streda 31. júla 2024

Júnové a júlové nákupy

 Ahojte!

Čo vám budem hovoriť, vždy, keď si poviem, že si tento mesiac nič nekúpim, tak to skončí katastrofou. Tak ako aj za posledné dva mesiace. Pripravte sa na to, že je toho naozaj veľa... To najhoršie je, že ani na tej fotke nie je všetko...


Tieto dva mesiace som samozrejme najviac minula v Dm, zavítala som však aj do Rossmannu, ale nakupovala som aj na Lookfantastic a na Amazone...


Začnem tým Dm-kom, pretože tam som urobila niekoľko nákupov. Ako prvé som si vzala tieto broskyňové sprchové gély z limitovanej edície Summer vibes od značky Balea. Balea sprcháče sú u nás doma klasikou, napriek tomu vždy keď nájdem nejaké, ktoré sa mi ihneď zapáčia, vezmem hneď dva alebo rovno tri. Tieto sprcháče majú 300 ml a stoja 55 centov. 


Od značky Balea som vzala aj Parfum deodorant z rady Glamorous moment. Vzala som hneď dva, pretože som ich nekupovala pre seba, ale pre kamarátky, ktoré ich nevedeli zohnať a veľmi ich chceli vyskúšať. Teraz už nie sú vkuse vypredané, no keď som ich zháňala, mali na internete veľký hype a akoby sa po nich zľahla zem. Keď som tieto (mimochodom posledné) dva balenia zbadala, hneď som ich hodila do košíku. Majú 150 ml a stáli 95 centov. 


Samozrejme, že som myslela aj na svojho drahého. On už roky používa len Head&shoulders šampón a to ten klasický Classic clean. Je to šampón proti lupinám, jemu veľmi vyhovuje, u mňa to malo presne opačný efekt, že mi pokožku hlavy tak vysušil, že sa mi tvorili lupiny. Šampóny som kupovala v akcii za 3,99 € a majú po 300 ml. 


Túto Rexonu si kupujem už roky a nikdy ma nesklamala. Je to krémová verzia anti-transpirantu vo vôni Clean scent z rady Maximum protection. Má 45 ml a stojí 5,95 €. Taktiež som si vzala rovno dve balenia, pretože pri tomto produkte som vždy rada, keď mám jedno balenie v zálohe. 


Čo mi v lete nesmie chýbať je aj pleťový sprej, nosím ho v taške na pláž, v kabelke, ale v horúčavách mám jeden aj na záhrade. Vzala som si dva obyčajné a dva s vôňou manga a ibišteku. Sú taktiež od značky Balea a všetky majú po 150 ml a stoja 1,45 €.


Pleťovú vodu od L´oreal mám veľmi rada, preto keď na ňu bola 20% akcia, tak som si vzala rovno tri a jedna z nich je už takmer spotrebovaná. Táto pleťová voda je z rady Age perfect a má osviežujúci efekt, no ja ju rada používam večer po odlíčení. Je z rady Age perfect, má 200 ml a kupovala som ich po 3,16 € (normálna cena je 3,95 €). 


Garnier deep cleanser sa stal mojou stálicou v kúpeľni, chystám sa na článok o mojej najobľúbenejšej pleťovke, no neviem, kedy sa k tomu dostanem. Týmto čistiacim gélom nečistím len moju pleť, ale umývam ním aj moje kozmetické štetce a mám pocit, že odkedy to tak robím, tvorí sa mi na pleti oveľa menej nečistôt. Gél má 250 ml a stojí 5,95 €.


Tieto znovupoužiteľné tyčinky na korekciu make-upu mi padli do oka pri prechádzaní regálov v Dm. Pretože ja si proste riasenku neviem dať bez toho, aby som ju mala všade. Už ich používam pár týždňov a musím povedať, že som nadšená. Umývam ich taktiež tým Garnier gélom a potom vyzerajú ako nové. Sú od značky Ebelin. V balení sú 4 takéto tyčinky a stáli 1,45 € a ja som si vzala rovno 4 balenia. 


