sobota 1. júna 2024

Charlotte Tilbury - Charlotte´s beautiful skin foudation

 

Ahojte!

Dnes vám chcem ukázať make-up, ktorý som si ani nekúpila. Bol k nákupu zadarmo, no ja som sa mu rozhodla dať šancu. Jedná sa o Charlotte´s beautiful skin foundation, ktorý normálne stojí 50 €. Popravde, neviem či by som si ho za túto sumu objednala, no keď ho už mám, tak som si povedala, že ho spotrebujem.


Make-up má klasicky 30 ml a je balený ako tuba s pumpičkou. Keby neviem, že sa jedná o CT, zrejme by som netipla, že sa jedná o tak drahý produkt. Balenie je klasické tubové z plastu, no zas úplne lacno nepôsobí. 

Tento make-up obsahuje kyselinu hyaluronovú, preto sľubuje, že pleť dobre hydratuje. Má pleť opticky vyhladiť a zjednotiť. Má mať dobré krytie a má bez problémov prekryť nedokonalosti pleti, vyrážky, ale má zakryť aj suché miesta na pleti, ktoré sú mojím hlavným nepriateľom. Navyše má posilniť prirodzenú bariéru pleti a chrániť ju pred voľnými radikálmi. 

Ja mám odtieň 2 neutral, čo je pekný neutrálny svetlý odtieň, ktorý mi dokonale sadol. Tento make-up sa neznáša s niektorými podkladovými bázami, no našla som dve z mojej zbierky, s ktorými funguje dokonale. Avšak, tento make-up vyzerá dobre aj bez použitia primeru. 

Dobre sa nanáša a rozotiera, nevyzerá naplácane a netvorí mapy ani fľaky. Čo ma však ohromilo je to, že naozaj nezvýrazní suché miesta na pleti, ktoré ja mám hlavne okolo nosu, ale často aj na čele. Počas dňa mi pleť nevysuší, a to ani v prípade, že ho zafixujem púdrom. Charlotte´s beautiful skin foundation sľubuje 16 hodinovú výdrž, ktorú zatiaľ potvrdiť ani vyvrátiť neviem, pretože som ho na pleti nemala dlhšie ako 12 hodín. To sa určite zmení, keď budem v práci dhšie, no tých 12 hodín vyzeral naozaj dobre. 

Dočítala som sa, že vrchnáčik tohto make-upu dá gravírovať, a tým máte skvelý darček vymyslený. Celé balenie je recyklovateľné, čo je tiež skvelé. 

Nakoniec som veľmi rada, že som ho k nákupu dostala a mohla som ho vyskúšať. Som z neho milo prekvapená a určite sa stane mojou stálicou. Samozrejme vždy počkám na zľavu alebo kým nebude opäť zadarmo k iným produktom. Môžem ho vrelo odporúčať!

Čo hovoríte vy na tento make-up? Máte ho tiež?


2 komentáre:

  1. Tak makeup já nepoužívám vůbec, vlastně ani má mamka, tak jsem asi neměla od koho jeho používání "podědit". Vadí mi cokoli na obličeji,co by se ještě k tomu dalo smazat a já bych byla všude opatlaná 😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to úplne chápem, ja som však mala dosť problémy s pleťou, a tak som si už ako pubertiačka na make-up zvykla. Ale tiež mám aj niekedy obdobie, kedy použijem korektor pod oči a som spokojná.

      Odstrániť