pondelok 12. apríla 2021

Môj aktuálny wishlist

 Ahojte!

Dnes som mala veľa voľného času, tak som prechádzala pár e-shopov. Ostala som visieť na Notine, kde som našla niekoľko produktov, ktoré by som rada vyskúšala. Preto som sa rozhodla spísať môj wishlist. Možno to jednu z vás inšpiruje, možno hľadáte niečo podobné alebo dokonca máte na svojom wishliste niečo rovnaké. 

Začala by som vôňami. Už dlho pokukujem po týchto dvoch - YSL Libre a Lancôme La Nuit Trésor. Oboch týchto vôní som už mala vzorku a veľmi sa mi páčili. Momentálne mám 6 otvorených parfémov, takže najskôr nejaké miniem a potom sa ku mne určite tieto dva nasťahujú. O mojich najobľúbenejších parfémoch som vám písala v článku Moje najobľúbenejšie vône


Riasenky skúšam veľmi rada. Keď vyšla nová riasenka Lash Idôle od Lancôme, hneď mi padla do oka a musím ju vyskúšať. To isté platí o novej riasenke Sky High od Maybelline, cítim sa ako posledný človek na svete, ktorý ju ešte nemá. To sa však určite zmení! 


A keď sme už pri značke Maybelline. Ich lesky Lifter gloss som si zamilovala na prvý pohľad. Musím uznať, že čo sa týka balenia, to má Maybelline pri týchto leskoch naozaj vychytané. Nie že by som ich potrebovala, ale musím ich mať. Najviac sa mi páčia tieto dva, sú to odtiene Pearl a Silk. 


Od značky By Terry by som chcela asi všetko. Rada by som vyskúšala make-up, púder a korektor. Ale úplne najradšej by som vlastnila píling a balzam na pery. Balzam na pery už doma mám v tekutej forme, najskôr som ho nechcela používať, pretože vôňa ruží nepatrí medzi moje obľúbené. Ale vonia tak príjemné, že som si ho zamilovala. Tento v kalíšku má byť však ešte lepší. Musím ho mať!


Na chvíľku pri perách ešte ostaneme. Posledné mesiace trpím na suché pery a hlavne kútik, ktorý sa mi na pár dní zahojil, a potom sa mi urobil zase. A toto sa stále opakuje. Neviem sa ho zbaviť. Jedna známa mi odporučila Eucerin Aquaphor, ktorý jej na kútiky a popraskané pery pomohol. Chcem ho vyskúšať, možno pomôže aj mne. 


Nedávno sa mi do rúk dostali miniatúrka šampónu a masky od značky Shu Uemura. Moje vlasy po nich boli také hebučké a lesklé. Bola som veľmi prekvapená, čo dokážu! Okrem toho krásne voňali. Produkty tejto značky by som veľmi rada opäť vyskúšala. 


Dlhú dobu hľadám dobré nožničky do kabelky, zaujal ma tento setík pozostavajúci z nožničiek, pilníku a pinzety od značky Bohemia. Setík vyzerá veľmi milo, navyše je to česká značka, čo je mi veľmi sympatické, preto som sa rozhodla, že práve tieto nožničky (a aj pilník a pinzeta) sa nasťahujú do mojej kabelky. 

Tiež si momentálne pozeráte len tak eshopy a hádžete produkty do košíku len tak z nudy? Alebo len mne je už tak dlho... Každopádne, dajte mi vedieť, po akom kozmetickom produkte práve túžite vy. 

3 komentáre:

  1. Já jsem taky toužila po té řasence od Sky high a nakonec si ji i koupila a nelituji. Na blogu je už i recenze. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tiež včera prišla, ale ešte som ju neskúšala. Tak to sa hneď idem pozrieť :)

      Odstrániť
  2. Sky High špirálu chcem tiež vyskúšať

    OdpovedaťOdstrániť