Žiletky sa v lete tiež vždy zídu, no ja ich mám už dobrú zásobu. Napriek tomu som sa nechala zlákať, keď som ich videla v akcii ku strojčeku náhradné holiace hlavice zadarmo. Vzala som si tento set od značky Wilkinson sword a zaplatila som zaň 4,95 €.


Mexx Summer bliss ste už videli v niektorom z predošlých nakupovacích článkov. Avšak, potrebovala som ešte jeden do práce. Jeho výdrž nie je ktovie aká, no veľmi sa mi páči tá vôňa. Je to sladká ovocná vôňa, ktorú som si naozaj zamilovala. Vôňa má 40 ml a stála 16,45 €.


Potrebovala som opäť doplniť zásobu produktov na obočie, a tak som vzala dve moje stálice - Essence Make me brow (3,8 g za 2,75 €) a Catrice Eye brow stylist (1,6 g za 2,75 €). Okrem nich som chcela vyskúšať tenučkú ceruzku na obočie od Essence, a to Micro precise waterproof. Má 0,05 g a stála 1,95 €.


Už dlhšie som chcela vyskúšať Micro-gel needling od značky Be routine. Raz som od tej značky mala masky pod oči taktiež s tými malými ihličkami a bola som veľmi prekvapená. Tento set ma stál 29,95 €. Okrem toho som si objednala aj náplaste na vyrážky, ktoré sú tiež s malými ihličkami, či budú lepšie ako iné podobné náplaste som ozaj veľmi zvedavá. V balení je ich 6 a stáli 6,95 €.


Normálne si riasy nelepím, pretože mám svoje prirodzene dlhé a v niektorých fázach aj dosť husté. Avšak na nejaké príležitosti by som si rada riasy ešte viac zvýraznila. Dúfam, že s týmto setom to zvládnem aj ja, tak uvidíme. Je od značky Ardell, je v ňom 30 trsov a stál 15,95 €.


Invisible spot treatment od značky No cosmetics som si vzala preto, že som čítala recenziu u jednej blogerky, ktorej dôverujem. Je to jemný gél, ktorý si môžete dať na vyrážku, nechať uschnúť a môžete na to normálne naniesť make-up. Hlavne keď si nejakú vyrážku rozdráždim, je potom ťažké na ňu naniesť make-up či korektor. S týmto produktom to naozaj funguje. Som nadšená! Má 15 ml a stál 9,95 €.


Pretože ma nefarbený fluid od značky Nivea tak veľmi zaujal, chcela som vyskúšať aj ten zafarbený. A toto je za mňa veľké sklamanie. Keď ho poriadne rozotriem, to zafarbenie nie je vidieť. Dokonca má aj nižšie SPF-ko ako ten nefarbený fluid. V akcii som si kúpila rovno dva, a už teraz viem, že ten nový poputuje ku kamarátke a ten otestovaný do Trashy. Fluid má 30 ml a v akcii som za obidva dala 20 €.


Potrebovala som aj nové pilníky na nechty, rozhodla som sa vziať si jeden pilník od značky Ebelin, ktorý stál 1,25 € a jeden set pilníkov od značky Parsa, za ktorý som zaplatila 2,99 €.


Sprej na vlny a brčky počas noci od značky Balea som si vzala len tak na skúšku. Vždy si vlny robievam počas noci a do tohto produktu vkladám nádej, že vydržia o čosi dlhšie v perfektnom stave. Ešte som ho neskúšala, no dajte mi vedieť, či by vás zaujímala recenzia. Sprej má 150 ml a stál 1,95 €.


Od Catrice som zbadala limitku Poolside of life a vybrala som si olej na pery v odtieni Keep it pool. Ešte som ho neskúšala, no má voňať po melóne, pery príjemne chladiť a má mať efekt lesku. Má 3,6 ml a stál 3,95 €.


