streda 5. júna 2024

Májové nákupy a novinky

 

Ahojte!

Dnes tu pre vás mám májové nákupy a novinky. Pretože som si toho zase dosť nakúpila a nejaké produkty a drobnosti som dostala, rozhodla som sa, že aj tento mesiac urobím článok. Stále dúfam, že príde doba, kedy budem môcť spojiť dva či tri mesiace dokopy, pretože toho bude tak málo... Možno to budú práve tie letné mesiace. 

Do Dm-ka som išla hlavne preto, že som nečakane schytala toľko štípancov od komárov, že mi to vyvolalo alergickú reakciu a moja doktorka mi odporúčala sa lepšie chrániť. Preto som si kúpila sprej proti komárom a inému hmyzu a maličký sprej, ktorý sa nanáša po štipnutí na upokojenie a samozrejme, aby postihnuté miesto nesvrbelo. Oba spreje sú od značky S-quito free, čo je vlastná značka drogérie Dm. Ten veľký spraj má 100 ml a stál 6,95 € a ten menší na upokojenie stál 2,75 € a má 15 ml. 

Milá pani predavačka mi odporučila aj náplaste od značky Moskinto, ktoré sú taktiež určené na štípance. Majú sa cez ne jednoducho nalepiť a potom nesvrbia. Neverila som tomu, no naozaj to funguje. Najlepšie na tom je, že neobsahujú žiadnu chémiu. Nosím ich teraz vždy so sebou v kabelke. Náplaste stáli 5,95 € a v balení ich je 24.

Kúpiť som si potrebovala aj novú žiletku, pretože hoci tá, ktorú som používala v zime veľmi využívaná nebola, no bolo na čase ju vymeniť. Vybrala som si túto od Wilkinson sword z rady Intuition. Vzala som si hneď aj náhradné žiletky, aby som potom nemusela narýchlo zháňať. Pre tieto som sa rozhodla hlavne preto, že boli v akcii. Za balenie 3 žiletiek som zaplatila 9,95 € a nástavec s jednou žiletkou boli zadarmo k tomu. 

A posledným dôvodom mojej návštevy drogérky bolo to, že som potrebovala magnézium. Pracujem v gastronómií a po takej 10-hodinovej šichte na nohách, mávam občas v noci kŕče. Našla som tieto tabletky, ktoré sú aj s obsahom melatonínu a sú určené práve na noc. Už ich beriem asi 2 týždne a musím povedať, že som sa odvtedy na žiadny kŕč nezobudila. A dokonca si myslím, že sa mi aj naozaj ľahšie zaspávalo. Tabletiek je 30 a stáli 4,45 €. Bola na ne však ešte 10 % zľava. 

No a zbytok nákupu už nebol nutný, ale keď som zbadala túto novú radu Glycolic gloss z rady Elvital od značky L´oréal, musela som si ju na testovanie vziať. Zatiaľ som tieto produkty použila len 3-krát, no vidím rozdiel. Ak by vás zaujímala recenzia, dajte mi vedieť. Glycolic gloss shampoo má 200 ml a stál 6,95 €, conditioner má 150 ml a stál taktiež 6,95 €, leave-in serum má 150 ml a stálo 9,95 € a 5 minute lamination treatment má 200 ml a stál 8,95 €.


Táto hydratačná pleťová voda 120h liquid hydrator od značky No Cosmetics mi dochádza a musím povedať, že na moju pleť je skvelá. Od kedy používam dobré hydratačné krémy a túto vodu, nemám na tvári suché šupinky, s ktorými som roky bojovala. Občas sa mi nejaká urobí, ale nie je to také extrémne ako predtým. Táto skvelá vodička má 100 ml a stojí 9,95 €.


Pretože sa mi štetec od Essence zapáčil, kúpila som si ešte jeden. S make-upom, ktorý aktuálne používam, sú skvelé kombo. Štetec stojí 4,45 €. A pretože v lete nosím vlasy rada v drdole alebo nejako vypnuté, vzala som si tento štipec od Ebelin, pretože som doma mala len jeden žltý, ktorý používam pri farbení vlasov, preto z jeho žltej farby už veľa viedieť nie je. Tento mi ihneď padol do oka. Stál 3,75 €.


A ako posledný som si v Dm vzala tento Sunkisser od značky Maybelline. Je v odtieni 03 sol search. Má to byť tekutá lícenka, ktorá má nahradiť aj bronzer a najlepšie vyzerá taká samotná. Zatiaľ som ju skúšala len dvakrát a bola som spokojná. Chcem ju však ešte poriadne otestovať predtým, než ju budem odporúčať. Lícenka má 4,7 ml a stojí 9,95 €.


Po pol roku prišla opäť na dovolenku kamarátka z Bieloruska a tá mi vždy niečo pekné prinesie. Tentokrát je to krásny fialový zápisník, voňavé mydielka, ružové ponožky s mývalom a hrubšie ponožky mi uplietla sama. Okrem toho mi doniesla ešte veľa sladkostí, z ktorých ešte nejaké mám, no nefotila som ich. Veľmi som sa z týchto darčekov tešila a samozrejme dostala krásne darčeky aj ona odo mňa. 


Práve, keď som s tou kamarátkou bola v meste, vošli sme do Rossmannu. Tam som si všimla limitovanú edíciu Summer bliss od značky Mexx. A pretože mali akciu 20 % na značku Mexx a 10 % na celý nákup, ma táto vôňa vyšla len 12 €. Nemohla som ju tam nechať, vonia tak letne, ovocne a sladko. Ako urobená pre mňa. Má 40 ml. 


Mighty patch od značky Hero som už dlhšie chcela vyskúšať. Hlavne pred jahôdkovým obdobím v mesiaci sa mi sem tam vyhodí nejaká nepekná vyrážka. A taktiež občas máva vyrážky aj môj manžel, tak som nám jedno balenie vzala. Predtým sme mali nejaké z amazonu a tie tiež boli dobré, preto očakávam rovnaké účinky aj od týchto. V balení je ich 24 a stáli 9,95 €.


Neviem, ako je to na Slovensku, ale tu dostanete často vzorky vôní, pokiaľ sa registrujete na ich reklamu. Alebo keď odoberáte newsletter. Tentokrát som dostala Daisy a Daisy wild od značky Marc Jacobs. Veľmi sa z nich teším, pretože tieto vône ešte doma nemám.


A posledné, čo som si v máji kúpila je táto deka na piknik alebo na pláž od značky myHome. Zaujala ma hlavne svojím vzorom, ale aj tým ako sa dá pekne zložiť, a tak sa mi zmestí aj do košíka na bicykli. O čo mi hlavne išlo. Stála 9,95 €.


Čo hovoríte vy na tieto nákupy a novinky? Čo pekné ste si v máji kúpili vy?

1 komentár:

  1. Sunkisser som si kúpila tiež a taktiež štetec od Essence. Videla som, že si už vydala aj novšie nákupy, tak idem nakuknúť.

    OdpovedaťOdstrániť