sobota 10. apríla 2021

Easter Eggs - Glossybox a Lookfantastic

 

Ahojte! 

A máme po Veľkej noci, dúfam, že ste si ju užili, aj keď opäť nebola taká, na akú sme zvyknutí. Moja Veľká noc je za normálnych okolností pracovná, no tento rok som si ju užila v pohodlí domova. A aby som aspoň trošičku mala pocit, že nejaká Veľká noc vôbec bola, objednala som si dve vajíčka. Nie, nie sú čokoládové, ale za to plnené kozmetikou. Tie ma potešia viac! Jedno je od Glossyboxu a jedno od Lookfantastic. 

Easter Egg od Glossyboxu dorazilo veľmi rýchlo, už niekedy v polke marca. U Lookfantastic to bolo trošičku komplikovanejšie, po asi troch mailoch, kde sa ospravedlňovali, že ho ešte stále neposlali nakoniec dorazilo prvého apríla. 

GLOSSYBOX Easter Egg je krásne ružové vajíčko s bielimi, ružovými a zlatými fliačikmi. Na vrchu s čiernou mašľou s logom a nápisom Glossybox. Toto vajíčko stálo 35 € pre odoberateľky Glossyboxu, pre všetkých ostatných 45 €. Obsahuje 8 produktov v celkovej hodnote 118 €.

V Glossybox vajíčku som našla mini riasenku od značky Benefit a konkrétne je to Roller lash. Produkty tejto značky mám veľmi rada, aj túto riasenku už dobre poznám. No medzi moje najobľúbenejšie nepatrí. Je dobrá a keď ju mám, tak ju aj miniem, ale od Benefitu mám najradšej BADgal Bang riasenku.

Nečakala som, že vo vajíčku nájdem aj bižutériu, O tej od značky Tosh viem, že je kvalitná. No prekvapilo ma, že tento set je len na jedno ucho. Ani jedna náušnica nemá páru, no veľmi sa mi páčili, preto som si zaobstarala ešte jeden takýto set. 

Haan pocket od značky Haan je dezinfekčný sprej, ktorý ma na prvý pohľad zaujal. Je tenučký, naozaj sa zmestí či do vrecka, tak aj do každej kabelky. Navyše ruky vôbec nevysušuje a má krásnu vôňu. 

The clean beauty balance mask od značky Hej organic určite rada vyskúšam. Má to byť hydratačná maska, ktorá obsahuje rôzne oleje a ružovú vodu. Svoju ružovú farbu získala zafarbením pomocou cvikli. 

Canalash od značky Nutracosmetics je sérum na rast rias. Má vegánske zloženie a hlavnou zložkou je olej z konope. Má dosiahnuť viditeľné výsledky už za pár týždňov používania. Ja som už mala niekoľko sér od tejto značky, a áno fungujú, no ja mám prirodzene dlhé riasy, takže ich nevyhľadávam. Vyskúšam aj spotrebujem aj toto sérum, no sama by som si ho nekúpila. 

White tea ginger lily od Elizabeth Arden je veľmi pekná vôňa, taká čistá a zároveň jemná kvetinová. Už som si ju postavila ku svojim vôňam a teším sa na jej používanie. Je to len maličké balenie, no ja som sa veľmi potešila. 

Self tan purity bronzing water face mist od značky St. Tropez ma zase až tak nenadchol. Je to samoopaľovací sprej na tvár. Samoopaľováky som skúšala naposledy na strednej a nedopadlo to dobre. Odvety už nechcem. Radšej budem bledá, ale toto si už neurobím. Poputuje k niekomu, komu urobí radosť. 

A posledným produktom, ktorý ma potešil najviac je Super glow serum od značky One.two.free. Toto sérum obsahuje vitamín C, má pleť rozjasniť, napomáhať proti jemným vráskam a pigmentovým škvrnám. Značka One.two.free si dáva záležať na zložkách svojich produktov. Sú vhodné pre všetky typy pleti aj pre tú citlivú. 

LOOKFANTASTIC EASTER EGG

Lookfantastic je nádherné vajíčko, niekto si na ňom dal naozaj záležať. Navyše prišlo v peknej ružovej krabici, ešte neviem, čo si do nej dám, ale určite si ju nechám. Toto veľkonočné vajíčko stálo 65 € pre odoberateľky Lookfantastic boxu, pre všetkých ostatných 75 €. Obsahuje 6 produktov v celkovej hodnote približne 250 €.

Prvým produktom, čo mi padol do oka bol Gel balm cleanser od značky Eve Lom. Od tejto značky mám už ich čistiaci balzam, ktorý zbožňujem. Často sa ním odličujem, no tento cleanser bude skôr na čistenie pleti práve po odlíčení a ja ich chcem vyskúšať ako kombo. Určite to bude skvelé a veľmi som sa potešila, že som vo vajíčku našla takýto produkt. 

Kale infused dream coctail od značky Color wow je produkt do vlasov, ktorý sa neoplachuje. Za úlohu má vlasy spevňovať a obnoviť ich elastickosť. Color wow produkty sú určené na farbené vlasy, pretože práve farbené vlasy potrebujú starostlivosti viac. 

The lipstick od Diego dalla Palma má nádherný odtieň 46 il rossetto, čo je pekná ružová nude farbička. Podobných už síce mám niekoľko, ale nevadí mi to. Okrem toho mám od tejto značky už aj kontúrku podobnej farby, takže som nadšená. Rúž je krémový, nie je matný, ale ani príliš leský. Taká zlatá stedná cesta. 

Dragon´s blood eye gel od značky Rodial ma taktiež veľmi potešil. Očný krém používam každý deň a teraz keď už mám okolo tridsiatky začínam pociťovať, aký je očný krém dôležitý. A hlavne kvalitný očný krém. Tento má obnovovať elasticitu pleti už po 3 mesiacoch používania a taktiež redukovať jemné vrásky.

Pro-collagen marine oil od značky Elemis je olejček proti stárnutiu pleti, ktorý má pleť poriadne vyživovať. Z tohto  produktu som sa aj potešila  a aj nie. Značku Elemis mám veľmi rada, no olejčeky nie sú nič pre mňa. Nemám rada ten pocit na pleti, no dám mu šancu, možno mi nebude taký nepríjemný. 

A posledným produktom je Resistance ciment thermique od značky Kérastase. Je to bezoplachový produkt na vlasy, ktorý ich má chrániť pred teplom. Má sa jednoducho naniesť do dĺžok a končekov, do uterákom usušených vlasov a potom sa vlasy môžu fénovať a ďalej stylovať. 


Obidve vajíčka mali niečo do seba. Z obidvoch som bola príjemne prekvapená, no keby som si mala vybrať iba jedno, bolo by to od Lookfantastic. Hoci bolo drahšie, boli v ňom skvelé produkty. Najviac sa teším z čistiaceho gélu od Eve Lom, očného gélu od Rodial a pleťové séra od značky One.two.free. 

Ako sa vám páčili tieto vajíčka? Ktoré sa vám páčilo viac?

1 komentár:

  1. Už len to ako tie vajcia vyzerajú je fascinujúce! Z produktov by som sa tiež potešila.

    OdpovedaťOdstrániť