V dm appke som mala kupón s 20 % zľavou na značku Nyx. Pretože som už dlho nič od Nyxu neskúšala, rozhodla som si vziať pár produktov. Fat oil slick click som si vzala rovno v troch odtieňoch, pretože som si tento typ produktu veľmi obľúbila (mám ich už od Essence, Catrice, Trend it up, Tarte). Ružový je v odtieni Thriving, ten hnedý má odtieň Hits different a ten biely je priehľadný s trblietkami a je v odtieni Main character. Všetky majú 2 g a normálne stoja 8,95 €. Face freezie reusable cooling undereye patches sú chladiace vankúšiky pod oči, ktoré sa mi na leto veľmi pozdávali, nechávam ich takto v balení, ale vždy ich dám počas noci do chladničky. Môžem len a len odporúčať. Stoja 9,95 €.
Lift&snatch fixku na obočie som si vzala na skúšku, no musím povedať, že sa mi s ceruzkami pracuje ľahšie. Spotrebujem ju, no už si ju neobjednám. Táto je v odtieni Ash brown, má 1 ml a normálne stojí 10,25 €. Nyx mal aj nové bronze Buttermelt bronzer a ja som si jeden vzala, vybrala som si odtieň Butta me up, má veľmi príjemnú až maslovú konzistenciu. Ešte som mu veľa pozornosti nevenovala, no už teraz som si ho obľúbila. Má 5 g a zaplatíte zaň 9,95 €, u nás je tento odtieň momentálne vypredaný. 



Na značku L´oreal bola taktiež zľava 20 %. Preto som si pár produktov vybrala, nie že by som ich potrebovala, ale keď boli v zľave, tak som sa predsa len ulakomila. Vzala som si však len produkty, po ktorých som už dlhšie pokukovala. Ich Infaillible 3-second setting mist som chcela vyskúšať hneď ako vyšiel a áno, je ako lak na vlasy, ale musím povedať, že make-up naozaj dobre zafixuje. Podobný fixačný sprej mám od značky Kryolan a ten je taktiež ako lak na vlasy a presne tak aj smrdí. Ale robí to, čo má. Sprej má 75 ml a stojí 9,95 €. Panorama riasenku som ešte nestihla vyskúšať, pretože mám otvorenú inú a už nerobím tú chybu, že otvorím tri riasenky naraz a potom minimálne jednu vyhodím. Táto riasenka má 10,5 ml a stojí 14,95 €. Sunkisser blush už doma jeden mám, no na leto som si ho zamilovala natoľko, že som chcela aj ďalšie odtiene. Vzala som si rovno dva, pretože som sa nevedela rozhodnúť. Prvý je v odtieni Uptown glow a druhý ten ružový v odtieni Blazing blush. Tieto tekuté lícenky majú 4,7 ml a pri normálnej cene stoja 9,95 €.


Koncom júna som Dm drogérií objavila limitku Coastal breeze od značky Ebelin, ktorá bola podľa mňa veľmi podarená. Najradšej by som si vzala všetko, no nakoniec som si vybrala tieto produkty. Kúpila som si dva turbany na vlasy, pretože tie rada používam a jeden musím vyhodiť, pretože sa mi odtrhol gombík a už je tak spratý, že bolo na čase ho vyhodiť. Tieto od Ebelin boli však také príjemné na dotyk, navyše sa mi aj opticky veľmi páčia, tak som si vzala rovno dva. Jeden stál 4,45 €. Make-up blender by som normálne nevzala, no veľmi sa mi zapáčil, pretože je v tvare mušle. Dlho som žiadny od tejto značky neskúšala, tak som si povedala, že je zase na čase. Stál 2,65 €. Pilníky na nechty som potrebovala, pretože si robím gélové nechty a veľa starých pilníkov som vyhodila. Každý z týchto setov obsahoval 3 pilníky a stál 2,45 €. Chladiace vankúšiky na oči v tvare mušle ma taktiež zaujali viac svojim tvarom, ako tým, že by som ich potrebovala. Ale musím povedať, že sú skvelé. Taktiež ich dávam do chladničky a oceňujem, že nie sú určené len pod oči, ako tie, ktoré ste mohli vidieť vyššie. Tieto sú určené na zatvorené oči a naozaj sú zárakom, keď mám unavené, či opuchnuté oči. Dokonca ma zachránili aj keď ma do očného viečka uštipol komár. Za mňa palec hore. Vzala som si rovno dva páry a lepšie som ani nemohla urobiť. Jeden pár stál 2,95 €. A ako posledné som z tejto limitky zhrabla 2v1 produkt - je to hrebeň na riasy a kefka na obočie. Ja obe strany používam len na rozčesanie rias, hlavne keď si robím trvalú na riasy. Viem si však predstaviť, že aj na cestovanie je to veľmi praktické. Tento produkt ma stál 2,95 €.


Potom som bola navštíviť drogériu Rossmann, hlavným dôvodom bolo to, že som v Dm nezohnala limitku Summer obsessed od Catrice. A mala som veľké šťastie, pretože tu som ju ešte našla. A keď som tam už bola, naskákalo mi do košíka aj kopec iných vecí. Ja za to proste nemôžem. 


V košíku sa mi ocitli dva sprchové gély od značky Isana s vôňou citrónu a limetky. Neovoňala som ich v predajni, ale myslela som si, že to bude sladká citrusová vôňa. No ona je skôr kyslejšia a veľmi svieža. Na leto sa mi však veľmi páči a určite sa u nás doma spotrebujú. Majú po 300 ml a stoja 55 centov. Okrem nich som pri pokladni v košíku objavila aj mydlo na ruky, taktiež od značky Isana. Opticky sa mi veľmi páčilo, pretože sú na ňom zlaté psíky a ja som milovník psov. Preto som ho tam za 65 centov nemohla nechať. Mydlo má 500 ml a vonia veľmi pekne po kvetinách a ovocí. 


V Rossmanne nikdy neobídem stojan s maskami a tak som si vzala tri balenia masiek pod oči. Sú s niacinamidom a grapefruitom a majú krásny ružový dizajn. Okrem toho masky pod oči od Isana držia lepšie ako tie u konkurencie, a tak si ich vždy kúpim viac. Tieto sú z limitky Pretty pink a stoja 0,99 €.


Strúhatko na ceruzky som už nutne potrebovala a vybrala som si toto od Catrice. Strúhatko stálo 2,29 € a som naozaj prekvapená, ako sa s ním skvelo strúhajú moje ceruzky na obočie. 


Jelly grip hydrating primer od Essence bol u nás doteraz stále vypredaný. Samozrejme len v Dm, v Rossmanne ich mali niekoľko. Túto bázu pod make-up som už dlho chcela vyskúšať a teším sa, že ju konečne mám. Chcem ju porovnať s tou od Milk a popravde, zatiaľ mám pocit, že táto je lepšia! Báza má 29 ml a stála 3,99 €.


Soft radiance finishing powder od značky Rival loves me je novým produktom tejto značky a ja som ho hneď chcela vyskúšať. Je to púder s rozjasňujúcim efektom, čo sa mne naozaj veľmi páči. Musím ho však ešte poriadne otestovať. Púder má 8 g a stojí 3,49 €.


Novinkami boli aj tieto tekuté lícenky, rozjasňovač a bronzer od značky Rival loves me. Všetky sú z rady Cream cushion. Ja som ich chcela vyskúšať, pretože som si krémové produkty veľmi obľúbila a hlavne tie, s tým penovým aplikátorom. Ak na ne chcete recenziu, dajte vedieť v komentároch. Každý z nich má 11 ml a stojí 3,49 €.



Z noviniek značky Rival loves me som si vzala ešte dve paletky. Tá vľavo sa nazýva Ruby chocolate a má krásne nude a ružové odtiene. Candyland je pestrejšia paletka s pastelovými, ale aj výraznejšími odtieňmi. Nevedela som sa rozhodnúť a tak som si vzala obidve. Paletky majú po 14 g a stáli 4,99 €. Kvalitou by som ich porovnala k Essence, ale k tým vydarenejším paletkám. 


A konečne sa dostávam k tej spomínanej limitke Summer obsessed od Catrice. Z tejto limitky som si vzala všetky tri Cooling lip oil, pretože som si myslela, že na leto budú skvelé. Zatiaľ používam len ten žltý Lemon spritz a obľúbila som si ho. Oranžový sa nazýva They see me aperollin´ a fialový Wildberry lillet. Dostali fakt dobre premyslené názvy a preto som ich musela mať. Majú po 11 ml a stáli 4,95 €.


Čo som ale hlavne z tej limitky od Catrice chcela boli ich Bronzing cushion stick, vo všetkých farbách. Najsvetlejší odtieň je Sun of Rhodos, stredný je Sun of Mykonos a ten najtmavší je Sun of Santorini. Najviac ma zaujal ten stredný odtieň, toho tmavého som sa bála, no musím povedať, že keď ho poriadne zapracujem do pleti, tak aj ten odtieň je skvelý. Som z nich nadšená a veľmi sa teším, že som ich zohnala. Všetky majú 16,5 ml a stáli 5,99 €.


Potom som ešte urobila jednu objednávku na Lookfanstatic.de. Pretože bola Hydrabio micelárka od značky Bioderma v akcii za 14,44 € za 500 ml, tak som si vzala rovno dve. Okrem toho som si vzala Dreamy lip kit set masiek na pery od značky Laneige, ktorý obsahuje 4 maličké 3 g masky. Za tento set som zaplatila 18,95 €. Malé balenie Pro-collagen marine cream od značky Elemis som dostala zadarmo k objednávke.


Okrem toho som si objednala Stay naked quickie concealer od značky Urban decay. Vybrala som si odtieň 10NN, ktorý takto na mojej ruke vyzerá príliš svetlý, no moja tvár nie je taká opálená ako moja ruka. Okrem toho to bude skôr odtieň na zimu a jar. Ešte som ho veľmi neodskúšala, no chystám sa naň. Má 16,4 ml a stál 26,45 €. Najviac ma zaujal svojim veľkým balením a tým, že je tam štetček. Na cestovanie bude skvelý. 


Ešte som si dve vecičky objednala aj na Amazone. Hľadala som tam hubky na nechty a narazila som na tieto na make-up od značky Beauty Makeup. Na nechty mi nevyhovujú, ale na make-up sú skvelé. Som milo prekvapená. V balení sú 3 a stáli 4,99 €.


Druhým produktom bol Blush hour creme rouge od značky Profusion cosmetics v odtieni Mai tai. Je to tekutá lícenka, odtieň sa mi takto veľmi nepáčil, no keď som ho vyskúšala, ostala som milo prekvapená. Lícenka má 6 ml a stála 11,99 €.

To je pre dnešok všetko. Ak vás nejaké produkty zaujímajú bližšie, dajte mi vedieť. Okrem toho mi napíšte, čo ste si za poslednú dobu kúpili vy. Majte pekný deň!




2 komentáre:

  1. Fúha, tak to sú poriadne nákupy! Páčia sa mi tie produkty od Rival loves me, hlavne tie dve paletky. Škoda, že tu Rossman nemáme. Catrice bronzer som nezohnala, ale ešte popozerám online.
    Zaujímala by ma recenzia na Rival loves me produkty. Ako tie tekuté lícenky, rozjasňovače a bronzer, tak hlavne na tie paletky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj nám treba Rossmann! Ja vždy len závidím tie značky, čo tam majú. Kamarátka mi vždy nosí z Nemecka nejaké produkty od Isany alebo Rival.

    OdpovedaťOdstrániť