nedeľa 1. septembra 2024

Ktoré kozmetické adventné kalendáre sa oplatia tento rok?

 


Ahojte!

Ja viem, že je začiatok septembra, ale ja som si pred pár dňami objednala svoj prvý adventný kalendár. Je od Glossyboxu a dorazí až koncom októbra... Po jeho objednaní som si povedala, že keď sa už dá objednať tento, určite sú už dostupné aj ďalšie. A áno, je už tak veľa, že by sa do jedného článku nezmestili. Preto som vybrala 10 kalendárov, nejaké z drogérie, niektoré z drahšej kategórie. A určite bude aj druhá časť článku, ale až o pár týždňov... 

Upozorňujem vás však dopredu, že tu nájdete aj náhľad do kalendárov, pri niektorých je to pár produktov, pri niektorých sú tie produkty len vypísané, no a pri niektorých sú kompletne všetky produkty. 


Balea It´s beginning to look a lot like Christmas

Advetný kalendár od značky Balea je klasika. Tento rok sa dá kúpiť za 16,95 €, čo je celkom dosť na to, že sú v ňom len miniatúrky. Sú v ňom sprchové gély, telové mlieko, šampón, ale aj maska na tvár, či vankúšiky pod oči. A ak dobre vidím, tak aj malé červené zrkadielko do kabelky. Tieto vianočné balenia ma vždy dostanú, avšak tento rok si ho vezmem jedine ak by som ho našla vo výpredaji za polovicu ako minulý rok. 

Isana

Podobný prípad je aj kalendár od značky Isana, ktorý je taktiež plný miniatúrok sprchových gélov, šampónov a podobných produktov. Navyše sú v ňom červená huňatá gumička, oddeľovač prstov, či pilník na nechty. Tento kalendár je taktiež už online a kúpiť sa dá za 15,49 €. Aj tento kalendár u mňa skončí jedine v prípade, že ho niekedy začiatkom decembra zoženiem vo výpredaji. 



Essence Make my heart sparkle

Aj keď viem, že Essence adventný kalendár je určený skôr pre mladšie ročníky, vždy bol tak krásny a rozkošný, že som ho musela mať. Tento rok ma neuchvátil ani ten dizajn a už vôbec nie tie produkty. Pre malé slečny, ktoré akurát s kozmetikou začínajú je to však pekný kalendár. Stojí 32,95 €. 



Catrice The great Christmas
Čo sa týka toho dizajnu, tak ten je dokonalý! Avšak, keď sa dívam na tie produkty, ktoré sú v kalendári, nie som až taká nadšená. Catrice má toľko dokonalých produktov, ktorým by som sa potešila, no toto zloženie ma vôbec neoslovilo. Pôsobí to na mňa veľmi nudne a každá z nás už určite doma má podobné odtiene rúžov, lakov na nechty, ceruziek na oči, či pery... Žiadny wow produkt, či niečo nové. Žiaľ, ako dokonale spravili obal, tak to nedoklepli pri výbere produktov. Cena tohto kalendáru je 39,95 €. 


Maybelline (ružový)

Maybelline má online už dva adventné kalendáre. Toto je prvý z nich, ktorý má 24 okienok. Dizajn je veľmi pekný, s obrázkom výhľadu z okienka lietadla, pretože v ňom nájdete tú ružovú variantu riasenky Sky high. Ale, okrem ten riasenky v ňom ani nič zaujímavé nenájdete. Je to naozaj obsah ako každý rok. Aj tento kalendár ma veľmi sklamal, pritom má Maybelline toľko skvelých produktov. Škoda, ale ušetrila som 49,95 €.

Maybelline (fialový)

Druhý adventný kalendár od značky Maybelline je tento fialový, ktorý má 31 okienok. Čo sa týka obsahu, tak v ňom nájdete 6 riaseniek - z toho jednu modrú Sky high, 4 očné linky, 1 ceruzku na oči, 1 primer, 1 lícenku, 1 korektor, 3 kontúrky na pery, 4 rúže, 5 lakov na nechty a 5 prekvapení. Kalendár stojí 69,99 € a mne ani tento kalendár nestojí za to. 


Glossybox

Adventný kalendár od Glossyboxu som mala doteraz každý rok a ani tento rok to nebude inak. 28.8. som si ho objednala v Pre-sale za 79 €, normálna cena bude 85 € pre predplatiteľov Glossyboxu a 99 € pre všetkých ostatných. Zatiaľ sú známe len produkty na obrázku, kde je vidieť napríklad mini riasenka od Benefitu, krém od značky Babor, nejaké sérum od I want you naked alebo aj paletka očných tieňov od Iconic London. Celkovo má mať kalendár 25 okienok, 27 produktov - z toho 20 v originálnych veľkostiach a celková hodnota produktov má byť vyše 700 €. Som už veľmi zvedavá, hneď ako príde, tak vám ho ukážem. 


Lookfantastic

Lookfantastic advetný kalendár má stáť 120 € a má obsahovať produkty v celkovej hodnote viac ako 650 €. Keď vidím tie produkty, tak viem, že by sa mi kalendár veľmi páčil, a preto nad ním intenzívne uvažujem. Uvidím, či bude aj nejaká zľava pre odberateľov beauty boxu alebo nejaký zľavový kód. Kalendár má 25 okienok, v ktorých nájdete 13 produktov v originálnych veľkostiach a ostatné v mini alebo cestovných veľkostiach. 



Benefit The gorgeous grocer

Jedným drahším kalendárom je tento od značky Benefit, na ktorom ma zaujalo hlavne to balenie. Ich kalednáre sú každý rok krásne, avšak ten obsah ma ešte nikdy nezaujal natoľko, aby som si ho objednala. A tak je tomu aj tento rok. Presnú cenu som ešte nenašla, no niekde som čítala, že má stáť okolo 200 €, čo je naozaj veľa. 


Charlotte Tilbury Charlottes beauty treasure chest of love

Posledným a najdrahším kalendárom z môjho dnešného výberu je tento od Charlotte Tilbury. Dizajn je tu zvládnutý tak, že by som si kúpila aj len tú samotnú krabičku. Tento kalednár má stáť 215 € a má 12 okienok. Viem, že minulý rok bol aj zľavový kód, no cena je dosť vysoká, preto neviem, či by som si ho objednala aj so zľavou, ale vyzerá naozaj super!


Napíšte mi, od ktorých značiek by zaujímali adventné kalendáre vás. A samozrejmi mi napíšte, ktoré si nemôžete odpustiť tento rok vy. U mňa to určite pri jednom neostane, aj keďsi to chcem najskôr veľmi dobre premyslieť než si nejaký objednám. 

2 komentáre:

  1. Ten od Balea si chcem kúpiť ak ho uvidím, doteraz som bola spokojná. A Lookfantastic kalendár som už objednala. Teším sa naň, tie produkty sú podľa mňa dobre vybraté, pekný mix.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som zvedavá na ďalšiu časť, o niektorých som ani netušila

    OdpovedaťOdstrániť