štvrtok 16. júla 2015

Vybarvi se - biela, perleťová

Ahojte!
Dnes sa opäť vyfarbujeme a na rad sa dostala biela a perleťová. Tejto farbe som sa veľmi potešila, pretože ju mám naozaj veľmi rada. Či už v oblečení, doplnkoch, kozmetike, ale aj celá moja spálňa je zariadená do biela.
Biela je veľmi univerzálna a hodí sa ku všetkým farbám. Patrí medzi moje najobľúbenejšie farby...

Produktov v bielych obaloch mám doma neúrekom, ale keby som vám mala všetky ukázať, tak by tento článok bol veľmi veľmi dlhý. Takže som vybrala len pár. 


Moje biele laky na nechty a biele perličky. Na laku od LCN nie je vyznačený odtieň, ale je to krásna čistá biela, kryje už v prvej vrstve. Butter London kryje asi v tretej vrstve, no má skvelú výdrž. Je v odtieni cream tea. Biely lak od Manhattan má tenučký štetček, pretože je určený na francúzsku manikúru. Perličky na nechty sú od ciaté a sú v odtieni girl with a pearl.


Moje biele a perleťové mono očné tiene. Z paletiek som tentokrát nevyberala žiadne, aby článok nebol kilometrový :D. Tieň od Manhattan mám hrozne rada a vždy ho používam do vnútorného kútika oka. Oko nádherne opticky otvorí a rozžiari. Je v odtieni off - white. Dermacol je podľa mňa dosť zle pigmentovaný, našťastie som ho dostala v nejakom swap-e, takže som si ho sama nekúpila. Je v odtieni bonbon 2. Sypký očný tieň je od marsk a je v odtieni Vanilla Frosting, čo je biela s nádychom a odleskami do striebornej. Posledný je krémový tieň od p2, ktorý je taktiež biely s nádychom do striebornej. Je skvelý ako podklad pod tiene ale aj samostatne cez celé viečko. Je v odtieni 020 just be you.




Biela ceruzka na oči od Catrice bola súčasťou nejakej paletky. Je nádherne sýto biela, veľmi dobre sa s ňou pracuje. A čo ma na nej najviac prekvapilo je, že je vyrobená v Česku :) 



Odlakovacie pero na odstránenie prebytočného laku. Niekedy som ho používala často, no cvikom sa to zlepšovalo, takže som ho potrebovala čoraz menej. Mám ho už 2 roky a stále nie je vyschnuté.


Tento sprej na vlasy od Toni&Guy slúži ako ochrana pred teplom. Ešte som ho neskúšala, potom určite dám vedieť, či to nejako pomáha.


Píling na pery od značky etre belle mám už tiež dlho. Predtým som ho používala veľmi rada, no ako som si kúpila píling na pery od Lush používam už len ten. Ale tento je tiež skvelý.


Vosk na obočie od Sumita beauty. Obočie zafixuje a ostane celý deň na mieste. 


Telový píling od Chanel, ešte ho mám zatvorený, pretože mi v kúpeľni stoja iné dva. Som zvedavá, aký bude.



A nakoniec môj obľúbený rozjasňovač od p2. Je tiež v bielej farbe, ale keď ho nanesiete, tak vyzerá úplne dokonalo :) 

Líčenie v bielej farbe bolo pre mňa dosť zložité a dosť som sa trápila. Až kým som neprišla na to, že ja bielu používam len do vnútorného kútika oka.





Potom ma však napadlo s bielou skombinovať jemné perleťové odtiene. 






Pretože sa mi líčenia až tak nepáčia, tak som sa vám rozhodla pridať aj malú ukážku mojej spálne, pretože je celá zladená do biela.









Farebný tag - biela

Máš rada bielu farbu? Áno, mám ju veľmi rada. Patrí medzi moje najobľúbenejšie farby.

Prvé, čo ťa napadne, keď sa povie biela? Labuť a neviem prečo :D.

Tvoj obľúbený biely produkt? Môj kozmetický stolík :), ale z kozmetiky je to mono očný tieň od Manhattan.

Tvoje vysnívané svadobné šaty? Chcela by som niečo na tento štýl, aspoň raz vyzerať ako princezná :)


Aké farby kombinuješ s bielou? Všetky možné :)

Tvoj biely wishlist? No chceli by sme do spálne kúpiť novú posteľ a skrini a oba tieto kúsky budú biele. Z kozmetiky ma nič nenapadá.

Čo vy a biela? Máte ju tiež tak radi ako ja? 

A mimochodom, veľmi sa ospravedlňujem, že dnešný článok vychádza až teraz, ale nejak som ho nestihla a až teraz som prišla z práce...

A ako vždy, nezabudnite pozrieť na tvorbu ostatných dievčat


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára