piatok 8. januára 2021

Decembrové beauty boxy - Glossybox, Lookfantastic, My little box, Goodiebox

 


Ahojte!
Máme za sebou už niekoľko januárových dní, a mne až teraz napadlo, že som vám neukázala decembrové beauty boxy. V decembri vždy dúfam, že boxy budú niečím výnimočné, pretože je to vianočný čas...
Ako je už vidieť, všetky boxy mali tento mesiac pekný dizajn. Hodiaci sa k vianociam. Už len tie pekné krabičky a listová kabelka ma veľmi potešili, no samozrejme aj niektoré produkty...



Glossybox
Začneme Glossyboxom, pretože to je box, ktorý odoberám najdlhšie, a to už celých 7 rokov. Dizajn boxu bol nádherný a túto krabičku si určite nechám, pretože vždy mávam vianočnú dekoráciu do ružova, a tak sa k nej bude hodiť. Trblietavé veci tak či tak zbožňujem, preto sa mi tento box zapáčil na prvý pohľad. 

Z produktov som už až taká nadšená nebola. Najviac ma potešil Nudestix - gel color lip & cheek balm, pretože som doteraz z produktmi tejto značky vždy bola spokojná. Grace & stella - rose water facial spray určite tiež vyskúšam. Nailberry - oxygenated nail lacquer strawberry jam je síce pekný lak na nechty, no značku vôbec nepoznám. Dám mu šancu, no na mojich nechtoch len tak niečo nedrží. Yoursanitiser - hand sanitiser gel je dezinfekčný gél na ruky, to síce nie je produkt, ktorý by som v beauty boxe potrebovala, no momentálne je to produkt, ktorý využívam každý deň. Tento si však nechám na kozmetickom stolíku, pretože vždy keď si niečo nanášam prstami, používam predtým dezinfekčný gél. Batiste - dry shampoo je už u mňa klasika. Prvé dva dni sú moje vlasy v pohode, no na tretí deň im už musím pomôcť suchým šampónom a večer si ich zmyjem. Tak mi vydržia aspoň tri dni. Veľká vďaka vynálezcovi suchého šampónu! :D A posledným produktom v tomto boxe je pleťová maska od značky Schaebens, ktorá bola do boxu pridaná ako vzorka navyše.



Lookfantastic box
Lookfantastic je môj najobľúbenejší box. Vždy v ňom nájdem nejaké objavy, ktoré si po spotrebovaní kúpim znova. V decembri bol dizajn boxu veľmi pekný - jednoduchý čierny so zlatou potlačou. 

Čo sa týka produktov, potešili ma viac ako produkty predchádzajúceho boxu. Najviac ma potešil Avant - pro radiance brightening eye final touch. Ak túto značku poznáte, viete aká je drahá. Z beauty boxov už mám niekoľko produktov od značky Avant a poviem vám, sú skvelé. Určite neskôr bude recenzia. Medik8 - hydr8 serum mám už v plnom balení, zamilovala som si toto hydratačné sérum a už som si objednala ďalšie balenie. Toto maličké si nechám na cestovanie. Percy & Reed - hairspray určite využijem, no potrvá to. Takéto mini balenie spreju na vlasy mne vydrží niekoľko mesiacov, pretože ho nepoužívam každý deň. Jecca blac - champagne glow drops vyskúšam, no značku vôbec nepoznám a ešte som o nej ani len nepočula. Tieto rozjasňujúce kvapôčky sa majú buď miešať do make-upu alebo použiť ako tekutý rozjasňovač, vyskúšam oboje a uvidím, či mi to sadne alebo nie. Brushworks - double ended brush štetce sa zídu vždy. Tento je určený na očné linky a očné tiene. TheBalm - petal to the metal eye shadow je metalický krémový očný tieň, ktorý som dostala v tmavom fialovom odtieni. Vyskúšam ho, ale nie je to farba, ktorú by som často využila. 



Gooodiebox
Myslím, že Goodiebox som vám ešte na blogu neukázala. Odoberám ho pár mesiacov a zatiaľ som spokojná. Box pochádza z Dánska, obsahuje často dánsku kozmetiku, ale aj vlastnú kozmetickú značku, ktorú vytvorili exkluzívne pre Goodiebox. Sú to často značky, o ktorých som ešte ani nepočula, preto je to niečo úplne nové. Dizajn boxu je taktiež vianočný a na tomto boxe je skvelé to, že vždy príde vo forme šuplíku, preto sa v ňom dajú dobre skladovať rôzne drobnosti alebo aj kozmetika. 

Decembrový Goodiebox bol opäť plný nových produktov, nových značiek. Jorgobé - niacinamide serum určite vyskúšam a veľmi sa naň teším, pretože ho veľa odoberateliek Goodieboxu chválilo a zháňalo ďalšie balenia. Od tejto značky už mám pílingovú masku na tvár. Mélusino Paris - 3 in 1 mascara with hemp riasenka, ktorá obsahuje aj vitamín E mi príde veľmi zaujímavá. Značku vôbec nepoznám, nikdy som o nej nepočula, no riasenka ma veľmi zaujala. de_CURE - glow cleanser je čistiaca pleťová voda, ktorú taktiež využijem. Od tejto značky už v boxe bol očný, nočný aj denný krém a hydratačné sérum. Realher - definer brow pencil je ceruzka na obočie v odtieni brunette, ktorý mi dokonale sadol. S ceruzkou sa dobre pracuje. Značku už poznám z Glossyboxu. We love the planet - deocreme krémový deodorant bez alumínia už testujem od kedy ho mám. V zime sa takmer vôbec nepotím, hlavne teraz nie, keď len sedím doma, preto mi stačí aj deodorant. Tento pekne sladko vonia a ja ho naozaj rada používam. 



My little box
My little box pochádza z Paríža. Výnimočný je v tom, že nie vždy chodí v krabičke, niekedy vo vrecku, niekedy v nejakej taške, ale niekedy aj v takejto listovej kabelke. Okrem toho v tomto boxe nie je len kozmetika, ale aj nejaké doplnky alebo dekorácia. 

V decembrovom boxe boli tri kozmetické produkty. Prvým z nich je MAC - matte lipstick v krásnom červenom odtieni. Nie že by som červených rúžov mala málo, ale kvôli tomuto obetujem nejaký iný. Rúžou od tejto značky už pár mám a nosím ich veľmi rada. MAC - eyeshadow je v svetlo hnedom odtieni, ktorý určite budem používať. Minulý rok bol v decembrovom boxe taktiež jeden tieň a rúž od značky Mac. Možno z toho bude tradícia. Od značky My little box bola v boxe čistiaca pena na tvár. Tú už mám v kúpeľni a používam ju. Je veľmi jemná, no naozaj pleť dobre vyčistí. Okrem týchto produktov v boxe bola poukážka na nákup u značky Mac v hodnote 15 €, ktorú určite využijem, no teraz toho mám viac, než dosť. V jednej malej krabičke som objavila dva náramky v zlatej farbe, ktoré teraz nosím a som z nich prekvapená. Sprchujem sa s nimi, kúpem sa s nimi, neskladám ich ani v noci a stále vyzerajú ako nové. A ako posledný produkt bolo v boxe púzdro na rúž, do ktorého presne pasuje rúž od Macu. 

Celkovo ma decembrové beauty boxy veľmi potešili. Okrem nich som mala ešte dva limitované vianočené boxy, ktoré vám tiež rada ukážem, ak by ste chceli. 
Ktorý z týchto boxov by sa vám páčil najviac? Páči sa vám takéto zhrnutie boxov za daný mesiac? Dajú sa takto priamo porovnať, alebo sa vám páči viac keď je v článku len jeden box?
Sledujte môj Instagram - pinkshaaark.blog, pretože tam určite čoskoro bude giveaway s produktami aj z beauty boxov. 

4 komentáre:

  1. Och vau, pekné boxíky, najviac by ma potešil ten s macom. Podľa mňa je takýto článok lepší keď sú všetky boxíky pohromade.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mohla by si ešte doplniť ceny tých boxov? To by ma zaujímalo.

      Odstrániť
  2. Ten design boxů je nádherný. A vlastně i obsahově se mi všechny líbí, nejvíce však Glossybox.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť