nedeľa 18. augusta 2024

Júnové a júlové beauty boxy - Glossybox, Lookfantastic, My little box

 

Ahojte!

Pretože som v júny nestíhala, rozhodla som sa vám ukázať júnové a júlové beauty boxy v jednom článku. Napadlo mi to hlavne pretože My little box v lete robieva takéto dvojité boxy, pretože tiež chcú mať počas leta aj dovolenky. Preto spojili júnový a júlový box dokopy a taktiež ten augustový so septembrovým. 

Chcela by som však začať tými júnovými boxami. Potom vám ukážem ten dvojitý My little box a potom prejdeme na júlové boxy. Nakoniec by som vám chcela ukázať aj to, čo som objavila v šperkovom boxe Mahina Club od značky Purelei. 

Pretože to veľmi nechcem naťahovať a nechcem, aby ten článok mal milión slov, dnes naozaj len v krátkosti. Lookfantastic box bol v júny celkom podarený. Najviac sa mi páčil parfém od značky Avant. Ale potešili aj labutienky na púder, ktoré som si za poslednú dobu obľúbila. Najviac zvedavá som však na maličké sérum od značky Murad, ktoré som ešte neskúšala. 


V Glossyboxe sú vždy 3 produkty identické a dva produkty sa môžu v boxoch líšiť. Všetci odoberatielia dostali paletku očných tieňov od Catrice, pleťovú masku od I want you naked a šampón od značky Urban alchemy. Ja som si v boxe našla ešte balzam na pery, čo mení farbu od značky Kndr a samoopaľovací prej od značky Mine. Najviac ma potešila maska a paletka, ktorú som už niekoľkokrát použila.


My little box som si obľúbila hlavne preto, že sú v ňom okrem kozmetiky aj nejaké doplnky, či dekorácie. Tentokrát som v ňom našla deku na pláž s červeným tigrom, ktorú už poctivo nosím so sebou vždy, keď ideme ku vode, klobúčik, náušnice a vejár. Samozrejme ma najviac potešila tá deka. Je skvelá. 

Čo sa kozmetických produktov týka, v boxe bol pleťový krém od značky Lavera, malý šampónik od značky Phyto paris, penový čistič pleti a maska v jednom od Estée Lauder, sérum od vlastnej značky My little box, mini lesk na pery od Giorgio Armani, telové mlieko s kokosovou vôňou od značky Moni a paradajkový krém od značky Garancia. 

To boli moje júnové boxíky. Teraz sa spolu pozrieme ešte na tie júlové. 

Lookfantastic box bol znovu vydarený. Objavila som v ňom rukávniky, aby vám pri umývaní nestekala voda po rukách dole od značky brush works. Podobné už mám z Temu a som veľmi spokojná. Takto budem mať náhradu, keď sa budú prať. Od značky Grüum bol v boxe tuhý after sun olej, ktorý zrejme poputuje ďalej, pretože si na produkty v tuhej forme proste neviem zvyknúť. Čistič na štetce od značky Isoclean už dobre poznám a mám ho už doma. Je skvelý na také rýchle čistenie štetcov, no keď ich chcem vyčistiť poriadne, používam radšej iné produkty. Pre mňa známe produkty sú aj píling na telo od First aid beauty a čistiace maslo od značky Elemis, tieto už niekedy v nejakom beauty boxe boli. Najviac ma potešil gél na obočie od značky Anastasia beverly hills. V boxe bola ešte vzorka čistiaceho gélu na pleť od značky Youth to the people

Glossybox bol taktiež vydarený. V boxe boli gumené medvedíky od značky Glow25, na ktoré som veľmi zvedavá, len mám otvorené iné vitamíny. Potešil ma aj štetec od značky Luvia, ktorý dokonale doplnil bronzer od Bellapierre. Nikdy nepohrdnem ani maskou pod oči, v boxe som objavila nejakú od značky Glow on 5th beauty. A posledným produktom je After sun od značky feel free, ktorý toto leto taktiež využijem. Celkovo ma tento box veľmi potešil. Bol naozaj dobre premyslený. 

A ako som sľúbila tu sú ešte šperky z Mahina Club. Šperky od Purelei som si veľmi obľúbila a veľmi rada ich nosím. Ani v lete ma nesklamú a to ani pri vode, či keď sa spotím. Nič im nevadí. Júnový balíček ma veľmi potešil, bola to krásna jemná retiazka s morskou hviezdicou. K nej boli malé náušničky taktiež s morskými hviezdicami. K týmto šperkom bol v balíčku ešte rozjasňovač od Essence, ktorý už doma mám, a tak poputuje ďalej. 

Júlový Mahina Club bol o čosi horší. Vôbec to nie je môj štýl. Retiazka je príliš hrubá a nepáči sa mi ani ten prívesok s palmou. Áno, je to na leto pekné, no ja by som to nenosila. Zato tie náušničky, čo boli k retiazke sa mi veľmi páčia. Sú síce tiež výraznejšie, no palmy sa z nich dajú dať dole. Jemná retiazka s takou jemnou palmičkou by bola oveľa krajšia. A k týmto šperkom bolo ešte holítko a kefky na obočie od značky Wilkinson sword

Čo hovoríte na tie beauty boxy? Ktorý by sa vám páčil najviac? A čo poviete na tie šperky?

1 komentár:

  1. Tak to máš zase peknú nálož kozmetiky na testovanie. Mne sa páči tá retiazka s palmou, na dovolenke by som ju vynosila a potom vzala zase o rok :)

    OdpovedaťOdstrániť