utorok 23. decembra 2014

Giveaway, posledná v roku 2014

Giveaway!!! :)

Na facebookovej stránke blogu som vám avízovala, že posledná tohtoročná giveaway bude s produktami z Glossyboxu. Zmiešala som teda pár produktov z novembrového, pár z decembrového a pridala som tri laky od značky Ciaté, pretože som si kúpila adventný kalendár s týmito lakmi a je ich príliš veľa, takže nimi poteším aj vás...

O aké produkty sa teda presne jedná?



Goldwell - style sign glamour whip - tužidlová pena
Maybelline - baby skin - báza pod make-up
Nicka K - colorluxe powder blush
bellapierre cosmetics - strieborné trblietky
Weleda - levanduľová aróma do kúpeľa
ciaté - laky na nechty 

Podmienky sú úplne jednoduché: Odoberať blog cez GFC.
Do komentára napíšte pod akým menom odoberáte. Ak ste dali like aj na fb stránku blogu, môžete pridať ďalší komentár s menom, pod ktorým ste tak urobili. Ak dáte zdieľať môžete pridať aj tretí komentár s linkom, kde ste zdieľali.
Vaše maily mi písať nemusíte, výherkyňa sa musí ozvať sama.
Súťaž trvá do 21.01.2015, víťaz bude vyhlásený v priebehu dňa 22. 01. 2015

Pozor! Pokiaľ sa chcete do giveaway zapojiť, vaše komentáre pridávajte pod tento článok KLIK, pretože tam bola giveaway už vyhlásená. 
Komentáre pod týmto článkom nebudú do giveaway zarátané.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára