streda 18. apríla 2018

My little box Rouje edition

Ahojte! 
Dnes tu pre vás mám opäť box. Tentokrát to nie je Glossybox, ale My little box, v ktorom nie je len kozmetika, ale aj nejaké doplnky, či maličkosti, čo vždy potešia. 

V marci to bola edícia la vie en Rouje. Jedná sa o prostredie Paríža, kávička na terase k tomu makrónky, či croissant... ide o priateľstvo, pocity a môžnosti, ktoré sa v tomto meste naskytujú. Móda, kvalitná kozmetika, či doplnky...


Ale dosť bolo, každá z vás určite chápe. Poďme sa pozrieť, čo tento zapusinkovaný box ukrýval.


Hneď po otvorení boxu tam bola karta s nápisom The only Prisienne is Paris. Hodiac sa k boxu má na okrajoch rovnaké pusinky. 


Pod kartou bol časopis, v ktorom sú články o priateľstve, láske, ale aj inšpirácie ohľadom módy a kozmetiky.  



Potom som vzala do rúk krabičku, ktorá už sama o sebe bola veľmi pekná. V nej sa ukrýval prívesok v tvare pusinky, čo ma veľmi potešilo. Určite si ju dám na kľúče, len sa s niektorými príveskami musím rozlúčiť (a to je veľmi ťažké). 



Ako ďalšie som v boxe zbadala toto červené vrecko, ktoré sa taktiež pekne hodí do dizajnu celého boxu. V tomto papierovom vrecku boli tri beauty produkty.


Prvým z nich je krém od značky Mixa. Je určený na tvár, telo a ruky. Vhodný pre dospelých aj deti. Obsahuje 5 percent pathenolu, čo napomáha pri zmiernení a regenerácií iritovaných častí pleti. Od značky Mixa som už mala niekoľko produktov a vždy som bola spokojná. Tento krém sa v zimnom období určite zíde.



Druhým produktom bol nočný krém slow age od značky Vichy. Od tejto značky som ešte nikdy nič neskúšala a musím priznať, že farba tohto krému ma aj trošku odradzuje. Krém má však veľmi príjemnú vôňu a gélovú konzistenciu, ktorá sa dobre nanáša a rýchlo vsiakne. Viac vám o ňom napíšem, keď ho poriadne vyskúšam.


Posledným kozmetickým kúskom je červený rúž, taktiež s dizajnom pusiniek. Je od značky My little Beauty, čo je vlastná značka tohto beauty boxu. Červených rúžov mám už toľko, že neviem, čo s nimi. Takže aj tento niekomu podarujem.



Posledné, čo som v boxe našla bolo tričko. Obyčajné biele tričko s nápisom Les filles en Rouje, čo je značka pochádzajúca z Francúzska, patrí Parížanke Jeanne Damas, ktorá bloguje o móde. Tričko je celkom tenké a na leto len ku krátkym nohaviciam. 

Celkovo sa mi tento box veľmi páčil. Je to niečo úplne iné ako som zvyknutá od Glossyboxu. Veľmi sa mi páči prívesok a tričko, ale aj kozmetické produkty ma potešili. 

Čo hovoríte vy na tento box? Páčil by sa vám? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára