utorok 31. decembra 2019

Môj rok 2019

Ahojte!
Dnes je posledný deň roku 2019 a ja vám hneď na úvod prajem veselého Silvestra a hlavne všetko dobré do nového roku, nech je lepší ako ten predošlý! 
Môj rok 2019 bol náročný, plný výstupov a pádov, ale aj plný krásnych chvíľ a zážitkov. Hoci sme tento rok nestíhali žiadne výlety, či dovolenky, mal niečo do seba. 

JANUÁR


V januári som strávila 3 týždne na liečení v meste Ratzeburg v Nemecku. Spoznala som tam veľa dievčat (skôr žien) s podobnou diagnózou a problémami ako mám ja. Bolo skvelé si pokecať s niekým, kto vám naozaj rozumie a chápe vašu situáciu, starosti, či myšlienky. Domov som sa vrátila oddýchnutá a s čistou hlavou. 

FEBRUÁR

Hneď po liečení sme cestovali domov na Slovensko, pretože sme mali 4 týždne dovolenky. Doma je doma a nám to veľmi rýchlo ubehlo.

MAREC



To najkrajšie v marci bolo to, že sme kúpili garáž a záhradu. Po záhrade som túžila už tak dlho (rovnako veľmi ako môj manžel po garáži). Odvtedy sme tam trávili každú voľnú chvíľku. Chelsea si zamilovala behanie po záhrade viac ako my a vždy sa tam teší. 

Ďalšou veľkou udalosťou bolo sťahovanie mojich rodičov a brata do Nemecka. Veľmi som sa tešíla, že ich mám tu a že sme všetci po kope. 

APRÍL



V apríli sme dávali do poriadku našu záhradu, robila som si prvé sadeničky a nasadila som bylinky.

MÁJ

V máji som mala po 2 rokoch (konečne!) dobré výsledky z testov z krvi. A tak nasledovalo opäť veľa návštev u doktora a na klinike. Na klinike sme začali terapiu pomocou stimulácie. Znamenalo to brať denne niekoľko tabletiek a 6 dní injekcií do brucha. Po prvej kontrole nenastala žiadna zmena, a tak nasledovalo ďalších 6 dní pichania do brucha. 

JÚN 


V júni sme opäť išli na kliniku, pretože som skončila s terapiou, no nastal ďalší pád, pretože prišli na to, že môj vaječník vôbec nereaguje a že v ňom pravdepodobne už nie sú takmer žiadne vajíčka, a tak je šanca na otehotnenie menšia ako 1 percento. 

JÚL

V júli sme sa rozhodli zmeniť kliniku a mali sme prvý termín na klinike Pronatal v Prahe. Dostali sme veľmi príjemnú sympatickú pani doktorku. Po rozhovore s ňou a po vyšetrení sme sa rozhodli, že umelé oplodnenie chceme mať tam.


Okrem toho nastali strašné horúčavy, ktoré sme buď prečkávali dnu alebo trávili vonku na záhrade, či už na hojdačke v tieni alebo grilovaním.

AUGUST

August bol pre mňa prevažne pracovný, ale s maminou sme si spravili malú túru po obchodoch a pokúpili sme si niekoľko pekných kúskov za ozaj nízke ceny. Vystihli sme super výpredaje. Rozhodli sme sa, že si toto ešte musíme zopakovať.



Celé leto sme trávili každý jeden večer vonku na záhrade. Takéto svetielka som si dala na plot a nemohla som sa na ne prestať pozerať.

SEPTEMBER


14. septembra boli u nás v dedine preteky štvorkoliek a motoriek. S maminou sme sa tam vybrali a niekoľko pretekov sme si pozreli. Neverila by som, že ma to bude až tak baviť, určite musíme ísť aj na ďalší rok.

16. septembra sme mali už termín na umelé oplodnenie - dokonca už transfér. Všetko dobre prebehlo a do Nemecka sme sa vracali s dobrým pocitom. Potom som bola vypísaná na pn-ke až do konca mesiaca.


Už keď sme boli v Prahe, rozhodli sme sa tam zájsť na jedlo a do nákupného centra. Nakupoval skôr môj drahý, no aj mne sa ušiel jeden svetrík. 


26. septembra som to už nevydržala a urobila som si prvý tehotenský test, ktorý mi ukázal, že som tehotná 1-2 týždne. Tak veľmi som sa tešila, že som sa rozplakala. Dali sme si vsadiť dve vajíčka, a tak by naše šťastie bolo dvojnásobné. 



OKTÓBER


2. októbra sme išli ku gynekológovi na tehotenský test z krvi, je vraj spoľahlivejší. Výsledky boli až na druhý deň. Bola som tehotná. Hneď sme dostali aj obrázok, ešte drobcov nebolo poriadne vidno, ale aj tak som sa veľmi tešila. 


Moje šťastie však dlho nevydržalo, pretože 10. októbra som potratila. Mala som hrozné bolesti a stratila som litre (vážne nepreháňam) krvi. Hneď sme utekali do nemocnice, kde som strávila pár dní. Domov som sa vrátila unavená, zdrvená a smutná. Takto som si to ani v najhorších snoch nepredstavovala.


Do konca októbra som bola ďalej na pn-ke, musela som nazbierať silu a aj si vyčistiť hlavu. Okrem toho som aj naozaj ochorela a nešla som sa zbaviť nádchy, kašľu a bolesti hlavy. Trvalo to 4 týždne než som sa choroby zbavila.

NOVEMBER



Hneď na začiatku novembra som sa začala baliť, pretože 2. novembra sme vyrazili na dva týždne na Slovensko. Zmena prostredia mi urobila dobre. Nemyslela som toľko na všetko to zlé, čo sa v mojom živote dialo. 


Okrem toho som v novembri prišla o prácu (kvôli tomu že som tak dlho bola na pn-ke), ale v danej chvíli mi to vyhovovalo. Potrebovala som sa koncentrovať viac na seba, venovať sa tomu, čo ma baví a hlavne si poriadne oddýchnuť. Chcela som aj nejakú zmenu, najskôr som chcela posúvať nábytok, no nakoniec si to odniesli iba moje vlasy. 


24. novembra sme s drahým oslávili prvé výročie sobáša. Dostala som takéto krásne kvietky a boli sme sa najesť v mojej obľúbenej gréckej reštaurácií. On ma vždy dokáže prekvapiť. Aj keď sa už tak dlho poznáme. Tento rok by som bez neho ani nezvládla. 

DECEMBER



Začiatkom decembra sme začali plánovať nový termín na umelé oplodnonie, ktorý ešte stále presne nevieme (odvíja sa to od menštuácií). Tak mi prosím všetci držte palce, aby som ďalší rok mala o čosi lepšie správy. 



Celý mesiac som sa pomaličky zabávala s pečením, riadením a chystaním sa na Vianoce. 


11. decembra som oslávila svoje 28. narodeniny. Takéto krásne kvietky mi priniesol môj drahý. Nikdy nezabudne :) 


Štedrý večer sme strávili vo štvorici s mojim bratom a maminou. Chýbal nám však ocino, ktorý bol na Slovensku. 


A Silvestra trávim doma sama, s mojou Chelsea po boku. Manžel pracuje a ja som sa dnes ráno zobudila s teplotou, takže sa ani nikam nechystám. 

Aký bol váš rok 2019? Budem rada ak sa so mnou podelíte o najkrajšie chvíle roku 2019 v komentároch. Všetkým vám prajem úspešný rok 2020, hlavne veľa zdravia a lásky počas celého roka! 

7 komentárov:

  1. To mi je veľmi ľúto ako to dopadlo, mala si naozaj ťažký rok. Do toho nového ti prajem, aby sa to konečne podarilo (veľmi ti držím palce), veľa zdravia, šťastia a lásky! Hlavne buď silná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoj psík je strašne zlatý. neboj sa raz ti to výde budem držať palce. šťastný nový rok prajem hlavne veľa zdravia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to sučka, volá sa Chelsea :) Ďakujem za krásne slová!

      Odstrániť
  3. Si tak úžasná a silná osoba Zuzi... tak hrozne ma to mrzí čo musíš prežívať.. jednak s tvojou chorobou a jednak s tým, že ti zatiaľ nebolo dopriate vynosiť zdravé bábo. Tento rok ti budem držať všetky prsty a posielať ti všetku možnú dobrú energiu aby sa to podarilo a bola sťastná. Nech je tvoj rok lepší ako bol ten predchádzajúci.... želám ti veľa úspechov, šťastia... a hlavne úplne zo všetkého najviac zdravia, pretože to je to najdôležitejšie čo človek k životu potrebuje. Drž sa ❤❤❤

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten potrat mě moc mrzí, musí to být těžký v danou chvíli. :) Snad se brzy opět poštěstí. Držím palečky ať je 2020 pro vás skvělým rokem. A pejsek je nádherný, miluji pejsky.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť