utorok 15. decembra 2015

Glossybox - Winter Wonders Editon

Ahojte!
V piatok mi prišiel decembrový Glossybox, sama som sa čudovala, že prišiel tento mesiac tak skoro, ale zrejme to chceli mať všetko z krku, keďže sa už blížia Vianoce. 




Tento mesiac bol Glossybox s témou Winter Wonders, čo sú malé magické momenty, ktoré zažívame v zime. Napríklad keď sa sneh jemne trbliece, zimné večery s rodinou a priateľmi alebo keď darčeky vyzerajú ako malé umelecké diela. Takto celú tému popísala redakcia Glossyboxu. 


Dizajn krabičky je tentokrát červený s bielymi hviezdičkami a na spodnej časti boxu je to obrátene. Veľmi sa mi páči a v zime mávam viacero červených dekorácií, takže sa mi do bytu aj hodí. 


Samotné produkty ma potešili, no jeden z nich určite nevyužijem, takže poputuje ku kamarátky. Ktorý to je sa dočítate neskôr :D



claire fisher
face mask
Doprajte svojej pleti čistiacu pleťovú masku. Táto maska od Claire Fisher príde na trh až v januári, preto je to exkluzívny produkt. Maska je na báze liečivej zeminy, ktorá čistí pleť, odstraňuje malé nedokonalosti pleti, zmenšuje póry a dodáva hydratáciu zimou namáhanej pleti. Prírodné rastlinné extrakty z aloe vera a z rastliny hamamel virgínsky pôsobia na pleť upokojujúco ale hlavne protizápalovo. 
Cena: 15,95 € / 50 ml (v boxe 30 ml produktu)




Teeez Cosmetics
oasis gem lipstick "heat wave ruby"
Tento vysoko precízny rúž obsahuje koncentrované kvalitné premium pigmenty, ktoré na perách vydržia dlhých osem hodín. Krémová textúra tohto rúžu je na perách príjemná a zamatová. Rúž navyše pery vyživuje extraktom z kokosového oleja. Na perách zanecháva luxusný saténovo matný finiš. 
Cena: 20,50 € / 2 g (v boxe plné balenie produktu)



Eubos
sensitive hand repair
V zime potrebujú ruky viac starostlivosti ako inokedy. Tento krém na nich zanecháva ochranný, ale nie mastný film. Rukám dodáva vitamíny a výživné látky, ktoré spoločne chránia prirodzenú biosféru rúk a regenerujú ju. 
Cena: 6,30 € / 75 ml (v boxe 50 ml tohto produktu)



Kneipp
regeneration nachtcreme
Tento krém dodáva pleti presne tie účinné látky, ktoré pleť v zime najviac potrebuje. Intenzívne ju ošetruje a regeneruje a presne vtedy, keď to najviac účinkuje - v noci. Krém obsahuje kombináciu účinných látok z extraktu z mäsožravej rastliny drosophyllum lusitanicum a éterických olejov, ktoré regeneračný proces cielene podnecujú, intenzívne vyživujú, spevňujú a vypínajú pleť. 
Cena: 12,99 € / 30 ml (v boxe plné balenie produktu)



René Furterer Paris
style finish hairspray
Obláčik tohto fixačného spreju obsahuje mikro jemné čiastočky, ktoré fixujú aj tie najjemnejšie a najmenšie vlasy. Vlasom dodáva aj hydratáciu a chráni ich pred vonkajšími vplyvmi prostredia. 
Cena: 9,90 € / 100 ml (v boxe plné balenie produktu)


Vzorka pánskej vône od Hugo Boss bola v boxe navyše. Ja pánske vône nepoužívam, ale potešil sa jej môj priateľ. 

Moje hodnotenie boxu:
Nevedela som, aké produkty mám pri téme Winter Wonders čakať. Nejaký krém na pleť a krém na ruky, to bolo jediné, čo ma napadlo. Ostala som prekvapená z produktov, ktoré mi prišli...

Masky na tvár používam v zime oveľa častejšie ako v lete alebo na jar. Mám v zime aj viac času, takže si masky často doprajem. Takže ma táto nová veľmi potešila. 
O rúži som vedela, pretože pred dvomi mesiacmi sa dalo hlasovať, aký odtieň sa má v boxe objaviť. Som rada, že zvíťazil tento, pretože práve v období pred Vianocami obľubujem červené a bordové odtiene.
Krém na ruky mi práve dochádza, takže toto bola trefa do čierneho. Ten ma z boxu potešil najviac.
Nočných krémov mám v zásobe veľa, ale teším sa až ho budem môcť vyskúšať. Zaujala ma na ňom hlavne tá mäsožravá rastlina, tak som zvedavá, čo v takom kréme dokáže. 
A nakoniec jeden nešťastný produkt. Ja totiž to lak na vlasy vôbec nepoužívam, takže toto je produkt, za ktorý by som si vedela predstaviť niečo iné. Samozrejme v takýchto boxoch sa nedá vyhovieť všetkým, takže to beriem v pohode. Lak poputuje ku kamarátke, ktorá lak na vlasy používa takmer denne. Takže sa mu niekto poteší. 

Čo hovoríte vy na tento box? Využili by ste všetky produkty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára