štvrtok 11. apríla 2024

Nákupy marec 2024 - Charlotte Tilbury, novinky od Essence, Catrice a Trend it up

 

Ahojte!

V pláne som mala vydávať nákupy každé dva mesiace, no za marec sa mi toho nazbieralo toľko, že som viac nemohla čakať. A veľmi dúfam v to, že v apríli žiadne nákupy nebudú. Na skúšanie toho mám teraz viac než dosť, takže sa snažím krotiť. 



Začnem najskôr tou najdrahšou značkou a tou je dneska Charlotte Tilbury. Objednala som si set na tvár, ktorý obsahoval konturovací krém (Contour wand v odtieni Fair-medium), krémovú lícenku (Matte beauty blush wand v odtieni Pillow talk) a krémový rozjasňovač (Beauty light wand v odtieni Pillow talk). Všetky majú po 12 ml a tento set stál 112 €, čo je hrozne veľa, no viem, že ho využijem a veľmi sa z neho teším. Zadarmo k nákupu som dostala Charlotte´s beautiful skin foundation v odtieni 02 Neutral

Okrem toho make-upu som dostala aj nejaké vzorky, konkrétne Magic eye rescue, čo je očný krém a Pillow talk push up lashes!, čo je maličká riasenka. 

Od značky Charlotte Tilbury som už skúšala niekoľko produktov, článok ste už mohli vidieť na blogu pred pár dňami. Veľmi sa teším, že môžem vyskúšať ďalšie produkty. 

S kamarátkou sme sa jeden deň vybrali na zmrzlinu, no a oproti podniku, kde sme jedli zmrzlinu a pili kávu bol Rossmann. Samozrejme, že sme vbehli dnu. Kamarátka potrebovala doplniť zásoby do svojej kozmetickej taštičky a ja som sa snažila nenakupovať. Problém je však v tom, že napríklad značku Rival loves me v Dm nemajú, a tak som sa pri nej zastavila. Našla som tam tento púder Marshmallow hd compact powder, ktorý tak krásne sladko vonia, že som sa neudržala. Aký je ešte neviem, no moja kamarátka si ho kupuje pravidelne. Jedine to obrovské balenie mi príde dosť nepraktické. Púder stál 2,99 € a má 8 g.

Dva týžne potom som sa vybrala do Dm-ka po tri produkty. Už teraz určite viete, že to pri nich neostalo, ale najskôr vám ukážem tie, po ktoré som si tam šla. Prvým z nich je 48h intense hydro gel z Hello, good stuff rady od značky Essence. Tento gélový krém som si zamilovala. Chystám článok o mojich obľúbených produktoch na pleť a v ňom sa dozviete viac. Tento produkt stojí 4,45 € a má 30 ml. 120h liquid hydrator od značky No cosmetics mi odporúčala jedna kozmetička. Má mať skvelé zloženie, má obnoviť ochrannú bariéru pleti, dobre hydratovať, ale zároveň pleť aj upokojovať. Som veľmi zvedavá, pretože som počula len samú chválu. Tento produkt ma stál 9,95 € a má 100 ml. Na odporúčanie som si vzala aj 7sec express repair kur od značky Gliss kur. Má to byť kúra na vlasy, ktorá sa nechá pôsobiť len pár sekúnd. Má pomôcť poškodeným vlasom, tak dúfam, že to niečo urobí. Tým, že si vlasy pravidelne farbím sú vysušené a poškodené. Uvidím, čo tento zázrak dokáže. Má 200 ml a stál 6,95 €.

Ako som tak prechádzala po drogérií, všimla som si novú limitku od Essence a Catrice. Značka Essence mala limitku Harley Quinn, z ktorej som si vzala Meta glow highlighter, ktorý hádže odlesky do ružova. Má 3,2 g a stál 3,95 €. Do košíka mi skočil aj rúž Jelly lipstick v odtieni Gotham glam. Tohto rúžu by som najradšej vzala všetky odtiene, boli už však vypredané. Ako veľa iných produktov tejto limitky. Má 1,5 g a stojí 3,25 €. Joker limitka prischla značke Catrice a z tej bolo vypredané takmer všetko. Stihla som si uchmatnúť len Eyeshadow topper, ktorý má taký zaujímavý zeleno-zlatý odtieň. Stál 4,45 € a má 1,5 ml. 

U značky Essence som objavila ešte rozjasňovač Baby got glow v odtieni 20 rose and shine, ktorý mi do zbierky chýbal. Chcela som aj jednu tekutú lícenku, no tá bola samozrejme vypredaná. Rozjasňovač má 10 ml a stojí 3,45 €. Zaujal ma aj Skin lovin´ sensitive concealer, ktorý som si vzala v odtieni 05 fair. Som naň veľmi zvedavá. Stál 2,95 € a má 3,5 ml. Ešte som si vzala Make up buffer brush, pretože som potrebovala nový štetec na make-up, a tak som si povedala, že ho vyskúšam. Stál 4,45 €.

Zastavila som sa aj u Catrice, kde som si vzala Soft glam filter fluid, ktorý má na pleti vytvárať filtrový efekt. Mala som šťastie a mali ešte jeden posledný v odtieni 010 fair - light. Má mať rozžiarujúci efekt a slabé krytie. Som veľmi zvedavá. Stál 7,95 € a má 30 ml. 

Pri značke Trend it up som strávila niekoľko minút. Mali toľko noviniek! Nakoniec som sa rozhodla pre pár z nich, vzala by som ich aj viac, ale hádajte čo... áno, boli vypredané. Cooling&caffein under eye primer som si vzala rovno dvakrát. Má zosvetliť očné okolie, obsahuje 1% kofeínu, preto má rozprúdiť krv a znížiť opuchy. Som veľmi zvedavá. Má 12 ml, stojí 3,25 € a je v odtieni Light peach. Vzala som si ešte dva lesky Shine&click gloss in a stick. Jeden je v odtieni 010 Mauve pink a druhý v odtieni 020 Cinnamon Brown. Obidva majú 1,8 g a každý stál 3,25 €. Lesky, rúže a balzamy na pery v tejto forme som si za poslednú dobu veľmi obľúbila a som veľmi zvedavá, aké budú tieto. 

Čo ma však od značky Trend it up zaujalo najviac sú ich nové krémové produkty. Vzala som si kontúrovací krém Matte contour cream, ktorý by som si najradšej vzala v oboch odtieňoch, no ten tmavší bol vypredaný a pani predavačka sa vyjadrila, že to potrvá, než ich znovu naskladnia. Tak som si vzala len odtieň 010 grey brown. A vzala som si rovno dva. Mala som však šťastie, pretože som ten druhý odtieň mala v Mahina club boxe. Okrem nich mi do oka padli aj tie nové tekuté rozjasňovače Highlighter cream glow, a tak som si vzala obidva. Prvý je v odtieni 120 pearly rose a druhý v odtieni 110 pearly gold. Všetky majú po 12 ml a stáli 3,95 €.

Smerom ku kase som si ešte všimla masky na vlasy od značky Bear fruits a táto Easter bunny bola vo výpredaji. Stála ma 3,50 € (normálne tieto masky stoja 6,95 €). Je to maska na vlasy, ku ktorej je aj čiapka, pretože sa má táto maska nechať pôsobiť pol hodinu. Už som raz jednu skúšala a bola som veľmi spokojná. 

Na koniec vám ešte ukážem vzorku, ktorú som dostala na testovanie. Sú v nej tri rúže Love shine od značky Yves Saint Laurent. Veľmi rada ich vyskúšam. 

Čo hovoríte vy na tento nákup? Tiež už máte nejaké novinky od Essence, Catrice alebo Trend it up doma?

5 komentárov:

  1. Na tie limitky od Catrice a Essence som ešte nenatrafila a zrejme ani na tie vecičky od Trend it up. Kde si ich kupovala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja žijem v Nemecku a tu som ich kupovala normálne v Dm. Essence a Catrice možno zoženieš niekde online, ale Trend it up ťažko.

      Odstrániť
  2. Krásné nákupy :) Od Charlotte Tilbury mám dvě paletky, ale určitě chci vyzkoušet některé další produkty, tahle značka mě moc láká :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Ja by som práve ešte nejakú paletku chcela a ich fixačný sprej. Ale teraz sa snažím krotiť :D

      Odstrániť
  3. O niektorých som ešte ani nepočula.

    OdpovedaťOdstrániť