho využijem. 

Ale teraz sa už poďme pozrieť na produkty, ktoré sa v ňom ukrývali.


V prvom okienku bola kiss & curl riasenka. Neotvárala som ju, takže neviem ani akú má kefku. Keď už prvé okienko bolo takéto, tešila som sa na ďalšie...


V druhom okienku bol matný lak na nechty v odtieni 700 - natural matte. Laky na nechty mám rada lesklé, takže tento poputuje ďalej. Určite sa nájde niekto, kto ma ho s radosťou zbaví. 


V treťom okienku bol suchý šampón. V poslednej dobe som ho začala používať, ale skôr viac kvôli dodaniu objemu. Ak na to máte nejaký tip, dajte mi vedieť. 


V štvrtom okienku bol krém na ruky s ružou a arganovým olejom. Verím tomu, že po otvorení všetkých adventných kalendárov budem mať doma slušnú zásobu krémov na ruky, no tie nosím so sebou v každej kabelke, dva mám v robote, jeden na nočnom a jeden na kozmetickom stolíku. A nejaké sa nájdu aj v obývačke, takže naozaj na každom rohu :D. 


V piatom okienku bola malá ampulka. Ampulky sem tam používam, ale väčsinou od značky Babor. 


V šiestom okienku bola ďalšia riasenka, ja viem fotka je hrozná, ale dúfam, že je aspoň kus vidieť. Ani túto som neotvárala, pretože mám veľa otvorených riaseniek. Ale potom vyskúšam určite jednu z týchto. 


V siedmom okienku bola špongia na make-up. Jednu v tomto tvare už mám, ale neviem odkiaľ. Špongie som istého času používala každý deň, s istými make-upmi ešte občas áno. Momentálne však používam skôr štetce. 



V ôsmom okienku sa ukrýval červený rúž. Červený rúž býva takmer v každom adventnom kalendári, či v decembrovom alebo vianočnom beauty boxe. Mám takú zásobu, že tento venujem niekomu inému. 



V deviatom okienku bolo zrkadielko. Podobných mám už niekoľko, takže toto urobí radosť niekomu inému.


V desiatom okienku bol fixátor rúžu. Nič podobné vo svojej zbierke ešte nemám, preto som veľmi zvedavá, ako to funguje. Vyzerá to len ako vodička a aplikátor je ako štetček v laku na nechty. 


V jedenástom okienku bol štipček na vlasy. Ja štipčeky nepoužívam, ale mamina áno, preto ho dostane práve ona. 


V dvanástom okienku bol lesk na pery so zväčšujúcim efektom. Mám už niečo podobné od iných značiek a to brnenie v perách mi nie je príjemné a ten efekt mi nestojí za to. Tento tiež vyskúšam, ale ak bude rovnaký, ponúknem ho kamarátkam alebo vyhodím.


V trinástom okienku bolo sérum na vlasy. Neviem presne na čo je, musím si to prečítať, ale séra a olejčeky na vlasy používam rada. 


V štrnástom okienku som objavila čiernu ceruzku na oči, ktorá býva v kalendári každý rok (v tom so zmiešanými značkami) a vždy ich posúvam ďalej, pretože ich nepoužívam. 

V pätnástom okienku bola opäť jedna malá ampulka.


V šestnástom okienku bol opäť krém na ruky, ale tentokrát s citrónom a jasmínom. Vonia veľmi príjemne ovocne a už ho mám v školskej taške. 


V sedemnástom okienku bol červený lak na nechty. Na ten som už čakala... asi klasika adventných kalendárov, ale mám ich už toľko, že ďalší naozaj nepotrebujem.


V osemnástom okienku bol krém na nechtovú kožtičku. Podobný krém som kedysi používala, no potom ho dopoužíval môj manžel. Tento zrejme tiež bude pre nás oboch. 


V devetnástom okienku bol krém na tvár. Čo sa týka krémov na tvár používam momentálne len značky Babor, Elemis a Avant. Tento niekomu podarujem. 


V dvadstatom okienku bol tekutý rúž v peknom ružovom odtieni. Ešte som ho neskúšala, pretože pod masku nosím len balzam na pery. Nechávam ho ešte zatvorený, no keď sa toto korona šialenstvo skončí, určite ho vyvetrám. 


V dvadsiatom prvom okienku bola konjaková špongia. Tú určite dám do kúpeľne. Pri sprchovaní si vždy umývam tvár nejakým čistiacim gélom a táto špongia sa dá využiť aj bez neho. 


V dvadsiatom druhom okienku sa ukrývala báza pod make-up. Tú určite vyskúšam, pretože mi práve jedna dochádza. Ale či ju dokáže nahradiť, to neviem.


V dvadsiatom treťom okienku bol štetec na očné tiene. Ten som už dala na kozmetický stolík a určite ho vyskúšam.




A v poslednom okienku bola maličká paletka so šiestimi odtieňmi. Má úžasné odtiene a ja ju rada vyskúšam. Veľmi sa mi páči. 


Tento adventný kalendár sa mi celkom páčil. Niektoré produkty nie sú nič pre mňa, ale na niektoré sa veľmi teším. Čo poviete vy na tento kalendár? Páčil by sa vám? Alebo ste si ho dokonca kúpili?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára