nedeľa 25. augusta 2024

Augustové beauty boxy - My little box, Lookfantastic, Glossybox, Mahina Club

 

Ahojte!

Dnes je vonku veľmi škaredo, máme tu 17 stupňov, a hoci mám leto rada, užívam si aj takéto chladnejšie dni, dokonca aj tie upršané. Hlavne preto, že si môžem pokojne sadnúť ku počítaču a nemusím myslieť na to, že ešte treba poliať záhradu... Už sa začínam tešiť aj na jeseň, ako to máte vy? Užívate si ešte leto alebo už máte tých horúčav plné zuby?

Keďže mám všade porozkladané beauty boxy, chcem vám ich ukázať a potom musím všetky produkty potriediť a nájsť im nové miestečko v mojej zbierke. 

Ako prvý dorazil My little box. Je to opäť dvojitý box, pretože to takto robia každý rok. Je to box za august a september, a teda ďalší príde až v októbri, čo mi naozaj nevadí, pretože mám, čo testovať. My little box je skvelý v tom, že v ňom nie je len kozmetika, ale aj nejaké doplnky, dekorácie či rôzne milé maličkosti. Tentokrát je to kockovaná taška a ponožky. Pretože som si práve nakúpila minimálne 10 párov nových ponožiek, tak tieto poputujú k mojej mamke. 

A tým, že tento box je dvojitý, bolo v ňom aj veľa kozmetiky. Našla som tu dva produkty od Essence, a to Baby got blush v odtieni Pinkalicious (10 ml, 3,45 €) a Brow lifting gel set (12 g, 3,95 €), ktorý som ešte neskúšala a sama by som si ho asi ani nekúpila. O to väčšiu mám z neho radosť. Juice boost brightening serum od značky Wildscience (50 ml stojí 42,50 €, v boxe bolo 30 ml) ma veľmi prekvapilo, pretože vôbec nepoznám tento produkt a dokonca ani len tú značku. A práve pre toto milujem beauty boxy, vždy nájdem nové produkty a dokonca som v nich objavila už aj produkty, ktoré som si potom kúpila aj sama. Vinosource hydra je hydratačné sérum od značky Caudalie (30 ml, 25,49 €), ktoré som už raz spotrebovala a bola som veľmi spokojná. Celkovo som ešte od značka Caudalie nemala nič, čo by bol totálny prepadák. Body and hands lotion od značky Terra Mars (100 ml stojí 40,95 €, v boxe bolo síce 100 ml, ale v úplne inom balení ako originál) je krém na telo aj ruky. Krémov na ruky mám takú zásobu, že tento taktiež poputuje k mojej mamine. Vitamin C Creme od značky No cosmetics (50 ml, 8,95 €) ma veľmi potešil. Dlho som premýšľala nad kúpov tohto krému, no vždy som si povedala, že teraz nie. O to viac sa teším, že teraz ho môžem vyskúšať. Značka No cosmetics sa čoraz viac vtláča do mojej rutiny. Hand cream od L:A Bruket (30 ml, 17 €) už dobre poznám. Má hustejšiu konzistenciu a vonia bylinkovo a trochu po citrusoch. Rýchlo sa vsiakne a dobre ruky hydratuje, už keď som ho mala prvýkrát, tak som si ho zamilovala. Ostáva u mňa a poputuje do kabelky. NO.80 cleansing bar od značky Skin chemists (100 g, 34 €) je pevný ružový čistiaci balzam na tvár. Hlavne kvôli ten cene ma zaujal a rada ho vyskúšam. 

V Glossyboxe bolo tentokrát 7 produktov, čo ma veľmi potešilo. Prvým z nich je 8x4 Vanilla twist (150 ml, 2,75 €) je to dezodorant s vôňou vanilky, ktorý si vezmem do kúpeľne v robote. Skvelo zvolený produkt do letného boxu. Face & body mist od značky Naobay (100 ml, 8,75 €) ma potešil tiež, pretože takéto produkty taktiež rada používam, hlavne na osvieženie tváre. Vonia veľmi pekne ovocne, ale veľmi nevydrží. Itchcontrol lotion od značky Cetaphil (295 ml stojí 18,85 € v boxe bolo 145 ml) je krém na upokojenie pleti, vhodný aj pre tých, čo majú neurodermitídu. Najviac ma potešila tá malá oranžová krabička od značky Manifix, pretože som si myslela, že sú v nej uv nálepky na nechty. Po jej otvorení som však ostala sklamaná, pretože v nej bola poukážka na nákup a malý pilníček. Lost paradise od značky Baija (250 g stojí 26 €, v boxe bolo 70 g) je píling na telo, ktorý nádherne vonia. Sweet kiss illuminating blusher od značky Ciaté London (5 g, 23 €) má nádherný odtieň, no momentálne používam skôr tekuté lícenky. Rada no však aj tak vyskúšam, pretože som si ten odtieň zamilovala. A posledným produktom je Power papaya conditioner od značky Mermaid + me (200 ml, 19,99 €). Produkty o tejto značky mám už doma, no priznám sa, že som ich ešte neskúšala a už by sa asi patrilo. 

Celkovo sa mi Glossybox veľmi páčil, až na to sklamanie s pilníkom. Napriek tomu je to vydarený box a už teraz sa teším na ďalší. 

V Lookfantastic boxe bolo tentokrát 5 kozmetických produktov a navyše jedno fialové zrkadielko, pretože tento box oslavoval 10. narodeniny. Zrkadielko má mať hodnotu 17 €. Extraordinary translucent powder od značky Ciaté London (5g, 8 €) už dobre poznám, v boxoch už bol niekoľkokrát. Je to však veľmi dobrý púder, jemne namletý, dobre zafixuje make-up. Money masque od Chris Appleton + Color Wow (50 ml, 14,50 €) je maska na vlasy, ktorá má vlasy hydratovať, dodať im elasticitu. Obsahuje proteíny, antioxidanty, vitamíny a minerály. Som veľmi zvedavá, masku na vlasy mi bolo treba. Pretože som si v poslednej dobe obľúbila tekuté a krémové lícenky, tak ma Buff blush v odtieni Pinched od značky Glow hub (5 g, 13 €). Spotlight highlighter pencil od značky Eyeko (1,4 g, 17 €) už doma mám, preto táto rozjasňujúca ceruzka poputuje ďalej. Určite nájdem niekoho, kto sa z nej poteší. A posledným produktom tohto boxu je Ritual of Karma foaming shower gel od značky Rituals (50 ml, 7 €). Túto značku ja zbožňujem, takže sa vždy poteším, keď niečo nájdem v boxe. Sprchové peny sa u nás minú vždy, dokonca sa im vždy potešia aj iný členovia rodiny. 

A ako posledný vám chcem ukázať Mahina Club boxík so šperkami od značky Purelei. Tentokrát je to jemnučká nežná retiazka s príveskom. Rovnaké prívesky sú aj na náušničkách a visia z nich retiazky. Ešte som si ich neskúšala, že ako ukážu na mne, no v prípade, že by sa mi to takto nepáčilo, dajú sa tie retiazky a prívesky dať z náušníc dole. Tentokrát som však so šperkami veľmi spokojná. 

Čo hovoríte na tieto boxy? Ktorý by sa vám páčil naviac?

2 komentáre: