sobota 13. apríla 2024

Trend it up - Matte contour cream, glow highlight cream

 


Ahojte!

Horúcimi novinkami značky Trend it up sa okrem iného stali aj kontúrovací krém a tekuté rozjasňovače. Trvalo mi dlho, než som sa k nim dostala, ako prvé som zohnala rozjasňovače, potom jeden kontúrovací krém a ten druhý odtieň je dodnes vypredaný. Online a aj u nás v Dm. Mala som však šťastie a cestu si ku mne našiel. A keďže ich už mám všetky, chcem vám ich dnes predstaviť. 

Všetky tieto tekuté produkty majú po 12 ml a stoja 3,95 €. Balenie majú klasické, ako poznáme od iných značiek (Charlotte Tilbury, ale už aj z drogérie napr. Essence), sú to malé tuby, ktoré sú ukončené aplikátorom s malou hubkou. Fungujú pomocou on-off systému, pričom keď ich otvoríte a tubu stačíte, vytlačíte na aplikátor samotný kontúrovací krém, či rozjasňovač. Pri Essence ma hnevalo to, že tam bola jedna dierka v tube a aj v hubke, kadiaľ krém vytekal, toto Trend it up zvládol lepšie. Je tam viacero malých dierok a tak je krém na hubke rovnomerne a nie len na jednom mieste. 

Tieto malé hubky samozrejme nie sú to najhygienickejšie riešenie, no ja ich používam len na mojom ksichte, a tak mi to až tak hrozné nepríde. Okrem toho, keď ten uzáver zavriete, dajú sa tie hubky pekne umyť a voda sa ku krému nedostane. Umývam ju tým istým čističom, ktorým umývam aj svoje štetce. 

Kontúrovacie krémy Matte contour cream ma popravde zaujali o čosi viac, preto som bola dosť sklamaná, keď som ich nevedela zohnať. Krémových produktov som sa veľmi bála, vždy som všetko používala v púdrovej forme, no čím je moja pleť staršia a suchšia, tým viac si všímam, že mi viac sedia krémové produkty. 

Tieto tekuté kontúry na tvár sú dobre pigmentované, takže ich stačí trošička. Dobre sa nanášajú, rozmazávajú a nefľakatia, čoho som sa veľmi bála. 

Odtiene ma prekvapili. Vľavo vidíte odtieň 010 grey brown, ktorý je naozaj studený sivo-hnedý odtieň. Na mojej pleti je to perfektná kontúrovacia farba, ktorá keď sa rozmaže, je svetlejšia a vhodná aj pre veľmi svetlé typy pleti. Druhý odtieň je 020 dark brown, ktorý je o čosi tmavší a poznateľne teplejší. Tento odtieň mi sadol o čosi viac, pretože aj bronzre mám radšej teplejšie. Ak však chcem len trošku vykonturovať siaham po tom svetlejšom odtieni. 

Celkovo ma však tieto dva kontúrovacie krémy veľmi prekvapili a ak ich niekde uvidíte, berte! Podľa mňa neoľutujete. 

Novinkou od Trend it up sú aj tekuté rozjasňovače glow highlight cream, ktoré som si vzala na porovnanie s tými od Essence. Recenzia na ne bude taktiež, pretože si ju jedna z vás priala, no musíte ešte pár dní počkať. Aj pri rozjasňovačoch oceňujem, ako rovnomerne vyjde na hubku. Taktiež sa s nimi dobre pracuje, dobre sa nanášajú a rozmazávajú. Taktiež nerobia fľaky. Sú dobre pigmentované.

Rozjasňovače sú taktiež dostupné v dvoch odtieňoch. Vľavo je odtieň 120 pearly rose, ktorý mi príde ako vo farbe ružového zlata, taký trošku metalický. Po rozmazaní na pleti vie byť však aj veľmi jemný, so studenými odleskami. Odtieň 110 pearly gold vyzerá takto tiež ako metalická zlatá, no po rozmazaní vyzerá veľmi pekne, s jemnými odleskami do zlata. 

Čo si myslíte vy o týchto Trend it up novinkách? Máte ich už tiež alebo ešte váhate?


4 komentáre:

  1. Na tieto produkty som ešte nenarazila. Hlavne tie tekuté kontúry vyzerajú dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají moc dobře, ještě jsem je neviděla, ale kouknu :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť