nedeľa 7. septembra 2014

Beauty box - I am beautiful


Beauty box - I am beautiful

Vyhrala som box z jedného eshopu. Veľmi som sa tešila, pretože ten box normálne stojí 20 € a nikdy som si nebola istá, či sa to oplatí. 

Tento mesiac bol box pod názvom Kissed by the sun.


A či by sa mi to oplatilo?
Poďme teda hneď k produktom, ktoré v ňom boli...


Ako prvá mi padla do oka táto riasenka. Manhattan Supreme Lash Mascara s arganovým olejom riasy vyživuje. Riasenka sama o sebe má dodávať objem a riasy predlžovať. 
6,99 € 


Deborah Ombretto 24h Velvet očný tieň, o ktorom sa v popisku píše, že v lete je dobrým spoločníkom nie len v práci, ale aj na letných párty.
5,49 €


Alessandro lak na nechty, farba vhodná na teplé letné dni, má rýchlo schnúť a dlho vydržať. 
9,95 €


Debby Kiss My Lips Gloss obsahuje extrakt z exotického ovocia a vitamín E, ktoré dodávajú pery potrebnú hydratáciu. 



Gosh Precious Powder Pearls tento ultrajemný púder vo forme periel sa dá ľahko nanášať na pleť a vytvorí krásny letný bronz.
13,99 €


Catrice Multi Style Matt Eyeliner s týmto inovatívnym aplikátorom ľahko a rýchlo vykúzlite tenkú či hrubšiu linku. Tmavočierna ale hlavne matná textúra tejto linky má byť dlhotrvajúca, takže perfektná pre horúce letné dni. 
3,49 €


Extra v tomto boxe bol ešte tento náramok, ktorého cena je 5,99 €.


Vzorka masky na vlasy od Aussie tiež v boxe bola len tak, pretože tá vôbec v popisku nie je. 


Ja hodnotím box celkovo na výbornú. Tému box dodržal, všetko sú to produkty v krásnych bronzových alebo príjemných letných farbách. Mojimi favoritmi sa ihneď stali riasenka a bronzové perličky. 

Riasenka je naozaj úžasná, ale musím povedať, že v drogérií som ju ešte nevidela. Vytvára naozaj krásny objem a predlžuje, či už naozaj ten arganový olej niečo robí alebo nie, to posúdiť neviem, ale podľa mňa výborná riasenka.
Bronzové perličky vyzerajú na pleti naozaj pekne, dokonca ich budem rada nosiť aj na jeseň. 
Očný tieň nie je až tak úplne môj štýl, ale s nejakou tmavšou farbou to bude určite super kombinácia. Takže ho zatiaľ nezatracujem. Pigmentácia je skvelá, nepráši a nezalieza do vrások. 
Lak na nechty v podobnej farbe mám, no laky od tejto značky mám veľmi rada. Ale zrejme už viem, kam poputuje.
Lesk na pery veľmi nepoužívam, ale tento som pár dní na perách mala a musím povedať, že bol fajn. Na perách bol príjemný a na leto len taký jemný lesk nie je nikdy zlý.
Očná linka ma veľmi potešila, hlavne preto, že je matná. Viac v osobitnej recenzii, práve som v testovacej fáze :)
Náramok nie je nič pre mňa, určite ho podarujem niekoho, kto ho aj využije. 

Skúšala som sa s novými produktami aj líčiť, tak prikladám aj fotky, aby ste videli asi ako vyzerajú.

Produkty z boxu, ktoré boli použité v tomto líčení - lesk na pery, očná linka, očný tieň, bronzujúce perličky a riasenka. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára