streda 6. januára 2021

Loreal - air volume mega mascara

 


Ahojte!

Dnes tu pre vás konečne mám ďalší článok. O pár dní prídu aj články ako čo som dostala pod stromček a zhrnutie roku 2020, no dnes som sa rozhodla pre recenziu riasenky air volume mega mascara od značky Loreal. Skôr než sa do toho pustím chcem vám popriať všetko dobré do nového roka, hlavne veľa zdravia a nech je lepší ako rok 2020, prajem vám veľa úspechov! 

Musím sa priznať, že by som si riasenku ani nekúpila, keby ma nezaujalo jej balenie. Je iné ako balenie klasických riaseniek a popravde som si najskôr myslela, že má mäkký obal. Apoň tak to na mňa na fotkách na Notine pôsobilo - ako tuba zubnej pasty. Obal je však pevný v rose gold farbe s matným štoplíkom a čiernym nápisom. Mne sa veľmi páči ako riasenka vyzerá, no podstatnejšie ako jej vzhľad je to, čo dokáže. 

Kefka tejto riasenky je celkom veľká a tučná. Je to normálna klasická štetinková kefka (nie silikónová). Najskôr som sa jej zľakla, pretože za poslednú dobu som používala len riasenky so silikónovými a podstatne menšími kefkami. No už pri prvých použitiach som si všimla, že sa s kefkou skvele pracuje, až na pár čiernych odlačkov na viečku, ale to sa mi stáva s akoukoľvek riasenkou. Nie je to však problém riasenky, ale mojich malých očí :D. 

Pri prvých použitiach je konzistencia riasenky mokrejšia, no po pár použitiach sa mi s ňou líčilo o čosi lepšie, ale to je u mňa u každej riasenky tak. Niektoré riasenky otvorím a nechám ich aj pár dní postáť, aby mali suchšiu konzistenciu. Robíte to tak aj vy alebo to len ja som zvláštna? 

Air volume riasenka mi riasi trošičku predĺži (ja mám však riasy prirodzene dlhé, takže predlžujúce riasenky nevyhľadávam), no je určená hlavne na objem a ten je s ňou naozaj viditeľný. Už po prvej vrstve je efekt vidieť, no po dvoch alebo troch som maximálne spokojná a je to presne ten efekt, ktorý od riasenky požadujem. 

Riasenka má 9 ml, je v odtieni black a kupovala som ju na eshope Notino. Stála niečo okolo 10 €, presne si už nepamätám. 


Pri značke Loreal som z riaseniek ostala veľmi prekvapená, pretože jednou z mojich naobľúbenejších riaseniek je práve lash paradise a veľmi spokojná som bola aj s riasenkou bambi eye. A teraz k nim zaraďujem aj air volume. Čo hovoríte vy na túto riasenku? Skúšali ste ju už?

3 komentáre:

  1. Tuhle řasenku jsem ještě nezkoušela, ale líbí se mi. Má i pěkný obal.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som z nej bola milo prekvapená. Áno, obal je veľmi vydarený :)

      Odstrániť
  2. Tiež mám rada riasenky od Loréal. Túto som ešte neskúšala, ale pozriem sa po nej, vyzeerá dobre. Mimochodom pekné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť