piatok 16. apríla 2021

Nivea MagicBAR



Ahojte!

O programe Nivea Botschaftler som vám už písala TU. V rámci tohto programu môžete s troškou šťastia dostať produkty na otestovanie, potom však musíte na stránke Nivea vyplniť niekoľko dotazníkov a napísať krátku recenziu. 

Mne sa tentokrát do rúk dostali mydielka na tvár, ktoré sú v sortimente značky Nivea pomerne nové. Vyšlo ich rovno 5 rôznych, a to: 

  • Erfrischend - osviežujúce, obsahuje mandľový olej a čučoriedky
  • Strahlend schön - žiarivo krásne, obsahuje extrakt z ruží a vitamín E
  • Sensitiv - senzitívne, obsahuje olej z hroznových jadierok, je bez parfumácie
  • Anti-Unreiheiten - proti nečistotám, obsahuje extrakt zo zeleného čaju
  • Intensives Peeling - intenzívny píling, obsahuje aktívne uhlie

Ja som dostala variantu Sensitiv a Anti-unreiheiten. Ja som začala testovať mydielko pre citlivú pleť. Nie že by tá moja bola citlivá, ale mám ju v poslednej dobe veľmi suchú. Variantu proti nečistotám pleti som venovala svojmu bratovi, ktorý má pleť mastnú a má aj nejaké tie vyrážky. 

Najskôr všeobecne k mydielkam. Na oficiálnej stránke značky Nivea stoja 5,99 €. Majú 75 g.  Balenie neobsahuje žiadny plast, je z recyklovaného papiera a tento produkt získal aj eko certifikát. V samotnom mydielku nie je absolútne žiadne mydlo, obsahuje 99 % prírodných zložiek a je vegánske. 

Používať sa má tak, že sa napení medzi rukami. Pena sa nanesie na navhlčenú pleť a krúživými pohybmi sa čistí. Samozrejme, treba si dať pozor na oči. Potom sa už len zmyje vodou. Ja som to takto párkrát skúšala, no lepší a čistejší pocit na pleti mám vtedy, keď použijem aj Foreo kefku. 


MagicBAR Sensitiv je na krabičke fialovej farby, no v skutočnostie je biele. Je vhodné pre citlivú pleť, pretože ju vôbec nedráždi. Je bez parfemácie, čo môžem potvrdiť, naozaj po ničom nevonia. 

Mydielko používam po tom, čo som sa odlíčila pomocou micelárnej vody. Vytvára jemnú, no celkom hustú penu, ktorou sa umýva veľmi príjemne. Naozaj pleť vôbec nedráždi, dokonca je po umytí veľmi jemná, hebká a čistá. Nemám pocit pnutia, ani toho, že by mi pleť vysušovalo. Vždy keď použíjem niečo, čo mi nesedí, mám na druhý deň suché šupinky okolo nosa a občas aj na lícach. Po tomto produkte sa mi to vôbec nestalo. 


MagicBAR Anti-Unreiheiten je určené na mastú pleť so sklonom k akné, vyrážkam a nečistotám. Obsahuje liečivé bahno a extrakt zo zeleného čaju. Má napomáhať v boji proti nečistotám pleti, poriadne ju vyčistiť. A zanechávať má čistú a zmatnenú pleť. Toto mydielku je svetlej zelenej farby a vonia jemne po čajovníku. 

Ako som už spomínala, toto mydielko testoval môj brat. Po použití mal pocit poriadne čistej pleti, mal ju hebkú a vôbec nie vysušenú. Na mydielko nalákal už aj maminu, ktorá z neho taktiež bola nadšená. A keďže sa do testovania pustili dvaja, míňa sa im rýchlejšie a už uvažujú nad kúpou ďalšieho. 


Celkovo som ostala veľmi prekvapená z týchto tuhých čističov pleti. Myslím si, že je v ponuke mydielko pre každý typ pleti, takže si naozaj každý vyberie. Mňa zaujalo ešte čierne mydielko, ktoré je s pílingovým efektom. To by som ešte veľmi rada vyskúšala a keď naň natrafím v drogérií, určite si ho vezmem. 
Jediným mínusom týchto MagicBAR-ov je to, že sú balené v papierovom obale (čo je samozrejme na jednej strane skvelé, čo sa ekologického hľadiska týka), takže ho tam po použití nemôžete vrátiť. Takže je potreba si zaobstarať niečo na jeho skladovanie. Ja našťastie mám akrylovú krabičku od iného mydla, ktoré mi na toto dobre poslúži, ale verím tomu, že sa aj medzi vami nájde niekto, kto by ho nemal kam dať. Ale to je naozaj vedľajšie a nič, čo by sa nedalo vyriešit. 


Čo hovoríte vy na MagicBAR? Objavili ste ich už niekde alebo dokonca vyskúšali? Poznáte podobné produkty?

3 komentáre:

  1. Vypadají lákavě a kdysi svého času před pár lety bych jim věřím propadla. Upřímě už moc nevěřím těmto známým značkám typu Nivea, Garnier apod. To je ale můj osobní názor.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie vyzerajú skvelo. Ešte som ich v drogerke nevidela. To na akné by som hneď brala!

    https://www.instagram.com/alexandra_cuchorova/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie vyzerajú zaujímavo, ešte som na ne nenatrafila, ale nejaké by som si vedela vybrať.

    OdpovedaťOdstrániť