streda 22. júla 2015

Glossybox - vive la France Edition + víťazka giveaway

Ahojte!
Ako každý mesiac, tak aj tento tu pre vás mám článok o tom, čo bolo v Glossyboxe. Tentokrát to bola edícia vive la France, ktorá mala obsahovať francúzsku kozmetiku. Veľmi som sa na tento boxík tešila, pretože táto téma ma nadchla. Nevedela som sa dočkať, kedy mi príde a bola som veľmi zvedavá na produkty v ňom...



Dizajn boxu tento mesiac nie je klasický ružový, ale opäť nádherný :). Dizajn navrhla ilustrátorka Jamie Lee Reardin. 


Po otvorení vrchnej časti boxu to stále vyzeralo veľmi zaujímavo. Tentokrát bolo všetko previazanou bielou stužkou.


A pod týmto červeným papierom sa už ukrývajú samotné produkty, ku ktorým sa za chvíľočku dostanem. Samozrejme nálepka s logom Glossyboxu nesmie chýbať.


Glossy Magazin mal tiež skvelú titulku a tentokrát v ňom boli dosť zaujímavé témy. Najskôr si môžete prečítať popisy produktov, ktoré v boxe nájdete, ďalej článok o tom, čo by sme sa od Francúziek mali učiť, líčenie, rozhovor s autorkou ilustrácií, čo môžete zažiť v Paríži, recept na makrónky a diy projekt.

A teraz sa už konečne dostávam k samotným produktom, ktoré sa ukrývali v boxe...


Elvital
Sun Defense
 Tento jemný letný šampón vlasy vyživuje, regeneruje a chráni pred záťažou, akou je uv žiarenie, horúčavy, soľ a chlór. Zato zodpovedá obzvlášť ochranná formula, ktorá spojila lotosový nektár s uv filtrami. A výsledok? Lesklé, pružné a zdravé vlasy.
Cena: 2,99 € za 250 ml


 Avéne
Eau Thermale
Termálna voda vo svojej najčistejšej podobe - ako praktický sprej. Je to už klasika, či na osvieženie, na fixáciu make-upu... Je to beauty-multitalent, ktorý oživí, ale aj upokojí. 
 Cena: 2,95 za 50 ml



 NoxiDoxi
Enhancing Serum Base
Toto sérum slúži hlavne na ochranu pleť pred voľnými radikálmi. Komplex CR26 hydratuje pleť od najvrchnejšej vrstvy pleti, a to 24 hodín a zároveň prevlhčuje aj pleťové bunky, ktoré sa nachádzajú aj hlbšie v pleti. Antioxidačné a protizápalové účinky séra pomáhajú pleti zahnať záťaž z vonku. 
Cena: 39,90 € za 30 ml


Lollipops Make Up
Lip Balm "délicieuse"
Nádych vanilky, krémová textúra, premyslený dizajn... Taký je jemný balzam na pery od Lollipops. Je naozaj super jemný a bezfarebný. Pery vyživuje včelím voskom a olejom z orieškov makadamia. Regeneruje a chráni pred vysušovaním a vďaka vitamínu E aj voči škodlivému uv žiareniu. 
Cena: 4,95 € za 10 ml
 Manna Kadar Cosmetics
Lash Primer
Tento lash primer je produkt, na aký možno ešte nie sme zvyknuté. Tento trend produkt sa využíva na vytvorenie dokonalého objemu rias. Riasy vyživuje cez noc a je perfektnou bázou pod riasenku. 
Cena: 21,30 € za 4g



 Tento produkt nemá žiadny popis, pretože bol vložený len tak navyše. Je to ale handrička so samoopaľovacím produktom. Neviem, či ho použijem, možno skúsim...

Moje hodnotenie boxu:
Dizajn boxu za mňa top! Veľmi sa mi páči a už uvažujem, kam si box idem postaviť, aby som ho každý deň mohla obdivovať. 
Čo sa týka produktov tak som dúfala v nejaký pekný rúž alebo očný tieň. Ale dobre no. 
Šampón ma teda nepotešil vôbec, pretože sa dá kúpiť v každej drogérií a Loreal už dávno nie je francúzska značka. Značka tam bola založená, ale väčšina ich výrobkov (vrátane tohto šampónu) sa už vyrába v Nemecku. 
Avéne termálnu vodu milujem, takže tej som sa veľmi potešila. Mám jedno plné balenie na kozmetickom stole. Túto vodu nepoužívam len ja, ale aj môj priateľ, takže ešte jedno mini balenie určite nezaškodí.
Pleťové sérum, no čo k tomu dodať... Podobných krémov mám už z boxov hory doly, ale nie vždy plnia to, čo sľubujú. Vyskúšam, uvidím...
Balzam na pery som už skúšala. Vonia sladko a aj tak chutí. Na perách je veľmi príjemný. Vypadá to na pekné priateľstvo :)
A nakoniec báza na riasy - neviem, čo si o tom mám myslieť. Pod riasenku to chápem. Ale že sa to dá použiť ako kúra na noc? Som veľmi zvedavá, či to niečo s riasami urobí. 

Čo hovoríte vy na tento box a tie produkty?

A teraz už k sľúbenému vyhláseniu víťazky giveaway...

Stala sa ňou Sara Maďarová. 

Sara, prosím ťa ozvi sa mi na mail pinkshaaark@gmail.com

A ako som už napísala v podmienkach ak sa víťazka do 7 dní neozve, žrebujem znovu.

Vy ostatné, nebuďte smutné, pretože onedlho odštartujem novú giveaway.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára